manix Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 a nie mówiłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Czekaj, czekaj Manixio. Jeden pan odpisał mi, że jest na urlopie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Nie zapomnij się podpisać jak kiedyś---> SŁAWOMIR UPIERDLIWIEC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Zawsze podpisuję się zgodnie z potrzebą chwili. Nie wiem tylko dlaczego moje pytania wzbudzają taką panikę u lokalnych przedstawicieli Nissana? Teraz muszę im wręcz odpisywać, że NIE, NIE JESTEM ukrytym klientem, podstawionym przez centralę. Musi ich ta centrala nieźle gnębić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Dobra, zobaczymy. Na razie powysyłałem maile do większości serwisów Nissana w Polsce z tymi samymi pytaniami (jak wyżej). Nie będę komentował każdej otrzymanej odpowiedzi z osobna. Zrobię natomiast małe podsumowanie, gdy spłyną odpowiedzi. Wyślij też do Łodzi. Proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Dobra, uchylę już teraz rąbka tajemnicy drogi Zającu. To właśnie z Łodzi sam kierownik serwisu z ul.Brzezińskiej, pan Piotr S. odesłał mnie do rzecznika prasowego firmy Nissan w Warszawie. Teraz już nie wiem czy to była prośba czy groźba. Maile rozesłałem praktycznie do wszystkich serwisów w Polsce, dane kontaktowe zbierając z oficjalnej strony Nissana. Dodatkowo pytanie poszło do centrali Nissana w Warszawie. Na okoliczność, gdyby jednak zajrzał tutaj jakiś przedstawiciel którejś z ASO Nissan, pragnę jeszcze raz uspokoić, że nie jestem tzw.ukrytym klientem ani nie jest moim celem psucie opinii o marce Nissan ani tym bardziej żadnemu serwisowi Nissana w Polsce. Moje pytanie miało jedynie związek z nurtującym nas tu na forum problemem związanym z nadmiernym zużyciem oleju w niektórych silnikach 1.2 DIG-T. I oczekiwałem tylko krótkiego wyjaśnienia, które pozwoliłoby nam rozwiać wątpliwości. W podobnym tonie odpisałem zresztą kierownikowi serwisu z Łodzi. Po czym ów pan nabrał wody w usta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Dobra, uchylę już teraz rąbka tajemnicy drogi Zającu. To właśnie z Łodzi sam kierownik serwisu z ul.Brzezińskiej, pan Piotr S. odesłał mnie do rzecznika prasowego firmy Nissan w Warszawie. Teraz już nie wiem czy to była prośba czy groźba. Maile rozesłałem praktycznie do wszystkich serwisów w Polsce, dane kontaktowe zbierając z oficjalnej strony Nissana. Dodatkowo pytanie poszło do centrali Nissana w Warszawie. Na okoliczność, gdyby jednak zajrzał tutaj jakiś przedstawiciel którejś z ASO Nissan, pragnę jeszcze raz uspokoić, że nie jestem tzw.ukrytym klientem ani nie jest moim celem psucie opinii o marce Nissan ani tym bardziej żadnemu serwisowi Nissana w Polsce. Moje pytanie miało jedynie związek z nurtującym nas tu na forum problemem związanym z nadmiernym zużyciem oleju w niektórych silnikach 1.2 DIG-T. I oczekiwałem tylko krótkiego wyjaśnienia, które pozwoliłoby nam rozwiać wątpliwości. W podobnym tonie odpisałem zresztą kierownikowi serwisu z Łodzi. Po czym ów pan nabrał wody w usta. Ciekawe czy się utopił, czy boi się wypluć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 W centrali też nie wiedzą? To o czym mówią w serwisie Jackowi, mając na myśli różne wersje oprogramowania (że już niby kolejna jest)? Zresztą może mi też coś powiedzą, bo do ASO Dąbrowa Górnicza też wysłałem maila. No nic. Nawet jeśli nie dowiem się nic, to chociaż będę miał pogląd na metody działania różnych serwisów Nissana na drodze kontaktów elektronicznych z klientami. A potem, jeśli pozwolicie, podzielę się przemyśleniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) @colins zapytaj też w Sosnowcu -tam wgrali mi nowy soft ale nie z powodu poboru oleju, więc ciekawe co powiedzą. W ogole to wszystko bardzo dziwne - może rzeczywiście nie wszystkie ASO wiedzą o najnowszym sofcie, a może mają od górne powiedziane żeby tematu nie nagłaśniać? Jest jeszcze opcja w przypadku Jacka, że ten najnowszy soft to może.. powrót do starego? Edytowane 16 Lutego 2016 przez equinoxe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Equi,to by jaja były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 @colins zapytaj też w Sosnowcu -tam wgrali mi nowy soft ale nie z powodu poboru oleju, więc ciekawe co powiedzą. Dzięki. Zgodnie z życzeniem wysłałem też do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ciekaw jestem końcowych wniosków, z doświadczenia wiem że często pracownicy nie są zainteresowani klientem jak i opinią o serwisie a klient dla nich to upierdliwy gość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Póki co to będą musieli A później to go najwyżej mogą cmoknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ja wiszę w gablotah trzech Aso od 2012 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Póki co to będą musieli A później to go najwyżej mogą cmoknąć Wężykiem Jasiu, wężykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Colins nie daj się a co niech wiedzą że bat też istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 ale za co mają go "wieszać" ? Toż przecież pełnej kultury pismo zmalował. Nic zdrożnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Dostałem jak na razie jedną wiele wyjaśniającą odpowiedź (poza kilkoma odpowiedziami zbywającymi). Odpowiedź przyszła z ASO JAPAN MOTORS ul.Krasnobrodzka 5 w Warszawie. Pan z serwisu pokusił się nawet o trochę mniej oficjalne stanowisko. Jednak potrzymam Was w niepewności do jutra i wieczorkiem (po robocie) napiszę co się dowiedziałem. Do tego czasu może otrzymam więcej odpowiedzi, to wiedza będzie pełniejsza. Proszę więc o odrobinę cierpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Nie wiem Striderze. Moja "ankieta" polega jedynie na ocenie sprawności odpowiadania serwisów na maile, a nie na ocenie fachowości napraw. Jeśli chodzi o rzeczowość odpowiedzi, to jak na razie ten warszawski serwis ma wg. mojej oceny mocną piątkę w szkolnej skali ocen. Ale nie zdradzam do wieczora szczegółów, bo popsuję sobie i Wam zabawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Nie mnie to oceniać Striderze ani nie jest to związane z moim zapytaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Panowie mam przejechane 38 000 i auto zaczyna brać olej czy zauważyliście w swoich QQ ten temat, czy warto to zgłosić na drugim przeglądzie i czego się spodziewać po ASO i jeszcze jedno średnie spalanie mojego QQ na trasie to 8,2 przy prędkości średnio 120/160 a wmieście 5,8 nie powinno być na odwrót moje wcześniejsze auta więcej paliły w mieście niż w trasie. Ostatnio jeździłem trochę po górach QQ 1.2 to straszny muł w takim terenie bez redukcji na 2 nie pojedziesz. Pod górę i zakręty 3 bieg już nie zbiera auta potrzeba redukcji na 2. Miałem też moment że zużycie paliwa na odcinku 30 km utrzymywało się na poziomie 3,4 - 3.8 chyba się wtedy zawiesił choć ruchy miał nieco do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Mułowaty bo silnik 1,2 a bryła spora wiec nie spodziewaj się że ruszy z kopyta w dodatku pod górę. Co do spalania czy to oleju czy paliwa. Jeździsz z dużymi prędkościami więc nie dziw się, chłopu do pługa tez musisz dać więcej jak krawaciarzowi z za biurka. W mieście pali Ci mniej bo jeździsz wolniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Miras, jedź już teraz do serwisu i zgłoś problem. QQ dostanie aktualizację i zużycie oleju powinno spaść. Przy najbliższym przeglądzie zmień też olej na 5W40 (bo widziałem, że masz 5W30) co może również ograniczyć zużycie oleju. Co do spalania, to masz normalne. Zwolnij poza miastem - będzie oszczędniej, przyjemniej, a co najważniejsze bezpieczniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Wybaczcie mi, ale ja czegoś nie rozumiem Ostatnio w tym temacie nie słyszałem już o problemie brania oleju . Dziwiłem się , że nawet Jacek chwalił swój silnik . Manix z wiarygodnych żródeł zapewniał o braku problemu ... . Strider choć wybredny to złego słowa nie dał powiedzieć .... Były tylko dywagacje na tematy mocy , momentu obr., które każdy wg swoich upodobań chwalił czy ganił . Już myślałem ,że tą przypadłość "wieku dziecięcego" wyleczono odpowiednim oprogramowaniem silnika ? Aż miło było czytać forum w którym zapanował " luzacki klimat" do którego jestem tu przyzwyczajony (że tak powiem ) Zupełnie szczerze Wam się przyznam ,że też zastanawiałem się czy aby moje wybory w tej sytuacji były słuszne ? A tu taka "petycja" ?! Edytowane 17 Lutego 2016 przez nowy 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Problem występuje nadal w niektórych silnikach 1.2. Teraz jestem w robocie, ale wieczorem napiszę jak to widzą serwisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.