JACKO29 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Czekamy na relację,jak masz jakieś niusy to dawaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poldik Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Zrób jedną rzecz,która może Ciebie kosztować góra 20 zł.Kup środek ,dodatek do paliwa czyszczący układ wtryskowy.Ja podobne objawy jak piszesz,poszarpywanie na 2im i 3cim biegu miałem w Note,użycie STP (firma ) wyeliminowało poszarpywanie.Kup go i wlej na pełny zbiornik,a zobaczysz,może pomoże. dzisiaj i tak musze zatankowac to odrazu kupie i wleje.... Ale szarpie, czy traci na chwilę parę przy przyspieszaniu w okolicach 2.2krmp? na 2 i 3 biegu traci parę a na 4 już tylko delikatnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 na 2 i 3 biegu traci parę a na 4 już tylko delikatnie mam wrażenie, że piszesz właśnie o tym samym co w moim Pulsarze. Przyśpieszam, przy około 2200 - 2300 obr chwilowy stop przyśpieszania i z ok 0,5-1 sek, zryw i przyśpiesza dalej. Tak jakby przyspieszał na dwa etapy. Najbardziej własnie czuć na biegach 2,3 a na 4 już ledwo co odczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poldik Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Czekamy na relację,jak masz jakieś niusy to dawaj! tez chetnie poczytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 mam wrażenie, że piszesz właśnie o tym samym co w moim Pulsarze. Przyśpieszam, przy około 2200 - 2300 obr chwilowy stop przyśpieszania i z ok 0,5-1 sek, zryw i przyśpiesza dalej. Tak jakby przyspieszał na dwa etapy. Najbardziej własnie czuć na biegach 2,3 a na 4 już ledwo co odczuwalne.Mam wrażenie, że to występuje w wersjach z nowym sterowaniem turbiny, choć tak jak Ci jakiś czas temu pisałem, u mnie po ostatniej zmianie softu jest z tym lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 I dooopa blada...turbo znowu nie dmucha spalanie przy spokojnej jeździe powyżej 9L a pogonić też za bardzo nie ma czym.Posprawdzałem wszystko w obrębie turbo i nie wiem jak pracuje zawór N75 ale według mnie nie dochodzi do niego napięcie.Tzn,dochodzi na sekundę pojawia się 10.7v i w momencie spada do 0.9v to tak jakby gdzieś styki na przekaźniku były walnięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Jacek, ogarnij temat, napraw dziada i się nie męcz. Kup Mazdę, toyotę czy innego huydaia i zapomnij o kłopotach, tyle że, co ty wtedy będziesz dłubał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 I dooopa blada...turbo znowu nie dmucha spalanie przy spokojnej jeździe powyżej 9L a pogonić też za bardzo nie ma czym.Posprawdzałem wszystko w obrębie turbo i nie wiem jak pracuje zawór N75 ale według mnie nie dochodzi do niego napięcie.Tzn,dochodzi na sekundę pojawia się 10.7v i w momencie spada do 0.9v to tak jakby gdzieś styki na przekaźniku były walnięte Powinieneś zostawić go w serwisie i nie odbierać dopóki porządnie nie zrobią,musieli coś spartolić przy wymianie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Ale jeździł i to dobrze,mało palił,a w serwisie byłem to się sk***l naprawił i nie przyjęli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 No to jedź teraz. Najwyżej się znowu naprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poldik Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 No to jedź teraz. Najwyżej się znowu naprawi. no to musisz trasy wybierac przy serwisie, moze akurat trafisz...ale znajac serwisy to bedzie ze u Nas dziala bez zarzutu i usterki nie widza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Oni błędy kasują po wifi, jak tylko wjedziesz autem w zasięg ich routera miałem dwa razy taką sytuację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 No to jedź teraz. Najwyżej się znowu naprawi. Maniek!!!! Byłem! i skur***el się znowu naprawił!!! Przecież można się pochlastać ze złości! Jutro biorę się za oglądanie w garażu,może cosik wynajdę,nie daruję francy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Herson trafił bez pudła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Dzisiaj pobawiłem się troszkę w szpiega,rączki sobie troszkę ubrudziłem...Dowiedziałem się,że nasze turbinki nie mają zmiennej geometrii,nie mają tzw kierownic,a za to mają tzw zawór upustowy sterowany "gruszką" i potrafi się zawieszać....Czego efektem może być właśnie spadek mocy bo dmuchanie idzie w atmosferę...Tylko czemu,gdyby tak było, czujnik doładowania nie wykazuje błędu????Pojeździłem trochę i raz Kaśka dobrze się zbiera,a innym razem jedzie jakby ciężarówkę holowała.... Umawiałem się dzisiaj na przegląd i dowiedziałem się ciekawych rzeczy odnośnie kamerki cofania i zuzycia paliwa.Otóż co do kamerki,to mój przypadek nie jest odosobniony,przyznano mi rację,że kamerki po jakimś tam czasie rozszczelniają się.Czekam na deszcze Co do zużycia paliwa w nadmiernej ilości,to Nissan ma na to oprogramowanie które stabilizuje pracę elektroniki,bo to ona głupieje i efekt jest taki jak u mnie...we czwartek będą wgrywać ,sprawdzimy efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Jesteś człowiekiem o nieludzkiej cierpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Normalnie Budda... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Normalnie Budda... Budda przy Tobie, to kłębek nerwów ... chyba był jednym z Twoich "kiepściejszych" uczniów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Dzisiaj ,...dopiero dzisiaj przyszło mi zaobserwować jak pracuje termostat w czasie jazdy. Przy -18 Kaśka miała bide żeby się zagrzać ,na odcinku 20 km spalanie ..11L Oj przydałaby się żaluzja na chłodnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Dziś zaobserwowałem to samo a po starcie spalanie pokazało 62 litry, rekord, ponad dychę na odcinku około 25 km przy temp -10 Dziwne też były obroty bardzo wolno spadały przy zatrzymaniu na światłach lub wrzuceniu na luz. Wynika z tego że to auta nie na zimne kraje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Zawsze można wrócić do epoki sprzed downsizingu i zastosować na chłodnicę okład z kartonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Zawsze można wrócić do epoki sprzed downsizingu i zastosować na chłodnicę okład z kartonu. Albo nie wracać i zamiast kartonu roletkę od dizela 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Styropianem obłożyć i do wiosny poczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 A ciekawe co ma powiedzieć ten facet, co mnie mijał wczoraj na motorze za Bayreuth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Na drugim biegu gdy powinienem wbić trzeci bieg małe obroty to samo z trzeciego na czwarty słychać z okolicy silnika lub skrzyni taki metaliczny hałas wcześniej tego nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.