Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, JACKO29 napisał:

Na mój gust...zmień stację paliw.Możesz profilaktycznie wyczyścić przepływomierz.Reszta,gdyby zachodziła potrzeba to czyszczenie przepustnicy,dolotu i zaworów,ale to już w jakimś ogarniętym serwisie.Na początek może spróbuj,poszukaj dodatków do paliwa które czyszczą wtryski,nagar ect...wiele tonie kosztuje ,a może da radę.

Dziękuję bardzo, już mi sie jawiła wymiana uszczelniaczy zaworowych albo pierścieni :)

Dziwne bo na Orlenie tankuje Verva 98 ale sprobuje na innej stacji

 

Dzięki za pomoc i komentarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2025 o 21:47, Agamek12 napisał:

W czwartek jade do serwisu który specjalizuje się w japończykach. Może coś znajdzie.

Zła korekta wtrysków. Będę czyścił lub wymieniał na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Agamek12 napisał:

Zła korekta wtrysków. Będę czyścił lub wymieniał na nowe.

Sprawdzali Ci te wtryski komputerem czy wymontowali je i sprawdzali na maszynie? Zastanawiam się dlaczego akurat zła korekta wtrysków a nie kończąca się pompa wysokiego ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2025 o 12:18, gradu napisał:

Sprawdzali Ci te wtryski komputerem czy wymontowali je i sprawdzali na maszynie? Zastanawiam się dlaczego akurat zła korekta wtrysków a nie kończąca się pompa wysokiego ciśnienia.

Sprawdzali wtryski komputerem diagnostycznym - podobno takim jak w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilu mechaników tyle teorii. Ja walczę z wysokimi ujemnymi korektami długoterminowymi. Jedni mówią wtryski, inni pompa paliwa.  Najchętniej wymieniliby wszystko łącznie z czujnikami i sondami lamda. O korektach wtryskiwaczy,  decyduje ecu a powodem tych korekt niekoniecznie muszą być same wtryski.  Niestety ciężko znaleźć fachowca który zdiagnozuje temat kompleksowo. Sugeruję Ci znaleźć zakład w którym sprawdzą Ci te wtryski na maszynie i zakwalifikuje je bądź nie do regeneracji a potem da Ci na piśmie wyniki sprzed i po czyszczeniu/regeneracji. U mnie w  aso i w paru innych miejscach sugerowali  odpusćić temat wtrysków bo w ich przypadku usterkowość jest marginalna.

 

 

Edytowane przez gradu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...