ranger Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Jak doda Militec to wyjdzie na zero :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Czepiasz się pan panie moderator Militeca,a po nim można się tak poslizgać! Cholerstwo nie łączy się z wodą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 U Panie ślizg jest fest tarcia ni ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Wcale się nie czepiam . Wiadomo - jak coś jest do pił łańcuchowych, kosiarek, strzelb, karabinów, maszynek do włosów, wałów do łodzi podwodnych, to ślizg musi być ! Bez dwóch zdań . Ja się zatem nie czepiam ino się po nim ślizgom . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Ja już nic nie piszę, bo jak napisałem to taki jeden fanatyk tego śliskiego tematu usunął mój wpis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Ciekawe z czyjej stajni ,nowy 1.2 turbobenzyniak 116KM w nowej gamie toyoty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Renaur?? A w jakim modelu, to se luknę? Edytowane 7 Marca 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 http://moto.wp.pl/gid,17320033,img,17320101,kat,1041427,page,6,title,Te-auta-juzniedlugo-zaleja-polskie-ulice,genewa_2015_galeriazdjec.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Turecka Toyota z silnikiem Renault dobre dobre. A Kajdarowi jakoś nie włożyli 116KM tylko 130KM a najmocniejszy benzyniak będzie miał 200KM. Edytowane 7 Marca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Co to? Wykradli silnik Renaurowi? Odnośnie Kadjara, to będzie on nieco większy i cięższy od QQ więc te 130 KM z silnika 1.2 mu nie pomoże. Czuję, że silnik w nim padnie jeszcze tydzień wcześniej niż w odbieranym w tym samym dniu bliźniaczym QQ. Edytowane 7 Marca 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 O patrzcie to reklama o mają s....rozmach http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Nowe-Renault-Kadjar-Ma-szanse-na-sukces,wid,17322453,wiadomosc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Co do silnika,nie jednemu psu,kruczek na imię.Może to przypadek,albo silnik Reni taki udany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Chyba najtańszy w sklepie na półce z silnikami Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Pojemność się zgadza, moc i moment obrotowy praktycznie też, ale kadłubek nieco inny. Ukradli skurczysyny pomysła Renaurowi i wsadzili do innej obudowy. TUTAJ więcej o tym silniczku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Chłodzenie bloku silnika aby zmniejszyć tarcie ,pionowe wiry , olejotryski ja cie nie p.. strach to eksploatować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Nie Edziu. Czas nam starym prykom przestawić się na nowoczesne myślenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Jak to moja żona mawia jestem nie reformowalny Colins ja z smartphone mam problem a co mówić o takim silniku hahahahah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Nie Edziu. Czas nam starym prykom przestawić się na nowoczesne myślenie. I to już od dłuższego czasu.Nawet silniki w motopompach(te od Syreny,albo odwrotnie) już są inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Uuu dźwięk Adeli i zapcha silnika dwusuwowego coś pięknego ,ja lubiłem zapach spalin silników dwusuwowych. A i miałem motór Jawa TS 350 to ubogo miksol stosowałem ,i coś pięknego tylko 1 ze sprzęgłem reszta bez Mz 125,250,251 szans nie miały z tym jednym cylinderkiem co na trasie puchł. Edytowane 8 Marca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 A wiecie skąd się wziął pomysł na logo Renault? Oto jedna z koncepcji . To oczywiście z , bo akurat silniki robią bardzo dobre . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Uuu dźwięk Adeli i zapcha silnika dwusuwowego coś pięknego ,ja lubiłem zapach spalin silników dwusuwowych. A i miałem motór Jawa TS 350 to ubogo miksol stosowałem ,i coś pięknego tylko 1 ze sprzęgłem reszta bez Mz 125,250,251 szans nie miały z tym jednym cylinderkiem co na trasie puchł. Też miałem Jawę 350 TS w kolorze czarnym. Z jedynki również można było ruszyć bez wciskania dźwigni sprzęgła na kierownicy. Nie wiem czy pamiętasz, ale Jawa miała taką jakby namiastkę sprzęgła półautomatycznego. Dźwigienka zmiany biegów była skonstruowana w ten sposób, że jej naciśnięcie nogą automatycznie rozłączało sprzęgło. Puszczając ją z wyczuciem lewą nogą załączało się powoli sprzęgło i można było ruszyć niemalże jak samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Powszechna jest nazwa auto z c**ą na masce...może od tego? Tylko co by projektant miał na myśli??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Też miałem Jawę 350 TS w kolorze czarnym. Z jedynki również można było ruszyć bez wciskania dźwigni sprzęgła na kierownicy. Nie wiem czy pamiętasz, ale Jawa miała taką jakby namiastkę sprzęgła półautomatycznego. Dźwigienka zmiany biegów była skonstruowana w ten sposób, że jej naciśnięcie nogą automatycznie rozłączało sprzęgło. Puszczając ją z wyczuciem lewą nogą załączało się powoli sprzęgło i można było ruszyć niemalże jak samochodem. Dokładnie tak było, ale jak szybko chciałeś wystartować to puszczenie manetki zapięcie biegu panie raketa Ja nie zapomnę tych wyciszaczy w tłumikach ,wystrzeliwały jak pocisk armatni to debil wymyślił, otwory na śruby tak blisko końca tłumika! A i przy 135k/h potrafił się odkręcić samoistnie metalowe pojemniki na graty ,nie raz zawracałem i je zbierałem Na mniejszej dawce miksolu silnik lepiej się zbierał i świec tak często nie trzeba było wykręcać i czyścić ,piękne kawalerskie czasy! A wiecie skąd się wziął pomysł na logo Renault? Oto jedna z koncepcji . To oczywiście z , bo akurat silniki robią bardzo dobre . Dobre z tym lewarkiem idealne na maskę Laguuuny królowej lawet. Naprawdę emblemat Renault symbolizuje diament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Zdecydowanie od jednego diamentu wolę trzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.