Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czepiasz się pan panie moderator Militeca,a po nim można się tak poslizgać! :D Cholerstwo nie łączy się z wodą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale się nie czepiam  :devil: . Wiadomo - jak coś jest do pił łańcuchowych, kosiarek, strzelb, karabinów, maszynek do włosów, wałów do łodzi podwodnych, to ślizg musi być ! Bez dwóch zdań ;):D. Ja się zatem nie czepiam ino się po nim ślizgom ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już nic nie piszę, bo jak napisałem to taki jeden fanatyk tego śliskiego tematu usunął mój wpis. :devil:  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe z czyjej stajni ,nowy 1.2 turbobenzyniak  116KM w nowej gamie toyoty ? :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turecka Toyota z silnikiem Renault dobre dobre.

A Kajdarowi jakoś nie włożyli 116KM tylko 130KM a najmocniejszy benzyniak będzie miał 200KM.

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to? Wykradli silnik Renaurowi? :|  :D

 

Odnośnie Kadjara, to będzie on nieco większy i cięższy od QQ więc te 130 KM z silnika 1.2 mu nie pomoże.

Czuję, że silnik w nim padnie jeszcze tydzień wcześniej niż w odbieranym w tym samym dniu bliźniaczym QQ. :D  ;)

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do silnika,nie jednemu psu,kruczek na imię.Może to przypadek,albo silnik Reni taki udany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojemność się zgadza, moc i moment obrotowy praktycznie też, ale kadłubek nieco inny.

Ukradli skurczysyny pomysła Renaurowi i wsadzili do innej obudowy. :D

TUTAJ więcej o tym silniczku.

 

1.2T-engine.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłodzenie bloku silnika aby zmniejszyć tarcie ,pionowe wiry , olejotryski ja cie nie p.. strach to eksploatować  :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to moja żona mawia  jestem nie reformowalny :) 

Colins ja z smartphone mam problem a co mówić o takim silniku hahahahah  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Edziu. Czas nam starym prykom przestawić się na nowoczesne myślenie. :D

I to już od dłuższego czasu.Nawet silniki w motopompach(te od Syreny,albo odwrotnie) już są inne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu dźwięk Adeli i zapcha silnika dwusuwowego coś pięknego ,ja lubiłem zapach spalin silników dwusuwowych.

A i miałem motór Jawa TS 350 to ubogo miksol stosowałem ,i coś pięknego tylko 1 ze sprzęgłem reszta bez :devil:  

Mz 125,250,251 szans nie miały z tym jednym cylinderkiem co na trasie puchł.

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie skąd się wziął pomysł na logo Renault? Oto jedna z koncepcji ;):D.

 

To oczywiście z ;), bo akurat silniki robią bardzo dobre :).

post-32737-0-45910900-1425808858_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu dźwięk Adeli i zapcha silnika dwusuwowego coś pięknego ,ja lubiłem zapach spalin silników dwusuwowych.

A i miałem motór Jawa TS 350 to ubogo miksol stosowałem ,i coś pięknego tylko 1 ze sprzęgłem reszta bez :devil:  

Mz 125,250,251 szans nie miały z tym jednym cylinderkiem co na trasie puchł.

Też miałem Jawę 350 TS w kolorze czarnym.

Z jedynki również można było ruszyć bez wciskania dźwigni sprzęgła na kierownicy. Nie wiem czy pamiętasz, ale Jawa miała taką jakby namiastkę sprzęgła półautomatycznego. :D Dźwigienka zmiany biegów była skonstruowana w ten sposób, że jej naciśnięcie nogą automatycznie rozłączało sprzęgło. Puszczając ją z wyczuciem lewą nogą załączało się powoli sprzęgło i można było ruszyć niemalże jak samochodem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powszechna jest nazwa auto z c**ą na masce...może od tego? Tylko co by projektant miał na myśli??? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem Jawę 350 TS w kolorze czarnym.

Z jedynki również można było ruszyć bez wciskania dźwigni sprzęgła na kierownicy. Nie wiem czy pamiętasz, ale Jawa miała taką jakby namiastkę sprzęgła półautomatycznego. :D Dźwigienka zmiany biegów była skonstruowana w ten sposób, że jej naciśnięcie nogą automatycznie rozłączało sprzęgło. Puszczając ją z wyczuciem lewą nogą załączało się powoli sprzęgło i można było ruszyć niemalże jak samochodem. :)

Dokładnie tak było, ale jak szybko chciałeś wystartować to puszczenie manetki zapięcie biegu panie raketa  :devil: 

Ja nie zapomnę tych wyciszaczy w tłumikach ,wystrzeliwały jak pocisk armatni to debil wymyślił, otwory na śruby tak blisko końca tłumika!

A i przy 135k/h potrafił się odkręcić samoistnie metalowe pojemniki na graty ,nie raz zawracałem i je zbierałem :D 

Na mniejszej dawce miksolu silnik lepiej się zbierał i świec tak często nie trzeba było wykręcać i czyścić ,piękne kawalerskie czasy!

 

A wiecie skąd się wziął pomysł na logo Renault? Oto jedna z koncepcji ;):D.

 

To oczywiście z ;), bo akurat silniki robią bardzo dobre :).

Dobre z tym lewarkiem idealne na maskę Laguuuny królowej lawet.

Naprawdę emblemat Renault  symbolizuje diament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...