colins Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Czyli ma się rozumieć teraz nie masz kasiorki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Jeśli nie ma różnicy u was na każdym paliwie, to tam co by nie wlał to będzie tak samo- tragedia ten wtrysk bezpośredni ! A zarazem wygoda bo wszystko przepali W wolnossącym od razu czuć teraz na nitro+ u mnie to rakieta taki mały potworek ale ma więcej powietrza i szybszy obieg oleju na filtrze oleju K&Na. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Nitro+ to dodatki czyszczące. Nie mają wpływu na moc. V-Power nie podnosi mocy samo w sobie. Uwalnia ją na wskutek przeczyszczenia wtrysków. Ale to raczej nie od razu. A różnicę poczułeś dlatego, że widać Twój silnik woli paliwo 95 oktanowe i wyciąga z niego więcej mocy niż z 98 oktanowego, co wydaje się nawet dość oczywiste, bo w 98 jest mniej benzyny w benzynie . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Czyli ma się rozumieć teraz nie masz kasiorki? Jaki ty dociekliwy:D Kasiorki u mnie dostatek,jednakowoż ,nie ma co wyrzucać jej tam gdzie nie bedzie efektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Ranger Nitro+ ma 100 oktan a nie 95 !! A wtryski wraz z gniazdami zaworowymi mam prze czyste bo ten silnik pracuje (cyka jak pszczółka) na 98 Ultimate już 3lata Jacko uważaj z pisaniem o kasiorze bo cichociemni cię odwiedzą tu rożni ludzie te forum czytają Jeden z łodzi też się chwalił i w nocy przyszli, to do czasu kiedy nie powiedział gdzie kasiora córce nogi i ręce połamali !!!! Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 W sumie w tak młodych autach, to możemy sobie tylko gdybać jaki wpływ na nie mają te wszystkie specyfiki, oleje czy paliwa. Jak zrobimy z 200 tys.km (jeśli zrobimy ), to będzie można wtedy wyciągać jakieś wnioski. A teraz to możemy się co najwyżej poprzekomarzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ja o butli Nitro myślę ale tłoki nie zakute Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Zawór upustowy turbinki. Pisalim o tym, bo ktoś się przestraszył. Ale jak widać Ty znasz ten dźwięk i tak jak dla mnie, jest on dla Ciebie muzyką płynącą na uszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Myszorek się przestraszył syczenia . Nie no M1 5W50 da sobie rade na przeciążenia ale części nie dadzą rady na przeciążenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Ranger Nitro+ ma 100 oktan a nie 95 !! Nitro+ ma 95 oktanów. Około 100 oktanów ma V-Power Racing Shell'a. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Stider ja wiem że ta oliwa da rade ,ale w wytrzymałość części nie wierze V-Power Racing Shell'a. właśnie te zatankowałem 100 oktanowe nazwy mi się pokutały bo tam raz na 2 lata tankuje . Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Stider jak ja bym miał taki fundusz jak na GTRa to na pewno nie kupił bym GTRa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Trzeba wiedzieć, że zwiększenie liczby oktanowej, ponad wymaganą, nie daje przyrostu mocy a może nawet powodować jej spadek, bowiem wyższa liczba oktanowa powoduje zwolnienie procesu spalania. Dla uzyskania pozytywnego efektu należało by przestroić nastawy silnika ( podnieść stopień sprężania, przyspieszyć zapłon a nawet wymienić wałek rozrządu na bardziej sportowy, itp). Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Zamiast GTR wole takie cacko zgrabniejszy ładniejszy i silnik porządny !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Tak bulgot V8 to piękna sprawa dźwięk w obrotach orgazm murowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Dodga w PL nie kupisz ale mozesz miec za 180 000 pln Mustanga 5.0 V8 421KM tez ladny na POM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Do zabawy to mam takie cóś jak ten biał z tym że zielony metalik . Qq przy tym to stoi w miejscu , no ale to pojazdy o skrajnych charakterystykach Ostatnio zmieniony cały zawias, rozrząd ,sprzęgło , opony i korekta lakieru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Mustang tez fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ranger Nitro+ ma 100 oktan a nie 95 !! Są dwa rodzaje paliw V-Power 1. V-Power Nitro+ - ta ma 95 oktanów 2. V-Power Racing Nitro+ - to paliwo jest klasyfikowane jako 99+ co oznacza, że faktycznie ma ok. 100 oktanów. Nie na wszystkich stacjach Shell jest dostępne i jest znacząco droższe od V-Power Nitro+ Lanie 100 okatnowej benzyny do wolnossącego klasycznego silnika to raczej lekka przesada. Ale jak Ci lepiej pracuje i masz za dużo kasy .... Nie wiem czy wiecie, ale V-Power Nitro+ (ta zwykła) jest paliwem na bazie którego robiło się paliwo do bolidów F1. Dodawali do niego ok. 5% objętościowych okrytych tajemnicą dodatków. Potem lali do bolidów i ogień . Nie wiem jak jest teraz - te odkurzacze 1.6 turbo mogą latać na innym paliwie. Trzeba wiedzieć, że zwiększenie liczby oktanowej, ponad wymaganą, nie daje przyrostu mocy a może nawet powodować jej spadek, bowiem wyższa liczba oktanowa powoduje zwolnienie procesu spalania. Dla uzyskania pozytywnego efektu należało by przestroić nastawy silnika ( podnieść stopień sprężania, przyspieszyć zapłon a nawet wymienić wałek rozrządu na bardziej sportowy, itp). Dokładnie - swojego czasu pisałem po tym wielokrotnie. Większa liczba oktanowa jest potrzebna, żeby uzyskać większy stopień sprężania. Silniki, które nie adoptują tego parametru nic nie zyskają a nawet stracą z mocy. A niestety większość silników nie adoptuje stopnia sprężania do "mocniejszego" paliwa. Kiedyś w niektórych autach były takie przełączniki, które ustawiało się na rodzaj paliwa. Ustawiało się nimi kąt wyprzedzenia zapłonu do paliwa. Gdyby coś takiego było i miało pozycję 98+ to i owszem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Nie no idę spuścić te wache bo mi się silnik stopi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Stopić się nie stopi. Na pewno pracuje płynniej, ciszej, ale mocniejszy to raczej nie jest . Dla eksperymentu następnym razem zatankuj V-Power Nitro+ ale tą 95 oktanową. Przejedź się, depnij i zobacz. Kto wie, czy nie przejdziesz na to paliwo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ranger nie no aż tak bogaty nie jestem aby przejść z 98 ultimate na Nitro+ 95 Właśnie wypale bak i zaleje 95 bp aby się przekonać jak pracuje silnik bo bak nie miał tej wachy 3 lata ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ale V-Power Nitro+ (95) nie jest droższa od Ultimate 98. To mniej więcej ten sam poziom cenowy. Droga jest faktycznie V-Power Racing (99+). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 No muszę sprawdzić jak to teraz cenowo wygląda a wacha poszła w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 V-Power 95 to dla Ciebie idealne rozwiązanie. Zapewnia czystość silnika co jest Twoim konikiem a 95 oktanów pozwoli wydobyć pełną moc Twojego 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.