Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie ma różnicy u was na każdym paliwie, to tam co by nie wlał to będzie tak samo- tragedia ten wtrysk bezpośredni ! 

A zarazem wygoda bo wszystko przepali  :D

W wolnossącym od razu czuć teraz na nitro+ u mnie to rakieta taki mały potworek ale ma więcej powietrza i szybszy obieg oleju na filtrze oleju K&Na.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitro+ to dodatki czyszczące. Nie mają wpływu na moc. V-Power nie podnosi mocy samo w sobie. Uwalnia ją na wskutek przeczyszczenia wtrysków. Ale to raczej nie od razu. A różnicę poczułeś dlatego, że widać Twój silnik woli paliwo 95 oktanowe i wyciąga z niego więcej mocy niż z 98 oktanowego, co wydaje się nawet dość oczywiste, bo w 98 jest mniej benzyny w benzynie ;).

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ma się rozumieć teraz nie masz kasiorki? :D  ;)

Jaki ty dociekliwy:D

Kasiorki u mnie dostatek,jednakowoż ,nie ma co wyrzucać jej tam gdzie nie bedzie efektu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranger Nitro+ ma 100 oktan a nie 95 !!

A wtryski wraz z gniazdami zaworowymi mam prze czyste bo ten silnik pracuje (cyka jak pszczółka) na 98 Ultimate już 3lata   :spoko:

Jacko  uważaj z pisaniem o kasiorze bo cichociemni cię odwiedzą tu rożni ludzie te forum czytają  :shiftyninja:

Jeden z łodzi też się chwalił i w nocy przyszli, to do czasu kiedy nie powiedział gdzie kasiora córce nogi i ręce połamali !!!!

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie w tak młodych autach, to możemy sobie tylko gdybać jaki wpływ na nie mają te wszystkie specyfiki, oleje czy paliwa.

Jak zrobimy z 200 tys.km (jeśli zrobimy :devil:), to będzie można wtedy wyciągać jakieś wnioski.

A teraz to możemy się co najwyżej poprzekomarzać. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór upustowy turbinki. Pisalim o tym, bo ktoś się przestraszył.

Ale jak widać Ty znasz ten dźwięk i tak jak dla mnie, jest on dla Ciebie muzyką płynącą na uszy. :spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myszorek się przestraszył syczenia .

Nie no M1 5W50 da sobie rade na przeciążenia ale części nie dadzą rady na przeciążenia  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranger Nitro+ ma 100 oktan a nie 95 !!

 

Nitro+ ma 95 oktanów. Około 100 oktanów ma V-Power Racing Shell'a.

Edytowane przez Yan_2007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stider ja wiem że ta oliwa da rade ,ale w wytrzymałość części nie wierze  :)


V-Power Racing Shell'a. właśnie te zatankowałem 100 oktanowe nazwy mi się pokutały bo tam raz na 2 lata tankuje :D .

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wiedzieć, że zwiększenie liczby oktanowej, ponad wymaganą, nie daje przyrostu mocy a może nawet powodować jej spadek, bowiem wyższa liczba oktanowa powoduje zwolnienie procesu spalania.  Dla uzyskania pozytywnego efektu należało by przestroić nastawy silnika ( podnieść stopień sprężania, przyspieszyć zapłon a nawet wymienić wałek rozrządu na bardziej sportowy, itp).

Edytowane przez Yan_2007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zabawy to mam takie cóś jak ten biał z tym że zielony metalik .

Qq przy tym to stoi w miejscu , no ale to pojazdy o skrajnych charakterystykach 

 

 


Ostatnio zmieniony cały zawias, rozrząd ,sprzęgło , opony i korekta lakieru :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranger Nitro+ ma 100 oktan a nie 95 !!

 

Są dwa rodzaje paliw V-Power

 

1. V-Power Nitro+      - ta ma 95 oktanów

2. V-Power Racing Nitro+    - to paliwo jest klasyfikowane jako 99+ co oznacza, że faktycznie ma ok. 100 oktanów. Nie na wszystkich stacjach Shell jest dostępne i jest znacząco droższe od V-Power Nitro+  

 

 

Lanie 100 okatnowej benzyny do wolnossącego klasycznego silnika to raczej lekka przesada. Ale jak Ci lepiej pracuje i masz za dużo kasy ;)....

 

Nie wiem czy wiecie, ale V-Power Nitro+ (ta zwykła) jest paliwem na bazie którego robiło się paliwo do bolidów F1. Dodawali  do niego ok. 5% objętościowych okrytych tajemnicą dodatków. Potem lali  do bolidów i ogień ;). Nie wiem jak jest teraz - te odkurzacze 1.6 turbo mogą latać na innym paliwie.

Trzeba wiedzieć, że zwiększenie liczby oktanowej, ponad wymaganą, nie daje przyrostu mocy a może nawet powodować jej spadek, bowiem wyższa liczba oktanowa powoduje zwolnienie procesu spalania.  Dla uzyskania pozytywnego efektu należało by przestroić nastawy silnika ( podnieść stopień sprężania, przyspieszyć zapłon a nawet wymienić wałek rozrządu na bardziej sportowy, itp).

 

Dokładnie - swojego czasu pisałem po tym wielokrotnie. Większa liczba oktanowa jest potrzebna, żeby uzyskać większy stopień sprężania. Silniki, które nie adoptują tego parametru nic nie zyskają a nawet stracą z mocy. A niestety większość silników nie adoptuje stopnia sprężania do "mocniejszego" paliwa. Kiedyś w niektórych autach były takie przełączniki, które ustawiało się na rodzaj paliwa. Ustawiało się nimi kąt wyprzedzenia zapłonu do paliwa. Gdyby coś takiego było i miało pozycję 98+ to i owszem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stopić się nie stopi. Na pewno pracuje płynniej, ciszej, ale mocniejszy to raczej nie jest ;). Dla eksperymentu następnym razem zatankuj V-Power Nitro+ ale tą 95 oktanową. Przejedź się, depnij i zobacz. Kto wie, czy nie przejdziesz na to paliwo ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranger nie no aż tak bogaty nie jestem aby przejść z 98 ultimate na Nitro+ 95 :D

Właśnie wypale bak i zaleje 95 bp aby się przekonać jak pracuje silnik bo bak nie miał tej wachy 3 lata !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V-Power 95 to dla Ciebie idealne rozwiązanie. Zapewnia czystość silnika co jest Twoim konikiem a 95 oktanów pozwoli wydobyć pełną moc Twojego 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...