Edek01 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Ranger jak to mawiali moi angielscy koledzy -(special for you) zaleje te wache i od razu napiszę ci jak ciugnie i pyrka na jałowym HR16DE na K&Nnie Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 http://www.tdi-tuning.co.uk/car_and_van_petrol_tuning_boxes/nissan/qashqai/12_digt_113_bhp__115_ps__85_kw/nissan_qashqai_12_digt_113_bhp_115_ps_85_kw_crtd2_multichannel_petrol_tuning_box_chip_P8398.html Montaż 10 minut....hmmmm... 145 osób zadowolonych...hmmmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) IMHO box nie może być dobry... Wynika to z prostej kwestii - każdy silnik jest ciut inny. Zatem oszukując ECU o jakieśtam wartości uzyskamy raz lepszy, raz gorszy efekt. W 90% przypadków pewnie będzie zauważalnie lepiej, w 7% nieznacznie gorzej, a w 3% uszkodzimy silnik. (dane z czapy, ale sądzę, że Coobcio może się wypowiedzieć bardziej szczegółowo). Edytowane 3 Maja 2015 przez Burning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Widzeliscie takie chipy do 1.6 dig-t? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Widzeliscie takie chipy do 1.6 dig-t? Są. Do 25% większy moment obrotowy i do 35% więcej mocy. http://www.ebay.at/itm/251749310643 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Znamienne jest to,że wszystkie one pojawiają się nagle do tych turbinkowych motorków,tak jakby w tych silniczkach istniał jakiś pewny zapas i mocy i N! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Znamienne jest to,że wszystkie one pojawiają się nagle do tych turbinkowych motorków,tak jakby w tych silniczkach istniał jakiś pewny zapas i mocy i N! No akurat mysle, ze zarowna w 1.2 jak i 1.6 ten zapas istnieje. W koncu istnieja silniki 1.2 130KM i 1.6 190KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Jeszcze 1.2 zrozumie,można wg boxa wycisnąć do 145KM,ale w 1.6 i to 190KM,to nie nie jest już kres "boxowania" ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Takie boxy dostępne są dla każdego motorka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 W końcu w F1 też mają 1.6 tylko krócej żyją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 W końcu w F1 też mają 1.6 tylko krócej żyją Jesli Juke to F1 to niech bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 W Juke'u ten silnik ma nawet 200KM. Coobcio stroi je na okolice 230-240KM. W wersji wyczynowej (DeltaWing/Zeod RC) miał 300KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Pytanie co robi taki box? Oszukuje sterownik silnika powodując zwiększenie dawki paliwa lub powietrza załadowanego do cylindrów. Moc i moment wzrasta ale raczej odbywa się to kosztem trwałości silnika. Z każdego silnika można wycisnąć więcej. A z silników doładowanych w szczególności. Ale tzw. parametry fabryczne są pewnego rodzaju kompromisem pomiędzy sprawnością a trwałością. Modyfikacje powodują przesunięcie granicy w jedną lub druga stronę . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Nie przeczę że jest coś za coś,ale jeżeli ten sam silnik ma130KM i to fabryczne,to zestrojenie go o ok 15KM więcej nie jest więc aż takim wyżyłowaniem Poza tym,jeżeli wierzyć danym zakładany jest niewielki spadek apetytu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Ni ma bata cuś klęknie tylko co pierwsze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Większość boxów to po prostu opornik/prosty układ elektroniczny, który wmawia ECU, np. że silnik jest zimny, albo przekłamuje inne parametry tak, aby mieć szansę uzyskać więcej mocy. Po prostu modyfikuje dane wejściowe i przez to znajdujemy się w innym miejscu mapy, niż powinniśmy. Remap to zmiana mapy ECU, dostosowana do danego egzemplarza silnika i stylu jazdy użytkownika. ECU prawidłowo odczytuje dane z przepływomierza, termostatu, pedału gazu itd. po czym dobiera parametry pracy nieco inaczej niż założył producent auta, a zgodnie z tym, co założył profesjonalny* tuner. *profesjonalny - uwzględnia zarówno potrzeby klienta, jak i możliwości danego egzemplarza silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Ja z duszą na ramieniu wkręcam filtry oleju o większej przepustowości i filtry powietrza silnika że klęknie przepływka że silnik się zatrze Leje za lepki olej Jezu nerwicy dostanę ........... Ale chipsa to ja się obawiam jak długo oszukiwany silnik i osprzęt popracuję Edytowane 4 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 nigdy bym pieniędzy na Box nie wydał no chyba ze ktoś chce je wprzyslowiowe błoto wyrzucić ... chcecie podnieść moc to zróbcie to jak należy a nie droga na skróty, bo takiej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Nie przeczę że jest coś za coś,ale jeżeli ten sam silnik ma130KM i to fabryczne,to zestrojenie go o ok 15KM więcej nie jest więc aż takim wyżyłowaniem Poza tym,jeżeli wierzyć danym zakładany jest niewielki spadek apetytu. Czyli doładowanie "powietrzem" - a co za tym idzie wzrost ciśnienia i temperatury spalania. Niby nic a jednak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) http://m.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja,6gn7s Już wole moją wkładkę K&Na lepiej się zbiera z dołu a jak wystrzeli to jak z katapulty a jaka radość czyszczenia co wiosnę Edytowane 4 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Ta Twoja wkładka przepuszcza więcej powietrza,ale też więcej zanieczyszczeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Nie nie przepuszcza brudu bo nie raz wsadzałem czyściutką białą chusteczkę za filtrem w stronę przepływki i wyjmowałem czyściutką Tak miałem w Oplu, Almerze i teraz w Tidzie ale ja czyszczę wkładkę co Wiosnę razem ze zmianą oleju i filtra oleju . A wkładka nie jest zabita piachem pyłem i liśćmi u mnie silnik musi oddychać czystym powietrzem I w tidzie w tym silniku wkładka odmuliła mi silnik obudził się po jej zainstalowaniu mruczy pięknie bo dostaje więcej powietrza. W almerze tak nie było,troszkę lepiej ale silnik przez fabrykę zjebany to co ja poradzę . https://www.youtube.com/watch?v=u36ESU-OSC8 Edytowane 4 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Jeździłeś z tą chusteczką w różnych warunkach? czy tylko na postoju? Jak wkładka nie nabita kurzem to go silnik zjadł! U mnie zwykły filtr powietrza woła o wymianę już po 10tys Poza tym nie mów że na K&N ie silnik pracuje cichutko,zazwyczaj K&Ny dodają basów w silniku,tak jak i stożki. https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCkQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.auto-swiat.pl%2Feksploatacja%2Fsportowe-filtry-powietrza-zalety-i-wady-czy-dodaja-autu-wiecej-mocy%2F3vkcl&ei=EstHVdn4KMeMsgGp0oCwAQ&usg=AFQjCNElsEyzNkM8oKVsc8v8Ya9LyAsbiw&bvm=bv.92291466,d.bGg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Ja od Wiosny do Wiosny nie zrobie 10000km teraz zrobiłem 5400 km i czyściłem wkładkę . Jacko mówię ci że nie brudzi bo jak by syf puszczała to za filtrem nie było by czysto ,ale ja nie doprowadzam do mocnego zabrudzenia wkładki Kontroluję jeśli była by bardziej brudna wcześniej to wyczyścił bym ją wcześniej a bardzo lubię ją czyścić i nasączać olejem Nie no po dodaniu gazu impulsywnie to słychać fajny dźwięk silnika i na trasie w trakcie wyprzedzania silnik głośniej pracuję tak basowo Edytowane 4 Maja 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 No właśnie.Jak robisz na niej rocznie 5400 to się zgodzę,ale czy jest sens wydawać kasę na środki domycia i nasączania??? W imię czego? Śmiem twierdzić,że przyrostu mocy jako takiego nie masz,głośniejszy silnik,a owszem i droższą obsługę filtra.Przy takich przebiegach mija się to z logiką,takie jest moje zdanie. Miałem w Matizie!!! stożek K&Na przerobiony wlot,i wydech ,można było w tedy powiedzieć jak w tym żarcie p*******ny Matiz!!! To był mały diabełek,ale w normalnej jeździe tylko z samym K&Nem,mija się to z logiką.Odczucia są nijakie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.