colins Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 W życiu nie miałem samochodu, w którym coś by się nie działo. A trochę ich miałem. Nie wiem czy jestem za bardzo wymagający czy producenci za mało rozgarnięci. Faktem jednak jest, że jeszcze się taki nie narodził, który by mi dogodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 :D Jacek Wam tu posprząta, zboczeńcy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 no...fajny ten 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Tia te 1.2 dig T to udane jednostki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 No niby tak i oleju nie ubywa a przybywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Colins a ze mnie się śmiałeś że palcem badam lepkość oleju z bagnetu !!! Ale do łba by mi nie przyszło lizać rury Widzisz, mam lepiej obcykane stare metody. Ale Ty tu nam od tematu nie odbiegaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Niektórzy nawet lubią lizać wydech Przeca pisałem o tym. Tylko kolega jakiś niekumaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 O matko i córko!!! Na chwilę Was samych nie można zostawić! POSPRZĄTANE!!!! i DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z TYMI WYCIECZKAMI W STRONĘ XXX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Ale wilka zawsze ciugnie do lasu a tera las wykarczowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Ale wilka zawsze ciugnie do lasu a tera las wykarczowany Edziu , zawsze można pobuszować w zbożu ! cokolwiek zbożem nazywając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Mojego testu część pierwsza. Zrobiłem 100 km, poziom oleju bez zmian. Jednakże jak śmierdział benzyną tak śmierdzi dalej (zarówno z wlewu oleju jak i bagnetu). Olej wizualnie bez uwag, po roztarciu między palcami filmu nie zrywa, w smaku niesmaczny.;-) Testuję dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Po poczytaniu postów poszedłem pierwszy raz spojrzeć na silnik i wyciągnąć bagnet. Olej śmierdzi mocno benzyną. Zaś poziom oleju na bagnecie jest na poziomie 1/3. Zrobiłem zdjęcie by móc porównać za jakiś czas. Od kupna nie badałem poziomu oleju, więc nie wiem czy tak mało nalali, czy taki mam wyśmienity silnik, że jadąc na urlop oprócz zgrzewki piwa będę brał baniak oleju na dolewkę hihihi. Zobaczymy za jakiś czas. Uprzedzam pytania: samochód stoi idealnie równo, a od przyjazdu do prac stoi już 6 godzin - więc co miało spłynąć do miski - spłynęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Miałeś najwidoczniej mniej wlane od nowości, bo nowy silnik raczej tyle Ci nie wyżarł oleju. Dla mnie natomiast istotne jest Twoje drugie stwierdzenie, że u Ciebie olej też śmierdzi benzyną. Jeśli jeszcze ktoś sprawdzi i potwierdzi podobne aromaty, to będziemy mogli uznać, że ten silnik tak ma. Zrób teraz dolewkę do maksimum i sprawdź za jakiś tysiak km czy poziom się zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Mojego testu część pierwsza. Zrobiłem 100 km, poziom oleju bez zmian. Jednakże jak śmierdział benzyną tak śmierdzi dalej (zarówno z wlewu oleju jak i bagnetu). Olej wizualnie bez uwag, po roztarciu między palcami filmu nie zrywa, w smaku niesmaczny.;-) Testuję dalej... Kuźwa! A czym ma woniać!? Maciejką??? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Głos kolegi się nie liczy. Bo jeśli kolega nie rozróżnia zapachu oleju silnikowego od zapachu benzyny, to tym bardziej się nie liczy. Jednocześnie odpowiadam, że w sprawnym silniku wolnossącym olej śmierdzi olejem. Natomiast z benzynowym silnikiem uturbionym mam do czynienia po raz pierwszy, dlatego pytam innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Przy okazji jak będę u rodziców - mają nowego Opla Merivę 1.4 Turbo - czy tez olej śmierdzi benzyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Pamiętajcie, że benzyna ma ta własność, że nawet bardzo niewielka jej ilość nadaje intensywną woń. Zatem benzynowy zapach oleju może być wynikiem bardzo niewielkiej ilości benzyny w oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Przy okazji jak będę u rodziców - mają nowego Opla Merivę 1.4 Turbo - czy tez olej śmierdzi benzyną. Będę zobowiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Obyś nie był związany...obłąkańczymi myślami Bo kto by staruszki do snu utulał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Zdaję raport z obserwacji mojej kosiarki. Od momentu kiedy odessałem z niej nadmiar oleju minęło ponad 300 km jazdy w różnych warunkach. Sprawdziłem dziś poziom oleju i jest max czyli powiedzmy, że jego stan nie zmienił się od momentu upuszczenia. Jeżdżę więc dalej i obserwuję, bo na razie przejechałem za mało by wydawać wyroki. Przy okazji poczyniłem inne obserwacje. Mój egzemplarz jest niezgodny z instrukcją, bo nie osiąga deklarowanej przez producenta prędkości maksymalnej. Po dłuuuuuuugim rozpędzaniu na A2 wskazówka prędkościomierza wędruje z trudem w okolice 180 km/h co w praktyce daje prędkość rzeczywistą pewnie jakieś 165 km/h. I to bez klimy i tylko ze mną na pokładzie. Co za bubel. Obroty silnika na biegu jałowym często zawieszają się w okolicach 1000/min. Nie ma na to żadnej reguły. Czasem jest tak, że silnik ma te "przepisowe" 750 obr./min. Innym razem ma obroty podwyższone i dopiero po długiej chwili zastanowienia zwalnia do prawidłowych 750 obr./min. Oczywiście mówię o silniku nagrzanym, bo na zimnym to normalne, że obroty będą podwyższone. Co za padlina. Czy wiecie, że kosiarka 1.2 przy dużym obciążeniu potrafi przykopcić niczym diesel? Nie jest to awaria, tylko taki urok pracy silników z bezpośrednim wtryskiem. Wtrysk benzyny wprost do komór spalania, poza licznymi zaletami powoduje także efekt uboczny polegający na tym, że benzyna spala się z dużą ilością sadzy. Dlatego olej w takim silniku szybko robi się ciemny, a końcówka rury wydechowej jest okopcona. Spójrzcie na swoje rury - chyba celowo Nissan zakrzywił końcówkę do ziemi by nie wzbudzać niezdrowego podniecenia u klientów. Padlina i tyle. To tyle moich przemyśleń na dzień dzisiejszy. Ogólnie mam plan taki, że przy najbliższym przeglądzie zażądam aktualizacji softu silnika. O ile taka aktualizacja jest dostępna i o ile kosiarka w ogóle dożyje do tegoż przeglądu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Piękny opis Colinsiku, czekać tylko na ripostę Eduarda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Sugerujesz, że Edward będzie coś mówił o Francuzach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 I oleum . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Więc podgrzeję atmosferę i dodam, że oleum po wygrzaniu i zaledwie 3000 km od wymiany znów mam czarny jak pięty pewnej zaprzyjaźnionej pani, z którą swego czasu zgłębialiśmy znajomość francuskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Czytając opisy Colinsa o nowym QQ, z silnikiem 1.2DIG-T to chyba im się pomyliła kolejność literek w nazewnictwie silnika, bo to chyba jest tak 1.2 GID-T!! Colins a jak żyje się turbinie bo nie napisałeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.