Fergul11 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 A czy podczas trwania testu dealer plombuje korek oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Koledze z forum, któremu wymieniono silnik, ponoć nie zaplombowano wlewu. Co trochę mnie zdziwiło, tak samo jak szybka wymiana silnika przez Nissana. O ile oczywiście to była prawda, bo kontakt z tym kolegą nagle się urwał. Może ninja z Nissana go załatwili za psucie opinii. Wygląda na to, że moje dni też już są policzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Podczas konstruowania i wyliczeń teoretycznych wszystkie błędy nie wystąpią , może biorą do wymiany procentowo ze zgłaszanych awarii , a fama idzie w świat pocztą forumową że jednak nissan cacy i wymienia ? A i sama fabryka pewnie nie złomuje silnika tylko bada gdzie jest problem ? Przynajmniej tak podpowiadałaby logika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Właśnie coś łatwo poszło temu koledze z wymianą silnika. Z tego co pamiętam, to nie chciał się też podzielić informacjami. A kontakt się urwał, bo kolega się odgrażał, że sprzedaje Qq. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Bo tak jest z większością witających na naszych stronach.Pojawi się,zasięgnąć opinii,i znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Dobrze, że chociaż my są w mniejszości i podtrzymujemy to forum przy życiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Nie tylko forum ta mniejszość podtrzymuje przy życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 No a miał być takim super silnikiem ten 1.2 Tce a wyszło jak widać,wymiany na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Póki Nissan w nim nie grzebnął, to był. Podobnie jak w 1.6 DIG-T. Ciesz się Edwardzie ze swojego jeszcze naprawdę japońskiego silnika, bo obecną motoryzację, to jedynie o kant doopy rozbić. I to niezależnie od marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Wiem wiem Colins że dzisiejsze silniki wiele nie są warte, a już te uturbione same siebie zjadają Żebyś wiedział że chucham i dmucham na ten mój HR16DE on złoty silniczek, bo po 1000km po autostradach łyknie tylko 100ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Wiem wiem Colins że dzisiejsze silniki wiele nie są warte, a już te uturbione same siebie zjadają Żebyś wiedział że chucham i dmucham na ten mój HR16DE on złoty silniczek, bo po 1000km po autostradach łyknie tylko 100ml Łeeeeee ,mój CE14DE po autostradach nic nie łyknął.... No może łyknął ale tyle, że nie szło tego na bagnecie stwierdzić. Może zepsuty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Ranger u mnie łatwo stwierdzić ubycie oleju na bagnecie, bo stan trzymam zawsze przy Max a nie w połowie Właśnie dla tego że latam po autostradach więcej jak przepisowe max Edytowane 11 Października 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Łeeeeee ,mój CE14DE po autostradach nic nie łyknął.... No może łyknął ale tyle, że nie szło tego na bagnecie stwierdzić. Może zepsuty ? Bo one silniki nie łykały oleumu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 100 ml na 1000 km u Edka, to od wymiany do wymiany też dobry litr dolewek. Niby niedużo, ale od maksimum do minimum zejdzie. A biorąc pod uwagę moje poprzednie benzynówki, gdzie zużycie oleju było praktycznie zerowe, muszę stwierdzić, że wóz Eda też żre oleum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Właśnie dla tego że latam po autostradach więcej jak przepisowe max Tzn.Lejesz ponad MAX? Dobrze rozumie??? Zgadza się Colinsie,bo dolewając co kilka dni nawet nie wie ile połyka oleumu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Ranger u mnie łatwo stwierdzić ubycie oleju na bagnecie, bo stan trzymam zawsze przy Max a nie w połowie Właśnie dla tego że latam po autostradach więcej jak przepisowe max Też mam zalane blisko max. Ale nic nie ubywa... 100 ml na 1000 km u Edka, to od wymiany do wymiany też dobry litr dolewek. Niby niedużo, ale od maksimum do minimum zejdzie. A biorąc pod uwagę moje poprzednie benzynówki, gdzie zużycie oleju było praktycznie zerowe, muszę stwierdzić, że wóz Eda też żre oleum. No co ty Colins. Edzio nic nie dolewa. Leje trochę ponad max, walnie w roku 1000 km i przed wymianą po roku ma znowu idealny poziom max.... :D 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) Jacko, Colins u mnie 100ml zje jak ganianim po autostradzie a normalnie od wymiany do wymiany trzyma stan ! Jacko raz doleje do stanu max i sprawdzam co 1000km Almera N16 łykała po autostradzie 200ml a pierścienie zdrowe miała Na 5W30 HR16DE na początku więcej oleju znikało Ranger nie ponad Max tylko do stanu Max Edytowane 11 Października 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Jacko raz doleje do stanu max i sprawdzam co 1000km Czyli raz w roku ? Na 5W30 HR16DE na początku więcej oleju znikało Oj, to coś mu Militec nie służy . Mój kolega ma HR16DE w Note. Jeździ na 5W30 i wali duże roczne przebiegi. Śmiga po górach, autostradach i od wymiany do wymiany nic nie dolewa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Ranger mam cięższą nogę to i się napije a raczej ODPARUJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Oj, a ten mój kolega jaką ma nogę.... Strachliwy nie jestem ale autentyczne boję się z nim jeździć . Po mieście pasy bezpieczeństwa pracują od startu do zatrzymania . A w silniku Castrol EDGE z supermarketu. Teraz też taki leję i jest git . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Nie zaczynajcie znowu z Militec'iem...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Dobra, dobra.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Mój 1.2 DIG-T jakoś też nic nie łyka na autostradach ani między przeglądami. Oby tak dalej. Nie ma jak to sobie pomarudzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Nikt nie marudzi tylko stwierdzamy fakty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Nikt nie marudzi tylko stwierdzamy fakty Wychodzi na to, że moja kosiarka jest wyjątkowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.