JACKO29 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 No to ja już zgłosiłem,branie oleju,brak alarmu,szarpanie sprzęgła. W poniedziałek na serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Będziemy kibicować i czekamy na relację. PS. Właśnie w TV widziałem reklamę nowej KIA Ceed. "Teraz już z silnikiem 1.0 Turbo!" Możemy chyba powoli zaczynać mówić, że my w QQ mamy duże silniki. Edytowane 20 Października 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Co do szarpania sprzęgła,to w czasie jazdy pan z serwisu zauważył,że występuje to na prawie wszystkich biegach.Powiedział również aby zatankować 95 shell nitro+ ,mieli już takie przypadki i działo się tona wskutek prawdopodobnie przytkania układu paliwowego,a nitro dobrze myje i po takim zabiegu wszystko wracało do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) To w takim przypadku szarpałby silnik, a nie sprzęgło. Na biegu jałowym najpewniej też pracowałby nierówno. Edytowane 20 Października 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Czasami też tak ma,że nim szarpie na jałowym.Naleję i zobaczę,przekonam się dość szybko,bo już księgowy podgląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Spróbować nie zaszkodzi. Kupiłbym jeszcze na Twoim miejscu jakiś środek do czyszczenia wtryskiwaczy wlewany do zbiornika (Edziu strzel z nazwy ) i przegonił auto kilkanaście kilometrów z wysokimi obrotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Czasami też tak ma,że nim szarpie na jałowym.Naleję i zobaczę,przekonam się dość szybko,bo już księgowy podgląda. Powiem tak - też mam czasami takie szarpanie. Porównałbym je do takiego jak wypada co któryś zapłon. Do tego wskazówka obrotomierza porusza się skokowo w rytm tych "wyskakujących zapłonów". Wspominałem o tym w ASO, powiedzieli żeby przypomnieć następnym razem to zobaczą czy nie ma zapisanych jakiś błędów. Dodam, że mam wrażenie, że częściej to się dzieje przy niższych temperaturach - coś jakby silnik sobie nie radził z wolnymi obrotami na ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Edziu strzela -Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy benzyny STP !!!! Dostępna na każdej stacji BP i Orlen Edytowane 20 Października 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Dzięki Edziu w imieniu swoim i Jacka. Swoją drogą stosowałem kiedyś właśnie takiego STP w jednym z samochodów. No i... nic nie pomógł. Na szczęście też nie zaszkodził więc lać można bez obaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 O STP myślałem,jako,że pomógł mi w Note.Tak,tak,Silnik od jakiegoś czasu fundował mi kangury,po zastosowaniu jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Dzięki Edziu w imieniu swoim i Jacka. Swoją drogą stosowałem kiedyś właśnie takiego STP w jednym z samochodów. No i... nic nie pomógł. Na szczęście też nie zaszkodził więc lać można bez obaw. No co Ty, niektórym auta potrafią odfrunąć po tym specyfiku, a że Ty lałeś go do Vaga to... umarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 STP stosuje od lat i bardzo go sobie cenie, zawsze odtykał wtryski czy to w benzynie czy dieslu Ale to aż dziw bierze że Jackowi wtryski się pozatykały, co to za silnik że już takie cuda wychodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 No co Ty, niektórym auta potrafią odfrunąć po tym specyfiku, a że Ty lałeś go do Vaga to... umarł. Mylisz się Grzmocie. Lałem go do Meganki, którą kiedyś powoziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Mylisz się Grzmocie. Lałem go do Meganki, którą kiedyś powoziłem.Ale tu chodzi o efekt placebo a Reni to nic już nie pomoże, zwłaszcza półśrodki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 W Reni szwankowała jedynie elektronika - Jak to w Reni. Silnik natomiast był nie do zarżnięcia. W Vagu szwankował silnik - jak to w Vagu. Reszta się trzymała. W Nissanie szwankuje i to i to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 A tu najgorsze że cały J11 Reniowy ,oprócz emblemata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Biorąc pod uwagę moje wcześniejsze doświadczenia z silnikami reniowymi napiszę jak zwykle przekornie. Niepotrzebnie Nissan grzebał w dobrych dotychczas reniowych silnikach, bo chyba coś popsuł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Ewidentnie bo w Dacia czy Renault jakoś te silniki cykają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Jakoś dziwnie się ostatnio zgadzamy Edziu. Chyba cisza przed burzą. Dodam, że mój egzemplarz jakoś specjalnie na razie nie szwankuje. Jednak wyciągam wnioski na podstawie lektury forum. No i widzę, że niektóre problemy pojawiają się stanowczo za wcześnie. Bo np.duże zużycie oleju w nowych silnikach nie powinno mieć miejsca. A widzę, że problem ten pojawia się coraz częściej zarówno w 1.2 jak i 1.6 DIG-T. A teraz wpadną NINJA z Nissana i zrobią z nami porządek. Bo swoimi wpisami zrobiliśmy Nissanowi niezłą antyreklamę. Edytowane 20 Października 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Jak mają nie spalać oleju jak olej rozrzedzony paliwem nie smaruje to i pierścienie zjada ,ale to jest w większości marek w silnikach z Turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burgi Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Czasami też tak ma,że nim szarpie na jałowym.Naleję i zobaczę,przekonam się dość szybko,bo już księgowy podgląda. Ja zastanowiłbym się nad zmianą stacji benzynowej, może z paliwem coś nie ten teges. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Ten Ninja to pokazuje lewą ręką , co się ostało z Nissana inno Emblemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Jak mają nie spalać oleju jak olej rozrzedzony paliwem nie smaruje to i pierścienie zjada ,ale to jest w większości marek w silnikach z Turbo. I tu się nie zgodzę! Jeździłem przez parę lat Skodą Octavią z silnikiem 1,8T 20V. Kupiłem kiedy miała ok. 130 kkm a sprzedałem przy 200 kkm i z silnikiem nic się nie działo. Z tego co wiem obecny posiadacz ma ok 300 kkm i ciągle ją sobie chwali. To był znakomity silnik, skonstruowany zresztą przez Audi. Edytowane 20 Października 2015 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 150KM na Octavie to była Raketa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 To była już teraz niemal legendarna turbobenzyna 1.8 ze stajni VAG. Gdy swego czasu siedziałem na forum Audi (tak, tak, Audi też kiedyś miałem ), to o silniki 1.8 T niemal się zabijali, a każde auto które pojawiło się na giełdzie, schodziło na pniu. Ale to była epoka kiedy silniki i ogólnie auta projektowali inżynierowie, a nie księgowi jak teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.