Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to ja już zgłosiłem,branie oleju,brak alarmu,szarpanie sprzęgła.

W poniedziałek na serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziemy kibicować i czekamy na relację. :dribble:

 

PS.

Właśnie w TV widziałem reklamę nowej KIA Ceed. "Teraz już z silnikiem 1.0 Turbo!"  :devil:

Możemy chyba powoli zaczynać mówić, że my w QQ mamy duże silniki. :D

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do szarpania sprzęgła,to w czasie jazdy pan z serwisu zauważył,że występuje to na prawie wszystkich biegach.Powiedział również aby zatankować 95 shell nitro+ ,mieli już takie przypadki i działo się tona wskutek prawdopodobnie przytkania układu paliwowego,a nitro dobrze myje i po takim zabiegu wszystko wracało do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami też tak ma,że nim szarpie na jałowym.Naleję i zobaczę,przekonam się dość szybko,bo już księgowy podgląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbować nie zaszkodzi. Kupiłbym jeszcze na Twoim miejscu jakiś środek do czyszczenia wtryskiwaczy wlewany do zbiornika (Edziu strzel z nazwy ;)) i przegonił auto kilkanaście kilometrów z wysokimi obrotami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami też tak ma,że nim szarpie na jałowym.Naleję i zobaczę,przekonam się dość szybko,bo już księgowy podgląda.

 

Powiem tak - też mam czasami takie szarpanie. Porównałbym je do takiego jak wypada co któryś zapłon. Do tego wskazówka obrotomierza porusza się skokowo w rytm tych "wyskakujących zapłonów". Wspominałem o tym w ASO, powiedzieli żeby przypomnieć następnym razem to zobaczą czy nie ma zapisanych jakiś błędów. Dodam, że mam wrażenie, że częściej to się dzieje przy niższych temperaturach - coś jakby silnik sobie nie radził z wolnymi obrotami na ssaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edziu strzela -Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy benzyny STP !!!!

1442_img1_1a5534b3cf30204e54711ed5245680

Dostępna na każdej stacji BP i Orlen  :P

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Edziu w imieniu swoim i Jacka.

Swoją drogą stosowałem kiedyś właśnie takiego STP w jednym z samochodów.

No i... nic nie pomógł. :D Na szczęście też nie zaszkodził więc lać można bez obaw. :spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O STP myślałem,jako,że pomógł mi w Note.Tak,tak,Silnik od jakiegoś czasu fundował mi kangury,po zastosowaniu jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Edziu w imieniu swoim i Jacka.

Swoją drogą stosowałem kiedyś właśnie takiego STP w jednym z samochodów.

No i... nic nie pomógł. :D Na szczęście też nie zaszkodził więc lać można bez obaw. :spoko:

No co Ty, niektórym auta potrafią odfrunąć po tym specyfiku, a że Ty lałeś go do Vaga to...

 

 

 

umarł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STP stosuje od lat i bardzo go sobie cenie, zawsze odtykał wtryski czy to w benzynie czy dieslu  :)

Ale to aż dziw bierze że Jackowi wtryski się pozatykały, co to za silnik że już takie cuda wychodzą  :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co Ty, niektórym auta potrafią odfrunąć po tym specyfiku, a że Ty lałeś go do Vaga to...

 

 

 

umarł.

Mylisz się Grzmocie. Lałem go do Meganki, którą kiedyś powoziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się Grzmocie. Lałem go do Meganki, którą kiedyś powoziłem.

Ale tu chodzi o efekt placebo :D a Reni to nic już nie pomoże, zwłaszcza półśrodki :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Reni szwankowała jedynie elektronika - Jak to w Reni. Silnik natomiast był nie do zarżnięcia.

W Vagu szwankował silnik - jak to w Vagu. Reszta się trzymała.

W Nissanie szwankuje i to i to. :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę moje wcześniejsze doświadczenia z silnikami reniowymi napiszę jak zwykle przekornie.

Niepotrzebnie Nissan grzebał w dobrych dotychczas reniowych silnikach, bo chyba coś popsuł. :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś dziwnie się ostatnio zgadzamy Edziu. :D Chyba cisza przed burzą. :P

 

Dodam, że mój egzemplarz jakoś specjalnie na razie nie szwankuje. Jednak wyciągam wnioski na podstawie lektury forum.

No i widzę, że niektóre problemy pojawiają się stanowczo za wcześnie. Bo np.duże zużycie oleju w nowych silnikach nie powinno mieć miejsca. A widzę, że problem ten pojawia się coraz częściej zarówno w 1.2 jak i 1.6 DIG-T.

 

A teraz wpadną NINJA z Nissana i zrobią z nami porządek.

Bo swoimi wpisami zrobiliśmy Nissanowi niezłą antyreklamę. :devil:

 

18nd45zwkpkazjpg.jpg

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami też tak ma,że nim szarpie na jałowym.Naleję i zobaczę,przekonam się dość szybko,bo już księgowy podgląda.

Ja zastanowiłbym się nad zmianą stacji benzynowej, może z paliwem coś nie ten teges.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mają nie spalać oleju jak olej rozrzedzony paliwem nie smaruje to i pierścienie zjada ,ale to jest w większości marek w silnikach z Turbo.

I tu się nie zgodzę! Jeździłem przez parę lat Skodą Octavią z silnikiem 1,8T 20V. Kupiłem kiedy miała ok. 130 kkm a sprzedałem przy 200 kkm i z silnikiem nic się nie działo. Z tego co wiem obecny posiadacz ma ok 300 kkm i ciągle ją sobie chwali. To był znakomity silnik, skonstruowany zresztą przez Audi.

Edytowane przez Yan_2007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była już teraz niemal legendarna turbobenzyna 1.8 ze stajni VAG.

Gdy swego czasu siedziałem na forum Audi (tak, tak, Audi też kiedyś miałem :P), to o silniki 1.8 T niemal się zabijali, a każde auto które pojawiło się na giełdzie, schodziło na pniu. Ale to była epoka kiedy silniki i ogólnie auta projektowali inżynierowie, a nie księgowi jak teraz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...