Edek01 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Napisałem (doradź jak naprawić silnik 1kg cukru) ja nie pisałem nic o psuciu silnika .................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Nie przeginajcie. Dzisiaj dostałem info z serwisu o kolejności diagnozy. Najpierw sondą z kamerą sprawdzą gładź,a później wyjmą tłoki,czy przypadkiem pierścienie zgarniające nie są zatarte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Wyjmą tłoki a im dzień dobry powie Milicjant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 No, no, robi się ciekawie. A co jeśli wyjmą tłoki i pierścienie będą OK? Złożą wszystko do kupy i oddadzą samochód mówiąc, że nie zauważyli żadnych nieprawidłowości? Osobiście miałbym w takim wypadku pewne obawy. Bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić ponownego złożenia silnika przez serwis z fabryczną dokładnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Nie daj Boże Ed, by coś takiego stwierdzili , bo po gwarancyjnej naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 No, no, robi się ciekawie. A co jeśli wyjmą tłoki i pierścienie będą OK? Złożą wszystko do kupy i oddadzą samochód mówiąc, że nie zauważyli żadnych nieprawidłowości? Osobiście miałbym w takim wypadku pewne obawy. Bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić ponownego złożenia silnika przez serwis z fabryczną dokładnością. Nie no,pod tym względem nie są chyba laikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Już to chyba gdzieś na forum opisywałem, że kiedyś był problem z braniem oleju w pierwszych silnikach VVT-i Toyoty. Niby nie było akcji serwisowej, ale robili to nawet po gwarancji. W Corolii rodziców po remoncie w 4 roku życia, nie było żadnych problemów przez kolejne 8 lat, kiedy poszła dalej do ludzi. Edytowane 27 Października 2015 przez myszorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Nie daj Boże Ed, by coś takiego stwierdzili , bo po gwarancyjnej naprawie. Ciekaw jestem czy stwierdzą obecność Milicjanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Po tym co piszecie ostatnio, a spotkać też można na zagranicznych forach (problemy z silnikami, ładowaniem, wariującą elektroniką itd.) muszę chyba stwierdzić, że mój egzemplarz nie jest jednak tym składanym na poniedziałkowym kacu. Silnik oleju nie bierze, a wszystko inne też działa tak jak powinno. Jakaś taka tymczasowa sielanka. Pewnie cisza przed burzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Po tym co piszecie ostatnio, a spotkać też można na zagranicznych forach (problemy z silnikami, ładowaniem, wariującą elektroniką itd.) muszę chyba stwierdzić, że mój egzemplarz nie jest jednak tym składanym na poniedziałkowym kacu. Silnik oleju nie bierze, a wszystko inne też działa tak jak powinno. Jakaś taka tymczasowa sielanka. Pewnie cisza przed burzą. Spokojnie... Twój jest nieco młodszy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Dlatego napisałem, że pewnie cisza przed burzą. Jackowi chyba do niedawna też nie łykał oleju. Prawda Jacenty? Edytowane 27 Października 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) straszycie !!! musze zajrzec pod maske ! Edytowane 27 Października 2015 przez ProceSS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Maj-czerwiec..gdzieś tak...suszyło go i tak zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 sprawdzilem ... narazie wszystko gra - poziom trzyma ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 100km przejechane,ubytek ok2mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vgli Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 sprawdzajcie poziom oleju w 1,2 DIGt raz na tydzień bo się zdziwcie. We wrześniu miałem stan trochę poniżej połowy. Pojechałem do trójmiasta i potem zakorkowana warszawa przez miesiąc - tydzień temu sprawdzam - poniżej minimum. Dolałem ok 300 ml. i jest w połowie. Wycieków pod autem w garażu nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 U mnie od sprawdzania już bagnet wypada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 sprawdzajcie poziom oleju w 1,2 DIGt raz na tydzień bo się zdziwcie. We wrześniu miałem stan trochę poniżej połowy. Pojechałem do trójmiasta i potem zakorkowana warszawa przez miesiąc - tydzień temu sprawdzam - poniżej minimum. Dolałem ok 300 ml. i jest w połowie. Wycieków pod autem w garażu nie zauważyłem. Vgli,raczej udaj się do serwisu.Trzeba to nagłaśniać,bo później odwrócą się tyłem,a od kreski do kreski na bagnecie to jest 1.2 L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 100km przejechane,ubytek ok2mm Tak miałem w Caro i 5l bankę oleju aby się nie zatarł w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 100km przejechane,ubytek ok2mm Kurde Jacek, bardzo dokładnie to podajesz. Bo na miarce w Qq trudno o taki idealny odczyt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 nie przesadzaj ,napisał "około" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Nic prostszego! Samochód musi stać aż do lekkiego wystudzenia.Pomiar zawsze robiony w jednym,poziomym miejscu.W tedy masz dokładne odniesienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Zgadza się co do warunków, ale bagnet jest tak zrobiony, że olej się po nim rozpływa. W Toyocie bagnet był ponacinany w krateczkę i zostawał wyraźny ślad, dokąd sięga olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 No przecież na bagnecie widać dokładnie! Wystarczy bagnet po wyjęci przetrzeć papierem,szmatką i powtórnie włożyć imasz pomiar!Dokładnie widać przedział suche-zaolejone! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.