Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mi "piszczało" przy nieszczelności (bardzo nie wielkiej) na dolocie ,a dla równowagi :thumbsdown:  ,buczało przy nieszczelności na obudowie filtra powietrza. Jak sprawdziłem? Po "chłopsku" oklejając wszystko po kolei aż do wyeliminowania dźwięku(taśmą malarską i taką przezroczystą ale bardzo mocną , akrylową. a dolot po prostu dokręciłem na opasce. Teraz mam nową zagadkę ,na szczęście nie groźną . czasem piszczy ale wystarczy że lekko docisnę maskę z prawej i nie piszczy. Co ja już wyprawiałem żeby zlokalizować ... makabra. Mam "świra" na punkcie dziwnych dźwięków i trzasków , taka moto-odchyłka. :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stoi na jałowych i się schylę posłuchać nisko na wysokości ziemi to też coś piszczy... Ale wtedy turbo nie pracuje.

Nie wiem czy znów nie użyłeś jakiegoś skrótu myślowego - ale turbo się kręci (pracuje?) od zapalenia silnika do wyłączenia. Ani na chwilę się nie zatrzymuje.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi "piszczało" przy nieszczelności (bardzo nie wielkiej) na dolocie ,a dla równowagi :thumbsdown:  ,buczało przy nieszczelności na obudowie filtra powietrza. Jak sprawdziłem? Po "chłopsku" oklejając wszystko po kolei aż do wyeliminowania dźwięku(taśmą malarską i taką przezroczystą ale bardzo mocną , akrylową. a dolot po prostu dokręciłem na opasce. Teraz mam nową zagadkę ,na szczęście nie groźną . czasem piszczy ale wystarczy że lekko docisnę maskę z prawej i nie piszczy. Co ja już wyprawiałem żeby zlokalizować ... makabra. Mam "świra" na punkcie dziwnych dźwięków i trzasków , taka moto-odchyłka. :wave:

Doskonale Cię rozumiem. Nie wiem czy to swir czy po prostu dbałość o swoją własność. Niepokojące dźwięki mogą być objawem zarówno jakiejś niegroźnej nieszczelności jak i usterki mającej wpływ na parametry pracy. 

 

Nie wiem czy znów nie użyłeś jakiegoś skrótu myślowego - ale turbo się kręci (pracuje?) od zapalenia silnika do wyłączenia. Ani na chwilę się nie zatrzymuje.

Dzięki wielkie, w tym przypadku nazwałeś skrótem myślowym zwykłą niewiedzę ;) Dyplomacja na wysokim poziomie. W tygodniu nagram to wszystko co opisywałem wcześniej i wkleję Wam linka do youtube'a. Nic tak jednak nie oddaje dźwięków jak... te właśnie dźwięki. Słowami trudno jest opisać to co słyszę, a onomatopeja jakoś nie pasuje mi do tego forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna dyplomacja  :)  - napisałeś "nie pracuje" co rozumiałem też jako stan, gdy turbo kręci się na tyle wolno, że jeszcze nie daje "z siebie" ciśnienia - czyli się kręci, ale "nie pracuje" - nie ma żadnego efektu tego kręcenia.

Gdybyś napisał, że się nie kręci - ooo.... to bym Ci tylko zwrócił uwagę, ale normalnie - bez złośliwości. Przecież potocznie też się mówi, że turbo się (niby) włącza od np. 1750 obrotów. Dla jednych to skrót i mają na myśli, że od takich obrotów ciśnienie doładowania jest na tyle wysokie, że już je czuć - ale zdarza się też myślenie, że faktycznie coś włącza/wyłącza turbo.

 

Może poszukaj jakiegoś forumowicza z okolicy i się spotkajcie i porównajcie. To by było najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się ucieszyłem przedwcześnie,myślałem,że mój przestał chłeptać oliwę,ale nie....400km i  ubytek 6mm.

Od max do min jest 3cm.czyli wniosek,że bierze dwa razy więcej jak brał.po 2tys powinno być minimum.A przedtem było po 4tys.


A jak tam u Was z płynem chłodniczym???

Ja dzisiaj sprawdziłem i mam gdzieś około 8 mm poniżej minimum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na angielskim forum wyczytałem dzisiaj, że kilka osób też walczy o wymianę silników (nawet chyba komuś się udało). 

Piszą również o rozrzedzaniu oleju przez benzynę.

Wygląda na to, że czas zacząć zrzędzić na nowo. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się ucieszyłem przedwcześnie,myślałem,że mój przestał chłeptać oliwę,ale nie....400km i  ubytek 6mm.

Od max do min jest 3cm.czyli wniosek,że bierze dwa razy więcej jak brał.po 2tys powinno być minimum.A przedtem było po 4tys.

A jak tam u Was z płynem chłodniczym???

Ja dzisiaj sprawdziłem i mam gdzieś około 8 mm poniżej minimum...

To jest po silniku   :|

 

 Piszą również o rozrzedzaniu oleju przez benzynę.

 

I co by ci dało wlanie platynowego oleju jak zaraz został by zdewastowany przez paliwo  :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja Ciebie Edziu przecież o zdanie nie pytałem. :devil:

Jakoś dziwnie aktywny robisz się, gdy ktoś pisze o awariach.

Czyżby przyjemność sprawiało Tobie nabijanie się z awarii Jacka?

Edytowane przez colins
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, bo nie Ty wydajesz zalecenia odnośnie materiałów eksploatacyjnych.

Żebyś jeszcze tylko chciał to zrozumieć, to by było fajnie i byłbyś całkiem porządnym facetem.

A tak to tylko złośliwość z Ciebie wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To smutne że nie rozumiesz  :(

Ja wiem że każdy silnik Turbo przelewa paliwo do oleju i rozumiem że mija się z celem lanie drogiego platynowego oleju.

Co do Jacka silnika to jest mi smutno że wydał tyle kasy za taki samochód a otrzymał takie maniane .

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się ucieszyłem przedwcześnie,myślałem,że mój przestał chłeptać oliwę,ale nie....400km i  ubytek 6mm.

Od max do min jest 3cm.czyli wniosek,że bierze dwa razy więcej jak brał.po 2tys powinno być minimum.A przedtem było po 4tys.

A jak tam u Was z płynem chłodniczym???

Ja dzisiaj sprawdziłem i mam gdzieś około 8 mm poniżej minimum...

Można by rzec - po co te płatne serwisy gwarancyjne?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy teraz rozumiesz że nie ma sensu lania lepszego oleju do tego silnika? :D

Co przez to rozumiesz???Jakiego sensu> i jakiego lepszego oleju??? Poniekąd to ja juz się gubię w tym co Ty piszesz i co chcesz przez to osiągnąć!

Można by rzec - po co te płatne serwisy gwarancyjne?

Ty też się uwziąłeś na serwisy.Wiemy już wszyscy że nie serwisujesz,OK!

Ale który serwis jest bezpłatny???

A gwarancyjny wydaje mi się ,jest po to aby działał w takich sytuacjach,rzec by można kryzysowych.A teraz przedstaw się w moją sytuację gdybym zrezygnował z gwarancji tak jak TY? Jaką mam ochronę ? Nic tylko zagryźć zęby i jeździć dalej aż się rozsypie silnik.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty też się uwziąłeś na serwisy.Wiemy już wszyscy że nie serwisujesz,OK!

Ale który serwis jest bezpłatny???

A gwarancyjny wydaje mi się ,jest po to aby działał w takich sytuacjach,rzec by można kryzysowych.A teraz przedstaw się w moją sytuację gdybym zrezygnował z gwarancji tak jak TY? Jaką mam ochronę ? Nic tylko zagryźć zęby i jeździć dalej aż się rozsypie silnik.

Tylko,że w takich sytuacjach bez dobrego prawnika nie podchodź.

Skoro mnie nie stać na serwis,to tym bardziej na prawnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porter błagam...

Dlaczego myślisz że każdy ma złą wolę i chce Cię oszukać? Mój przykład dowodzi ,ze może być naprawdę miło i przyjemnie, gdy autko " wpadnie w tarapaty" i to mimo że materiały eksploatacyjne były moje i był to koniec przedłużonej gwarancji. Więc skończ waść , pliss

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko,że w takich sytuacjach bez dobrego prawnika nie podchodź.

Skoro mnie nie stać na serwis,to tym bardziej na prawnika.

To dla czego wdajesz się w dyskusję,sugerując innym własny "poprawny "tok postępowania?

Możemy tak bez końca w koło Macieju.Więc proponuję odpuść sobie te wycieczki,wiemy już co masz na myśli.Wiem też co ja mam,gwarancję i serwis ,który gwarantuje mi ewentualną naprawę bez ponoszenia kosztów,lub wymiane silnika.Na co prz Twoim podejściu nie miałbym szans.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dla czego wdajesz się w dyskusję,sugerując innym własny "poprawny "tok postępowania?

Możemy tak bez końca w koło Macieju.Więc proponuję odpuść sobie te wycieczki,wiemy już co masz na myśli.Wiem też co ja mam,gwarancję i serwis ,który gwarantuje mi ewentualną naprawę bez ponoszenia kosztów,lub wymiane silnika.Na co prz Twoim podejściu nie miałbym szans.

To nie wiem na co czekasz.

Skoro silnik walnięty,to już jutro procedury powinny ruszyć.

Dobra,już uciekam.

Edytowane przez porter59
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I członki. :D

Odpowiem za Jacka. Jego sprawa jest w toku, serwis o niej wie i rąk nie umywa.

A rozsądni forumowicze trzymają kciuki za pozytywne załatwienie reklamacji.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie cały czas chodzi po głowie napisanie do Auto Świata.Wstrzymuje mnie jedynie fakt,że serwisanci jednak też są ludźmi i czytają te periodyki.A ludzka niechęć jest wszechobecna,więc nie chcę się narazić na tumiwisizm i niechęć.Poczekam zobaczę co będzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to Turbo Kamera czeka :) ja już bym program montował  :D

Po zmontowaniu i puszczeniu z telewizji Nissan leży i robi pod siebie że sprzedaje takie buble  :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Edziu , Edziu ... trochę pokory ! Proszę !

Myślisz ,że tylko pieniactwem cokolwiek w tym  świecie załatwisz .

Myślę ,że Jackowi trudniej powstrzymać emocje ale daje radę i Ty możesz też się  tego uczyć !

Edytowane przez nowy 2011
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...