JACKO29 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ja jeszcze raz muszę podjechać we czwartek rano do serwisu.Były kłopoty z siecią i wczytywaniem nowego softu do NCII,no i też kontrola oleju będzie dopiero przy 1000km przejechanych,a to też będzie we czwartek,...niewiele mi brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Daj znać co tam nowego wnosi aktualny soft do nc2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 No oczywiście,nie mógłbym sobie tego odmówić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 na pewno nie z winy oleju chyba że jego braku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 A to widzisz Striderze szanowny. To Ty mnie zainspirowałeś. Jakieś wrażenia specjalne są na tym oleju czy oliwa jak oliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Bez względu na to co się stanie z naszymi silnikami po zalaniu tym olejem, dzięki za odpowiedź. Ja w każdym razie zamierzam przystawić paszczu do rury i zobaczyć czy rzeczywiście mniej popiołów leci. Czy aby nie tak... https://www.youtube.com/watch?v=RLUZiOtO6oY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Awaria.......nie wiem czego ?. Postał na pochyłości przodem dól 5 minut. po odpaleniu poczułem zapach chemikalii i ruszyłem. Podświetliły się kontrolki na żółto i różne komunikaty............chassis kontrol system fault i start stop failed. kontrolka silnika też.dało sie jechać na obrotach około 1000 i predkości 20km. Dojechałem 5 km do domu. Po pół godziny zabierałem się do zdjęcia klemy aku........ i okazało się że wszystko jest OK, nawet jazdę próbną odbyłem.Niepokoi mnie tylko , że na początku awarii był ten zapach chemii.Poradźcie co robić , do serwisu mam 60 km. Plus że do domu dojechałem Poradzicie coś .............miał ktoś coś podobnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Nikt chyba nie miał czegoś podobnego. Obserwuj gada, a jeśli się nie powtórzy, to będzie można uznać, że był to jednorazowy incydent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Może spłynięcie oleum na jedną stronę (stał na pochyłości) spowodowało uruchomienie czujnika i pojawieniu się błędów? tyle na logikę wykumałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Decyzja co do silnika jutro.Po1000km na bagnecie wskazuje połowę.Czyli jak stwierdzono w serwisie 1L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 U Opla to norma !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 cztery kolejne ople szwagra ,nie brały zupełnie nic oleju. Jacek trzymam kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burgi Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Jacko sprawdź czy sprężarka nie jest zaolejona. Chodzą słuchy, że branie oleju w silnikach 1.2 przy niskich przebiegach 20-40 tys. kilometrów spowodowane są przez padniętą sprężarkę. Podobno po wymianie sprężarki ten sam silnik już nie bierze oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Wow! No to piękna pociecha! W dolocie nie stwierdziłem oleju.Jest Sucho. Decyzja jest,Sprowadzają endoskop,co by pooglądać silnik w środku.Oględziny chyba dopiero w przyszłym tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Wow! No to piękna pociecha! W dolocie nie stwierdziłem oleju.Jest Sucho. Decyzja jest,Sprowadzają endoskop,co by pooglądać silnik w środku.Oględziny chyba dopiero w przyszłym tygodniu Ehhh... Budujesz napięcie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Ja to im bym zaproponował aby sobie tym endoskopem przebadali ................................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Ehhh... Budujesz napięcie.. No cóż taka prawda,ja też czekam na werdykt jak na zlitowanie Już nosiłem się z zamiarem zdjęcia rury z IC żeby zobaczyć czy nie ma w niej oleju,ale dałem sobie spokój bo opaska jest jednorazowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Szczerze - podziwiam Twoje opanowanie i spokój ! Tylko ciekawe kto Ci to zrekompensuje jak i czas i koszty na ich 'doświadczenia" ? Chyba dał bym pełnomocnictwo Ediemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Na badanie proktologiczne serwisantów ? Ciekawe którędy będą sprawdzać ? W gniazdach świec , gładź cylindrów , wystarczy jak elektrody obejrzy i będzie wiedział doświadczony mech. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Ujjj jak ja bym tam wpadł to dyrektor salonu pierwszy były badany tym Endoskopem Jakie badania!! wyjmować stary wkładać nowy i se badajta endoskopami i mikroskopami elektronowymi ale nie za moje pieniądze i mój czas!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Jest procedura.Salony które wymieniały już silniki,działały też w ten sposób.Wiem bo rozmawiałem. Wróciłem właśnie z garażu,mam mieszane uczucia co do tej usterki.Jak odkręciłem korek włewu oleju na zapalonym silniku,to przedmuch był tak silny,że aż mi włosięta przestawiało jak się nad nim pochyliłem i szczypało w slepia spalinami.Rura na wylocie jest w sadzy,to raczej normalne,ale sadza jest tłusta i lepka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Na angielskich forach ludki pisali, że kilku osobom udało się wymienić silniki właśnie z powodu nadmiernego zużycia oleju. W każdym wypadku procedura trwała długo, nawet do paru miesięcy (jeden pisał, że 4 miesiące od zgłoszenia). Cierpliwości Jacku życzę i trzymam kciuki. Ciekawe co wymyślą dalej jeśli endoskop nic nie pokaże? Bo czego oni się spodziewają? Rys na gładziach cylindrowych? Odnośnie tych przedmuchów przez korek wlewu, to mam podobnie. Nie wiem więc czy to nie norma w tych silnikach. Rura również okopcona, końcówka czarna. W sumie standard przy wtrysku bezpośrednim. Oleju NIE bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 ...wadliwe pierścienie zgarniające ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Nie wiem,widocznie widocznych śladów zużycia.W tej chwili mam 1100km przejechane i na bagnecie już 2mm poniżej połowy stanu.Ubywa w błyskawicznym tempie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Hmmm, kilku innych forumowiczów również sygnalizowało nadmierne zużycie oleju, a tylko Ty pojechałeś z tym problemem do serwisu. Więc jak to, inni uznali to za normalność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.