colins Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 A Manixio znowu jakieś insynuacje wysuwa. Ciągle ma jakieś ciekawe informacje na temat kosiarek, a gdy pociągnąć go za jęzora, to nie chce powiedzieć skąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 A no zajrzj do danych technicznych obu silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Różnią się centymetrem sześciennym pojemności, który wynika z niedokładności pomiaru. Bo Japończyk mierzył z japońską dokładnością, a Francuz w pozycji 69. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 W pozycji 69 po 4 butelkach wina siedząc w czołgu z 6 biegami wstecznymi a jednym do przodu z białą flagą u boku zamiast rozpylacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Ostatnio gdzieś widziałem czołg pochodzący z okresu II wojny światowej, który już w standardzie armatę miał zamontowaną w kierunku do tyłu. W ten sposób czołg nie musiał mieć 6 biegów wstecz tylko normalnie i po oddaniu strzału na postrach mógł zmykać, gdzie pieprz rośnie. Przodem do przodu, działem do tyłu. Nie wiem tylko czy to był czołg francuski, ale po możliwościach jakie prezentował, to całkiem prawdopodobne. Z tym, że przyznam bez bicia, że mi osobiście samochody francuskie odpowiadają. Ten ich komfort jest nie do pobicia. O innych technikach francuskich nawet nie wspomnę , bo Ty Edi się brzydzisz. Edit... Ops, jednak to był wynalazek brytyjski i nie był to typowy czołg tylko niszczyciel czołgów Archer. Czyli mało trafne moje porównanie. Co nie zmienia faktu, że lubię francuzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Litości ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Średnica i wysokość tez po 1 mm są różne. Pewien jesteś ze to tylko "myk"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Przecie to Ty Manixio masz dostęp do biuletynów serwisowych. Ja tylko ciągnę Ciebie za jęzor. No i jeszcze z butli dziś też ciągnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 no to siup , pod ten fajny 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Te silniki maja pewnie tylko wspólny blok, bo raczej nic innego. Nawet oznaczenia mają inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Po moim zapytaniu do centrali Nissana o nowe oprogramowanie do silników 1.2 DIG-T dostałem wykręcającą odpowiedź o treści: Szanowny Panie, Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan. W nawiązaniu do Pana zapytania dotyczącego biuletynu, który został przesłany do dilerów uprzejmie informuję, iż Biuro Obsługi Klienta nie dysponuje informacjami na temat wewnętrznej korespondencji oraz zaleceń technicznych dla salonów. Po sprawdzeniu numeru nadwozia Pana pojazdu informuję, iz obecnie nie są prowadzone żadne akcje serwisowe dotyczące aktualizacji oprogramowania silnika. Wszelkie pytania dotyczące zaleceń związanych z obniżeniem poziomu zużycia oleju prosze kierowac bezpośrednio do autoryzowanego dilera marki Nissam. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan na nr tel. 0-801 64 77 26 bądź zapraszamy na naszą stronę internetową www.nissan.pl Mamy nadzieję, że niniejsza odpowiedź spełniła Pańskie oczekiwania. Z poważaniem, Centrum Obsługi Klienta Nissan w Polsce Godz. Otwarcia pon.- pt. 9:00- 17:00 tel. 0 801 64 77 26 fax 0-800 811 511 e-mail: poland@nissan-services.eu www.nissan.pl Jak widać, ściemę mają opanowaną do perfekcji. Jeśli przyjrzycie się powyższej korespondencji, to zauważycie, że w odpowiedzi napisali, że zachęcają do kontaktów z dilerem marki Nissam. Należy więc przypuszczać, że Edward miał rację - odpowiedzi udzielił praktykant z Renault, który nawet nie wie jak pisze się prawidłowo słowo Nissan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Tak tak bajere i cięcie w H.... to oni mają naprawdę opanowaną do perfekcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Też odniosłem takie wrażenie, że odpowiedź na odczepnego. W przyszłości trzeba będzie zwrócić się do nich z zapytaniem w imieniu NKP. Może wtedy poczują jakiś respekt. Choć chyba wątpię biorąc pod uwagę, że nasz rynek nie jest dla Nissana priorytetowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 No właśnie. Po takim zapytaniu pewnie zamkną wszystkie salony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Nie był bym taki pewien ,czy nasz rynek jest taki mały. Tylko malkontent nie zauważy jaki TU jest potencjał. Szczególnie tam ,gdzie firmy naprawdę zarabiają krocie,czyli rynek części zamiennych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Nowy soft wczytany.Dotyczył konkretnie dolotu i ciśnienia panującego w dolocie,chodzi konkretnie oto,że po zdjęciu nogi z gazu,turbo nie daje ciśnienia,a obroty jakiś czas jeszcze są,więc silnik zasysa opary ze skrzyni korbowej.Tak mi to wytłumaczono.Wytłumaczono mi również że olej do tych silników nie musi być nisko popiołowy.Serwis leje Shella 5W40,ale brany prosto od producenta.Kręcili nosami na to że zalany był Shellem 5W30,a jeszcze więcej ,że Elfem.Co do shella było troszkę zgrzytu,ale przyniosłem książkę,w której jak byk jest napisane 5W30! Była konsternacja.Następny olej mam zalać ich serwisowy. Prawdopodobnie,ma się pojawić jeszcze jedna wersja softu,nowsza....Więc Nissan sobie na nas testuje wersje softu dla silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 5W40 Shella helix Ultra tego z gazu ziemnego tak???? No ciekaw jestem czy przestanie konsumować silnik oliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Tak jest Edwardzie,tego z gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 A podpytałeś czy jak dalej będzie konsumował silnik olej to wymienią silnik czy dalej będą wgrywać nowe softy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Jeżeli będzie nowy soft,a chyba szybko będzie(albo już jest,ale w kraju niedostępny) To jeszcze w trakcie testu wezwią mnie na wczytanie Serwisanci między sobą wymieniali uwagi o nowym sofcie (tym niedostępnym)używając jego nazwy...V7 czy jakoś tak.\ Co dalej? Albo głowica,albo silnik. Po krótkiej rozmowie padło,że już trochę tych silników zostało wymienione! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Dziwne że tobie nie chcieli teraz wymienić tylko softy im w głowach ! A co do 5W30 to co chcieli ci wmówić że to przez ten olej silnik teraz nie domaga?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Nie,nic nie wmawiali.Tylko pytali się jakim jest zalany.Odpaliłem shell 5W30 ...uuuu trochę źle! My lejemy shell5w40,a ja na to,taką specyfikację oleju mam w książce,5W30! No i zamilkli.Ale bardzo spoko było.Z tymi chłopakami na prawdę można porozmawiać i to bez nerwówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 No to teraz obserwacja bagneta przez 1000km tak??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 5000 A jak się coś będzie działo złego,no to wcześniej zjazd do boksu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 5000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.