ranger Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Czytając to wszystko nabieram przekonania, że to chyba jednak krok w dobrym kierunku. To nie jest normalne, że samochód przy ruszaniu prawie zawsze szarpie asfalt. Coś tam było przedobrzone no i mamy korektę . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Tak,tylko czy nie jest pudrem dla "trupa" w silnikach które jak Jacka żłopią już na potęgę? Co innego te,które nie brały nic I tu pytanie drugie ,czy zaczęły by brać? Wątpię, bo wtedy by była akcja na szeroką skalę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 A jak sytuacja z podobnymi silnikami w Renault ? Też są przypadki z nadmiernym apetytem na olej ? Też jest akcja zmiany oprogramowania silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Jest to samo. Pisałem o tym niedawno. Tam aktualizacja pokazała się chwilę wcześniej jak w Nissanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Jest to samo. Pisałem o tym niedawno. Tam aktualizacja pokazała się chwilę wcześniej jak w Nissanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 U mnie oleju nie ubywa ale taka zmiana - mniejsze rwanie na początku przy dłuższym momencie obrptowym brzmi ok. Tylko jak bedzie z glosniejsza pracą silnika i spalamiem bo trzeba będzie jednak docisnac pedał gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Raczej głośniejszy nie jest.A spalanie,to tak jak już mówiłem.Trzeba przejeździć 500-1000 i będzie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 No ale jak zachowują się silniki nie przeznaczone do zmiany softu? Czy też są takie narowiste jak nasze były??? Jeżeli tak no to nie jest to fer ze strony Nissana.Bo skoro w nowszej wersji dało się wyeliminować problem mechanicznie i jest jak jest,to moim zdaniem ładowanie nowego softu zmieniającego charakterystykę pracy silnika,to jest jak pudrowanie wrzoda,kiedyś i tak wyjdzie...czyt.Po gwarancji.Ale to już nie będzie problem Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 (edytowane) Jacko, Załaczam Ci mój wykres z hamowni, będziesz miał porównanie jak "zhamujesz" swój. Osiągi jak widać odbiegają od tych co deklaruje producent ale może dzięki temu na razie nie żłopie oleju Edytowane 12 Grudnia 2015 przez Tomi_St Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Słabo kurna. Czyżby te silniki nie trzymały nawet mocy deklarowanej przez producenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Przecież to się kwalifikuje do sporu. Pojazd nie wykazuje cech zawartych w karcie homologacji pojazdu! Zapłaciliśmy za coś co nie jest tyle warte! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Owszem Striderze, ale spójrz też na to nierównomierne rozwijanie momentu. Jak w jakimś dychawicznym silniku. Albo hamownia do kitu albo silnik. Trzeba by zweryfikować pomiar na innej hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Ja mam zamiar umówić się do Katowic na hamownię.Mają jakąś taką co daje pełny obraz ,obciążenie idzie na wszystkie 4 koła. Nie wiem,czy przypadkiem w Toyocie nie był właśnie taki numer.Widziałem to w jednym z magazynów TVNu,była niezgodność w osiągach jakiegoś samochodu, klient zażądał wymiany towaru,na nowy ,jako że ten co zakupił nie spełniał wymogów założonych w homologacji.Było trochę cyrku,al w końcu Toyota padła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Więc działaj Jacku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Moc mierzona na hamowni jest zawsze obarczona jakimś błędem, moc silnika mierzy sie w jakiś ściśle określonych warunkach. http://www.admoto.pl/pub/art.asp?g=gs&n=863&f=wf_1621.xml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Właśnie o takiej hamowni mówiłem.Nadmuch na chłodnicę,wjazd całym samochodem,rolki napedzają również tylne koła dla bardziej wiarygodnego obrazu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Kurna, ktoś tutaj już mierzył kosiarkę i wyszło 120KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Czyżby kolejny dowód na to jak nierówne są te silniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Hamownia, sposób pomiaru, warunki atmosferyczne... Mój np. idzie lepiej jak jest wilgotno niż w upalne dni... Kuna... mam zgryz z ta nowa mapą... ale jak ma lepiej wyprzedzać na autostradzie to chyba się skusze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Mi nic na razie nie odpisali z serwisu. No ale weekend przecież. W przyszłym tygodniu wrócę do tematu. Może do tego czasu więcej użytkowników skusi się na nową tabletkę i opiszą wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Przejechałem dzisiaj po trasie pod Olkusz i go home,droga pusta.Wrażenia? Na 6 biegu zrobił się o wiele żwawszy,szybciej przyspiesza .Ale,mam wrażenie,że jazda o kropelce na prędkościach autostradowych to już marzenie.100-110 i spalanie pokazywane to 5.5 do 7.3 w zależności od nachylenia terenu.Przedtem dłuższy podjazd silnik się męczył na 6 biegu,teraz radzi sobie,ale też i łyka więcej.Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie.Potrzeba więcej testów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Więc masz podobne spostrzeżenia jak ten znajomy z forum Megane, który też dokonał upgrade. On również zaobserwował wzrost spalania. Choć na razie też testuje więc pewności nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 A nie możecie tego softu zgrać na pendrive i wrzucić na forum żeby każdy sobie przetestował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Przejechałem dzisiaj po trasie pod Olkusz i go home,droga pusta.Wrażenia? Na 6 biegu zrobił się o wiele żwawszy,szybciej przyspiesza .Ale,mam wrażenie,że jazda o kropelce na prędkościach autostradowych to już marzenie.100-110 i spalanie pokazywane to 5.5 do 7.3 w zależności od nachylenia terenu.Przedtem dłuższy podjazd silnik się męczył na 6 biegu,teraz radzi sobie,ale też i łyka więcej.Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie.Potrzeba więcej testów. Ja bym powiedział, że to normalniejsze zachowanie silnika, że palenie gumy na starcie a potem cieniowanie na 6 biegu A spalanie - bez przesady, 5.5 przy 100 km/h w trasie to palił Note 1,4 . CZyli można by zaryzykować stwierdzenie, że wszystko się unormalniło A nie możecie tego softu zgrać na pendrive i wrzucić na forum żeby każdy sobie przetestował? A jak zamierzasz go sobie wgrać do sterownika silnika ? . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Spokojna Twoja rozczochrana. Najpierw niech zgrają w jedną stronę, a później pomyślimy jak w drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.