JACKO29 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Skąd mam polecać jak go nie używałem i nie wiem co to Tzn,wiem z opisu:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 A to twoja Ironia tak słodka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Mój te 180 osiąga Ale widać że to jest ...takie na siłę. Natomiast co do 6 używam bardzo często i odzuwo jakoś się na tym biegu da jechać. Nawet od 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 No widzisz Jacko. Pieeron ma N-Teca, który rozpędza się tak jak i mój N-Tec do 180 km/h z trudem. Dobrze żem myślał, że Twój QQ jest nieco szybszy tylko z tego powodu iż jest wybebeszony z połowy wyposażenia jakie mają N-Teki. No to Ci w końcu dojsrałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ed dla tego pisałem o tempomacie,bo on dobiera wtrysk odpowiednio do warunków i mozliwości I w Qqłce będzie najbardziej wiarygodnym wyznacznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 no dobra, więc milicjanta wlałem gdzieś około września kangurzycy by sprawdzić na własnej a w zasadzie na jej skórze osławionych właściwości . Nic cudownego nie zaobserwowałem, poprostu jeździła (a może dzięki niemu jeszcze jeździła ), ale gdzieś od miesiąca zaczęła żreć olej dość ostro. Pomimo tego raczej bym nie skłaniał się do łączenia ze sobą tych dwóch faktów, gdyż silnik ten to osławione 1,5 dci z dość przyzwoitym przebiegiem - 250k - więc najzwyczajniej w świecie moim zdaniem kończy się powoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Colins proszę mnie we własne porachunki z kolegą Jacko nie mieszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Te,Aptekarz Wasze turbokosiarki mają szklane dachy,więc są bardziej opływowe No to Misiek wlałeś babci trochę koniaku w żyły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Chciałeś napisać, cięższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) No,a teraz ją suszy to se olej żłopie Chłopaki z Nissana chcą mi w dobrej cenie NV200 sprzedać - 1.5 dci ... Edytowane 13 Grudnia 2015 przez chaddy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Chciałeś napisać, cięższe. Proszę nie pisać,co chciałem,a czytać to co napisalem wasza Aptekarska Colinsowość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 no dobra, więc milicjanta wlałem gdzieś około września kangurzycy by sprawdzić na własnej a w zasadzie na jej skórze osławionych właściwości . Nic cudownego nie zaobserwowałem, poprostu jeździła (a może dzięki niemu jeszcze jeździła ), ale gdzieś od miesiąca zaczęła żreć olej dość ostro. Pomimo tego raczej bym nie skłaniał się do łączenia ze sobą tych dwóch faktów, gdyż silnik ten to osławione 1,5 dci z dość przyzwoitym przebiegiem - 250k - więc najzwyczajniej w świecie moim zdaniem kończy się powoli Nie wiem dlaczego tak się stało ja tak nie mam i nie miałem z zadnym silnikiem ale benzynowym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ja też nigdy, ale to przenigdy nie miałem żadnych problemów z Militekiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 I tak trzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Stider a jak u ciebie z top speed??? Stider nie sieje paniki tylko biorę udział w dyskusji bardzo ciekawej dla mnie Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Edi, Ty to chyba rzeczywiście jakąś rozprawę naukową na temat QQ chcesz napisać. Interesujesz się bardziej niż swoim wehikułem. Strid - tak jak piszesz. Ale w celach naukowych (choćby na potrzeby Ediego) czasem trzeba dać po garneczkach kosiarki. Dodam, że na Youtube krąży filmik z Pulsarem osiągającym z kosiarkowym motorkiem prędkość ponad 200 km/h. I jak żyć? Inna bryła i masa robi jednak swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Wygląda na to, że styl jazdy też robi swoje jeśli mowa o zużyciu oleju. A widzę, że styl chyba preferujemy podobny czyli średnio na jeża, bez wariacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Edi, Ty to chyba rzeczywiście jakąś rozprawę naukową na temat QQ chcesz napisać. Interesujesz się bardziej niż swoim wehikułem. Colins ja bardzo interesuje się swoim wehikułem ale na dziale tiida to nawet trupa nie ma, tam popiół został ,nie ma co nawet pudrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ale w dziale X-traktora byś mógł od czasu do czasu też podkręcić atmosferę. Wprowadzasz taką radość tutaj, to może i im by się trochę rozrywki przydało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 O przepraszam byłem tam z 2 miesiące temu rozprawialiśmy o sprężynach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Nowy X-traktor ma chyba jeszcze większe problemy niż QQ. Nawet chwilowo była wstrzymana dostawa tych z silnikiem 1.6 DIG-T. Ale może wróćmy do kosiarek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Do tego doprowadziła ilość polityka ilości a nie jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Bo chyba w Xie szybko się zorientowali,że mogą mieć kłopoty i zastosowali fortel z softem.Ale już Xy wróciły do sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ja to lubię sobie pogadać przez zestaw głośnomówiący, a jak już załatwię wszystkie niezbędne rozmowy to odpalam sobie Spotify przez bluetooth i cieszę się jazdą. Jestem jednym z tych kierowców których wciąż i nieustannie bawi i cieszy jazda samochodem, ale akurat Vmax w Pulsarze to sprawa dla mnie mało istotna, ale istotne jest już dla mnie, że pomiędzy powiedzmy 100km/h, a 140km/h przyśpiesza na 6 biegu bardzo sprawnie. Teoretycznie silniki turbobenzynowe nie lubią długich przelotów z jednostajnie wysoką prędkością autostradową - w niektórych markach w takich właśnie warunkach żrą silniki olej jak głupie. Czyli dobrze Cię wyczułem. U mnie każda, nawet najkrótsza podróż, odbywa się okrężną drogą. Tylko po to żebym mógł dłużej delektować się jazdą. Właśnie z naciskiem na słowo delektować, a nie zapierniczać całym gazem. I tak niezmiennie od wielu lat i bez względu na markę pojazdu (byle miał silnik spalinowy na pokładzie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Więc mamy po części zagadkę nadmiernego zużycia oleju wyjaśnioną. W każdym razie wiemy czemu nam nie biorą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.