macmaz16 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Witam wszystkich!!!!Od niedawna w nissanie zaczęły falować obroty na jałowym biegu i samochód szarpał kopcił z rury przeczytałem na tym forum o czujniku położenia wału i dzisiaj to wymieniłem oczywiście zrobiłem zamiennik z opla myślę też że wtyczki dobrze podłączyliśmy, falujące odbroty na jałowym ustały przestał kopcić ale przy ok 2000 obrotów zapala się check po zdjęciu nogi z pedała gazu check gaśnie i znowu przerywa alee tylko w granicach 1200 - 2100 później idzie dobrze, byłem skasować błedy na komputerze i wywaliło teraz błąd p1320 coś z układem zapłonowym i nie wiem co to może być czy to przez ten czujnik czy trzeba wymienić coś jeszcze proszę o radę może ktoś wpadnie na dobry pomysł pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Sprawdź spinaczem w gniździe OBD. Masz pewnie walnięty Nastawnik pompy i dlatego faluje.Temat ogromny i milion razy opisywany. Poszukaj a znajdziesz pełno wpisów nt. temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macmaz16 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 dzięki wielkie a jeszcze zapytam może to być spowodowane przez ten czujnik że np może coś jest źle podpięte bo przed wymianą czujnika nie wyskakiwał błąd p1320 układ zapłonowy tylko błąd p0018 coś z położeniem wału a po włożeniu czujnika wyskoczył ten błąd czy nie może być tak że to ten czujnik wysyła złe impulsy i dlatego się tak dzieje? pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 nie wiem jakimi błędami sie psługujesz bo ich nie znam.TU MASZ JAK SPR BŁEDY:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ i tylko takie komendy pisz bo nie znam języka modułu diagnostycznego jakim sie posługiwałeś Może być choć nie powiedziane.Spr jak podałem i daj znać.Wg mnie pojawi się błąd 18. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macmaz16 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) Sprawdź spinaczem w gniździe OBD. Masz pewnie walnięty Nastawnik pompy i dlatego faluje. Temat ogromny i milion razy opisywany. Poszukaj a znajdziesz pełno wpisów nt. temat. witaj kolego po pierwsze wiem że temat ogromny przewałkowałem całe forum, dzięki któremu dowiedziałem sie o takim czymś namówiłem mechanika i mi to zrobił po drugie to nigdzie nie znalazłem konkretnie jak podłączyć kable z czujnika bosha do wtycznki z nissana po trzecie to powiem ci że się mylisz kabelki w czujniku podpiałem jak ktoś napisał na forum czarny do białego a zółty do czarnego więc tak podłączyłem dzisiaj poszedłem odpalić obroty skakały góra dół ruszyć nie mogłem bo gasł kopcił jak komin. Zamieniłem kabelki żółty do białego i czarny do czarnego samochód odpalił przejechałem się dałem mu troche do 3k 4k zakopcił pięknie nie klekotał i przez 10 minut jazdy nie zaświecił się check także koledzy dziękuję wam bo naprawdę zaoszczędziłem trochę pieniędzy jak to ktoś napisał je...... ASO wię jeszcze raz dzięki pozdrawiam witaj kolego po pierwsze wiem że temat ogromny przewałkowałem całe forum, dzięki któremu dowiedziałem sie o takim czymś namówiłem mechanika i mi to zrobił po drugie to nigdzie nie znalazłem konkretnie jak podłączyć kable z czujnika bosha do wtycznki z nissana po trzecie to powiem ci że się mylisz kabelki w czujniku podpiałem jak ktoś napisał na forum czarny do białego a zółty do czarnego więc tak podłączyłem dzisiaj poszedłem odpalić obroty skakały góra dół ruszyć nie mogłem bo gasł kopcił jak komin. Zamieniłem kabelki żółty do białego i czarny do czarnego samochód odpalił przejechałem się dałem mu troche do 3k 4k zakopcił pięknie nie klekotał i przez 10 minut jazdy nie zaświecił się check także koledzy dziękuję wam bo naprawdę zaoszczędziłem trochę pieniędzy jak to ktoś napisał je...... ASO wię jeszcze raz dzięki pozdrawiam i wszystko odpukać ładnie chodzi oby tak dalej, bo chcę go z czystym sumieniem oddać w inne ręce Edytowane 17 Kwietnia 2014 przez macmaz16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 po trzecie to powiem ci że się mylisz kabelki w czujniku podpiałem jak ktoś napisał na forum czarny do białego a zółty do czarnego więc tak podłączyłem A przepraszam gdzie ja CI pisałem jak podpinac kabelki????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam wszystkich!!!! Od niedawna w nissanie zaczęły falować obroty na jałowym biegu i samochód szarpał kopcił z rury przeczytałem na tym forum o czujniku położenia wału i dzisiaj to wymieniłem oczywiście zrobiłem zamiennik z opla myślę też że wtyczki dobrze podłączyliśmy, witaj kolego po pierwsze wiem że temat ogromny przewałkowałem całe forum, dzięki któremu dowiedziałem sie o takim czymś namówiłem mechanika i mi to zrobił po drugie to nigdzie nie znalazłem konkretnie jak podłączyć kable z czujnika bosha do wtycznki z nissana po trzecie to powiem ci że się mylisz kabelki w czujniku podpiałem jak ktoś napisał na forum czarny do białego a zółty do czarnego więc tak podłączyłem dzisiaj poszedłem odpalić obroty skakały góra dół ruszyć nie mogłem bo gasł kopcił jak komin. Zamieniłem kabelki żółty do białego i czarny do czarnego samochód odpalił przejechałem się dałem mu troche do 3k 4k zakopcił pięknie nie klekotał i przez 10 minut jazdy nie zaświecił się check także koledzy dziękuję wam bo naprawdę zaoszczędziłem trochę pieniędzy jak to ktoś napisał je...... ASO wię jeszcze raz dzięki pozdrawiam i wszystko odpukać ładnie chodzi oby tak dalej, bo chcę go z czystym sumieniem oddać w inne ręce A czy mógłbyś się kolego wszystkim pochwalić jaki to był zamiennik... -może jakiś jego numer, -nowy czy używka, -jakie jego koszta w porównaniu do orginału, -jaka jest różnica w kostkach-złączkach, -jak sobie poradziłeś z podłączeniem tych nieszczęsnych kabelków? W takich sytuacjach fotki są zawsze mile widziane, a tym bardziej, jak sam napisałeś i inni również....omijać ASO, a zawsze można zaoszczędzić. Więc na pewno było by fajosko dla wszystkich, gdybyś opisał i napisał coś więcej. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil447 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 witam jestem nowym uzytkownikiem mam maly problem mianowicie podczas chamowania spadaja mi obroty z 750 do 500 po czym po zwolnieniu pedala chamulca wracaja do normy podpowiedzcie co moze byc tego przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 witam jestem nowym uzytkownikiem mam maly problem mianowicie podczas chamowania spadaja mi obroty z 750 do 500 po czym po zwolnieniu pedala chamulca wracaja do normy podpowiedzcie co moze byc tego przyczyna połączyłem Twój temat gdyz identyczny już jest. poczytaj wyżej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil447 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 połączyłem Twój temat gdyz identyczny już jest. poczytaj wyżej... temat moze i podobny ale u mnie nie kopci ani nie szarpie wchodzi dobrze na obroty poza tym jebnym problemem wszystko jest wpozadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Ale ten temat dotyczy wszystkiego.Masz zrypany nastawnik HDK dawki paliwa na pompie paliwowej.Pierwsze co to wlej Oleju do paliwa ( ja daje 1 litr oleju silnikowego na 60 l paliwa) i jeździj. Jak to nic nie da to trzeba bd wyczyścic dziada.A jak to nie da to wymiana na regenerowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil447 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 po glebszym zaglebieniu sie w temat faktycznie nastawnik moze byc uszkodzony z objawow ktore zauwazylem ale czy lanie oleju do paliwa to sprawdzony sposob i czy miales jakies tego efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 po glebszym zaglebieniu sie w temat faktycznie nastawnik moze byc uszkodzony z objawow ktore zauwazylem ale czy lanie oleju do paliwa to sprawdzony sposob i czy miales jakies tego efekty Oczywiście. Suwak na pompie zostaje przyblokowany co powoduje suche paliwo. Dolanie oleju spowoduje jego większy poślizg. Nie mówie że to na bank cos da,ale to jest pierwsza metoda. Możesz dodać dodatek STP na wtryski-tez może pomóc i rozpuścić ten syf( a uwierz jest tego tam na pewno sporo) A jak to nie pomoże-trzeba rozebrać nastawnik i dokładnie wyczyścić łącznie z rozruszaniem kroćca w pompie. A jak to nic nie da- regeneracja. - koszt 350 zł. tu masz pomocne tematy; http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-wp11-td-gasnie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/?fromsearch=1 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/89056-problem-z-nastawnikiem-hdk/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.