PrimerkaTD Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Od pewnego czasu drży mi kierownica a rozjaśniając tą myśl gdy przyjdę do Nissanka i jest w miarę chłodno w nim po odpaleniu drży kierownica tak jak by dotykał plastik o plastik. Przechodzą takie plastikowe drgania gdy złapie kierownice mocniej ręka czy też skręcę ja o 30 stopni dźwięk ustaję. Bardzo mnie to nurtuje i chciałbym to w jakiś sposób wyeliminować. Drganie lewarka do którego się przyzwyczaiłem już zniosę ale kierownicy i lewarka to już przesada. Czy możliwe żeby kierownica się na śrubie poluzowała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Drżenie kierownicy na postoju, że o lewarku nie wspomnę to kwestia pracy silnika, równo Ci pracuje, nie rzuca nim . Może na zimnym silniku nie pracuje jeden cylinder, stąd te drgania. Edytowane 3 Listopada 2014 przez TESTER 1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 To chyba normalne zjawisko, chociaż zapewne też musi być ujęte w jakieś rozsądne granice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 też tak miałem w swoim dizelku kiedyś, drgała mi kierownica na postoju. Jest to do ogarnięcia , a mianowicie trzeba zregenerować górne łożysko kolumny kierowniczej, koszt nie jest mały bo trzeba wypić piwo tylko musi być puszkowe bo potrzebny będzie pasek blachy z puszki. Wracając do konkretów to górne łożysko kolumny jest wałeczkowe jego bieżnia zewnętrzna jest to pierścień przecięty pod kątem i osadzony jest w gumowej okrągłej oprawie. Żeby skasować te drgania należy wyciąć pasek z puszki po piwie szerokości tego pierścienia i długości obwodu tego pierścienia i umieścić ten pasek między bieżnią a tą oprawą gumową i wtedy ta przecięta bieżnia zmniejszy obwód i zmniejszy się luz na łożysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos1995 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Przyczyną może być tez kolo dwumasowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 haha a może do wymiany kiolumna kierownicza na taka od Tira ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 złap za kierownicę i poruszaj góra-dół i zobacz czy będziesz miał jakiś luz , jak tak to trzeba zrobić to co napisałem powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 no ma delikatny luz. ;/ dobra a jak sie dostać do tej kolumny. Trzeba sciagać kierownice rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 no ma delikatny luz. ;/ dobra a jak sie dostać do tej kolumny. Trzeba sciagać kierownice rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 no trochę roboty będzie ale jak się trochę mechanikuje to nie powinno być problemu. Dawno to robiłem i za bardzo nie pamiętam, ale napewno trzeba zdjąć kierownicę , i wymontować kolumnę kierowniczą z auta . w celu jej rozebrania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.