PrimerkaTD Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Mój problemik polega na długim nagrzewaniu się wnętrza, gdy temperatura dojdzie do 90 stopni dopiero po 3 minutach od złapania takowej temperatury samochodzik zaczyna dopiero mi grzać w środku. Wcześniej miałem tak że po podniesieniu jednej kreseczki na zegarach zaczęło lecieć ciepłe powietrze a teraz trzeba czekać o wiele wiele dłużej, Spotkał sie ktoś z takim problemem ? Zawalona nagrzewnica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 termostat sprawny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Czujnik temperatury sprawny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Jeśli układ chłodzenia działa bez problemów, sprawdź czy nagrzewnica się nagrzewa po włączeniu ogrzewania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 termostat nóweczka zakładany miesiąc temu Verneta. Czujnik temperatury wymienany ten główny który daje sygnał od włączania się wentylatorów. A dzisiaj jadę po nowy czujnik od wskazówki temperatury na zegarach bo wczoraj zaczął wariować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 bo wczoraj zaczął wariować może masz kłopot z uszczelka pod głowicą, nei ubywa płynu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Nie ubywa. Uszczelka sprawna sprawdzana. Niema zawartości spalin w układzie chlodzenia Odświeżam temat ponieważ nie chcę zakładać nowego. Samochód daje ciepło już szybciej po pierwszym stopniu wstania wskazówki na blacie leci lekko cieple powietrze po czym nagrzeje się do 90stopni ale w kabinie nie jest Upał. Gdy stanę na światłach leci zimne, stanę na drugich światłach daje gorące, niema na to reguły. Nawet pompę wody wymieniłem w ostatnim czasie bo już podciekała i łożyska było trochę słychać. Czy ma ktoś jakiś pomysł bo będe marzł w zime ;D a i jeszcze tak na koniec kiedyś kiedyś wsypywałem magiczny proszek o nazwie "Uszczelniacz do chłodnic" czy ten oto specyfik mogłby się przyczynić do zatkania nagrzewnicy ? Jak sprawdzić czy nagrzewnica jest ciepła bez wymontowywania schowka? Jeżeli jest zimna to czeka mnie wymiana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Jeśli nagrzewnica jest chłodna po uruchomieniu ogrzewania to czeka Cię wymiana jej. Powinna być bardzo gorąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Dziekuje za dołująca odpowiedz ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacenty113 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 witam mam problem z wentylatorem nagrzewnicy a pisze tu bo nie znalazłemnic podobnego na forum od czasu jak żona zakupiła p11 wentylator nie działał tylko na 1biegu, teraz działa tylko na 4 i to nie zawsze(raczej prawie nigdy), jak przyciskam ten przycisk od obrotów góra dół to niby "kreseczki"się zmieniają tak jakby wszystko było ok tylko wenkylator nagrzewnicy nadal nie rusza nie wiem czy szukać nowego tego sterowania (na allegro kiedyś widziałem) czy to może nie to tylko też o jakimś oporniku czytałem prosiłbym o jakąś porade bo mi żona w aucie marznie:) na tygodniu nie mam czasu zresztą żona wieczorem wraca i nie chce mi się tego rozdzierać tylko pewnie w sobote się zaiore coby cokolwiek posprawdzać jednak ka już rozedre to pasowało by mieć części, dlatego pytam co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 miło by było napisać że masz P11.144 ( primera po lifcie z klimatronikiem ) jak dajesz na 1bieg to słychać przekaźnik jak się włącza? na każdy bieg jest oddzielny przekaźnik więc sprawdź czy włączając wszystkie biegi klika przekaźnik następnie płytka.. pod schowkiem przed pasażerem prawdopodobnie masz taki plastik na 3wkręty to to odkręcasz, zdejmujesz plastik i masz silnik od nadmuchu i tak za nim masz taką szeroką wtyczkę, wypinasz wtyczkę, i śrubokrętem gwiazdkowym lub kluczyk 8 i odkręcasz 2 wkręty i masz płytkę która najczęściej szwankuje w ręce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacenty113 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 dzięki wielkie:) właśnie schowek odkręciłem i okazało sie że tam przewody sztukowane były do kostki od silnika tak że teraz działa ale tylko na najwyższym biegu (dobre i to na początek) przekaźniki wydaje mi się że słychać więc pewnie ten oprnik tylko teraz pytanie - gdzie to kupić i jak fachowo to sie zwie bo dałem auto swoje żonie do roboty a przy jej dłubie więc jak będzie wracać z pracy to mi to może kupi gdzieś? a to że mam akurat po lifcie to tylko sie domyślałem bo znawcą nie jestem niestety:( więc przepraszam i postaram sie zapamiętać właśnie wyciągnołem tą płytke i faktycznie widać że ścieżki 2 albo 3 są przepalone jaeszcze raz wielkie dzięki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 to jest "rezystor dmuchawy primera p11" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacenty113 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 wiem mniejwięcej tylko czy to pasuje do wszystkich typów silników? (chyba powinno) mam 2,0 td? na alegro coś tam jast tylko nie wiem czy sugerować sie silnikiem? chodzi mi o wersje z klimą? i ciekawe że wypiołem ten rezystor a silnik dalej działa9oczywiście tylko na najwyższych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 zaprzyjaźnij się z tą stroną: http://nissan4u.com/parts/primera/el_p11e/2001_1/type_91/body_electrical/heater_blower_unit_and_cooling_unit/illustration_5/ pozycja nr9, wszystkie wersje silnikowe mają ten sam rezystor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacenty113 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 znalazłem kilka rezystoró na alegro tylko czy od silnika 1,6Bbędzie chulał? 1998rok nie wiem czy to przed czy po lifcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 obojętne czy przed czy po lifcie i jaki typ silnika ,opornica będzie pasować masz w czym wybierać http://allegro.pl/listing/listing.php?string=primera&search_scope=category-147884&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-aut-1-1-1120&buyNew=1&buyUsed=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ederlezi Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Witam, podłączę się do pytania, bo mam mętlik. Potrzebny mi rezystor dmuchawy. Znalazłem na Allegro coś takiego: http://allegro.pl/rezystor-opornik-dmuchawy-nissan-almera-primera-i5380986901.html Z opisu wynika: Przedmiot: rezystor opornik dmuchawy Numer OE: 27150-1N760 Samochód: Nissan Almera N15, z rocznika: 1995-2000 Nissan Primera P11, z rocznika: 1996-2000 Producent: zamiennik Stan techniczny: przedmiot jest fabrycznie NOWY, nieużywany, nieuszkodzony i niezniszczony UWAGA ! pasuje tylko do wersji samochodu bez klimatyzacji na ten przedmiot udzielamy gwarancji na okres 12 miesięcy No i teraz mam zagwozdkę, bo mój Nissan ma klimatyzację. Mam CHYBA P11.144. Mówię chyba, bo: - rok produkcji 2000 , silnik 1.8 benzyna, wersja po lifcie, klimatyzacja ma opcję automatycznego ustawienia temperatury. Czy ta część będzie pasować do mojego samochodu, czy szukać czegoś innego ? Edytowane 29 Listopada 2015 przez Wojtek Szczecin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacenty113 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 kolega wyżej napisał że będzie więc powinien ja byłem wczoraj na szrocie i kupiłem (miałem co prawda stary przy sobie) ale powiedziałem tylko że trza mi do p11 i był identyczny, zresztą zaraz tam na placu go wpiołem i śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.