driver_kaskader Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Jak jadę po bardzo wyboistej drodze to słychać że coś skrzypi albo bardziej jęczy w zawieszeniu co prawda delikatnie ale wolał bym mieć absolutną cisze cos jak by amortyzatory bo zawias mam bez luzów. Gdzie i co przesmarować ? Dźwięka taki jak by guma o metal ocierala bez smaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Inny model, albo inaczej "bardziej mniej widziany na ulicach". Częstym takim objawem jest "zbliżający się koniec" sworznia wahacza. Można to prosto sprawdzić - wystarczy strzykawka z jakimś olejem i przez gumową osłonę /aby jej nie uszkodzić/ wstrzyknąć w sworzeń. Jeśli ucichnie, to znaczy, że to jest właśnie to, lecz olej spowoduje szybsze odczuwanie luzu i pukań. Druga rzecz, to morze trzeć sprężyna /górna jej część/ o gumowa poduchę. Czasami skutkuje dobrze na to tawot-smar. Następnie tą metodą - jeśli nie będzie poprawy, należy postępować po kolei z każdą tuleją metalowo-gumową. Lecz zawsze zaznaczam, iż mogę się mylić, gdyż model - modelowi nie równy, jak i usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Gumy drążka stabilizatora lub jego łączniki , ew.tuleje gumowe w wahaczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 gumy drążka stabilizatora kupiłem i założyłem nowe w wakacje wiec odpada. Z tyłu tylko jeden drążek wymieniłem. Dźwięk jak by sie myszy goniły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 "Cos mi skrzypi" to jak wrozenie z sufow ale ja bym zaczol od sworzni wahaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 no tylko ze już przejrzałem wszytsko i nie ma luzów nigdzie jedyne co mi przychodzi do głowy to amortyzatory jak sie uginaja to wtedy skrzypi na nierównościach nie mowie o dziurach. Chociaż faktycznie to mogą być gumy na przednim stabilizatorze bo nie dawałem smaru żadnego jak je montowałem i dokładnie dźwięk jest taki jak guma o metal na sucho obciera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 gumy drążka stabilizatora kupiłem i założyłem nowe w wakacje wiec odpada. Z tyłu tylko jeden drążek wymieniłem. Dźwięk jak by sie myszy goniły W jakim aucie wymieniałem łączniki na jedne z lepszych i po kilku tygodniach zaczęły się jęki w zawieszeniu.Chyba najlepsza metoda to strzykawka lub wd 40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 któryś sworzeń.obstawiam na górnym wahaczu ps.`metoda na strzykawkę` to bardzo mądra metoda w szczególnosci kiedy sworzeń pęka i koło sie odrywa....w eclipsie przerabiałem temat i racze nie kombinować tylko wymianiać na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.