alkaspaw Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgadza się ok 2000 graty i ok 1000 robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 ja dopiszę swoje, 900 kpl sprzęgło, 1100 dwumasa z Luka (choć pudelko było s Sachsa) a robocizna kilka browarków... po robocie ma się rozumieć. Bez kanału i podnośnika pod skrzynię się nie da tego zrobić samemu. (no prawie ale wtedy potrzeba 4 chłopa do skrzyni) Roboty trochę jest ale mozna we dwie osoby w ciągu jednego dnia się wyrobić. Bartoszg50- zmień mechaniora 10tysi to przesada, za 5 przejadę całą polskę na już, aby Ci to wymienić...... ;-) tym mechaniorom poprzewracało się w główkach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PiotrWillma Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Witam Czytam o waszych problemach ale nie mogę pordzić sobie z moim a mianowićie tak jak piszecie jak wymieniać to wszystko dwumas i sprzęgło tak tez zrobiłem. Po wymianie przy ruszaniu na jedynce bez gazu lekko szarpie samochodem wyczuwalne w kabinie i dosyć nieprzyjemne.Samochód powinien płynnie ruszyć a tu guzik szarpie. Dwumas+sprzęgło valeo wysprzęglik ok co dalej sprawdzić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Pytanie do kolegów z jedno masą bo przymierzam się do wymiany dwu masy jeszcze fabryczna na jednomase jak to się sprawuje po dłuższym czasie czy sprężyny w tarczy wytrzymują nie słychać brzęczenia stukania przy zmianie biegów bo zakładam że napewno auto lepiej rusza z miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymion620 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam Ja mam jedno masowe jestem zadowolony nie szarpie nuc się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Ok dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21martin Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam ja od czerwca mam jedno masę i nie widzę żadnej różnicy,więc mogę polecić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skerim Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Witam Chciałem zaptać czy ktoś z was korzystał z produktów oferowanych przez EXTREM 4x4. Oferują wzmocnione sprzęgło i docisk: www.sklep.extrem4x4.pl/index.php?p738,tarcza-sprzegla-6-cio-spiekowa-nissan-patrol-y60-2-8td-tuning-navara-d40-pathfinder-r51m-oem www.sklep.extrem4x4.pl/index.php?p735,docisk-sprzegla-wzmocniony-250mm-nissan-patrol-y60-2-8td-tuning-navara-d40-pathfinder-r51m-oem Myślę, że nie tylko mnie zainteresują następujące rzeczy: - czy istotnie uzyskujemy wydłużoną żywotność tych elementów - czy zmienia się płynność pracy układu (czy nie "szarpie" przy ruszaniu) - czy warto pokusić się o wzmocnioną dwumasę, czy standard wystarcza do normalnej eksploatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.