thomas Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 WItam Koledzy poniewaz nie mogę znaleźć takiego tematu to zapytam. Jeżeli gdzies jednak [rzeoczyłem taki temat to proszę moderatorów o przeniesienie mojego postu. Mianowicie pierwszy raz mi się to zdarzyło przy tankowaniu do pełna na stacji SHELL VPOWERA kiedy wróciłem po zapłaceniu rachunku z prawej strony tylnego koła była kałuża ON. I wciąż był wyciek. Nie wiedząc co się dzieje odjechałem na pobocze aby bliżej się przyjrzeć temu zjawisku. Ponieważ było ciemno i była to już godzina 23 a do domu miałem 40 km postanowiłem że pojadę z tym wyciekającym paliwem a w garażu się temu przyjżę. Kiedy zajechałem do domu zostawiłem samochód i przygotowywałem się do oględzin. Po ok 10 min patrzę a pod kołem gdzie był wcześniej wyciek sucho. Na posadce ani sladu wyciekającego paliwa. Zgupiałem ale stwierdziłem że i tak już za późno więc wstrzymam sie do kolejnego dnia. Gdzies wyczytałem że przyczyna może być w jakims odpowietrzniku który jest gdzies przy baku. Prosze jednak się wypowiedzieć osoby które miały podobny problem czy to jest normlane czy coś się psuje. Narazie wstrzymam się z jakimikolwiek interwencjami ponieważ cały czas jest sucho. Poczekam na Wasze wypowiedzi. Bedę wdzięczny za kazdą sugestię. Zaznaczę że zawsze tankuję do pełna i 1 raz mi się to zdarzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marib Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Akurat nie w qq ale w Renault. W instrukcji pisali by przestać dolewać gdy odbije pistolet przy dystrybutorze. Ja byłem sprytniejszy od przeciętnego misia i dolewałem aż przez odpowietrznik nie zassało paliwa i nie ściągnęło kilku litrów. Przestało gdy zapaW qq też nalewam pod korek, ale jeszcze mi się nie zdarzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu QQ Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Kolego w dolej części wlewu paliwa jest specjalnie wykonany otworek. Jega zadaniem jest odprowadzenie nadmiaru paliwa z wlewu. Nissan tak to głupio skonstruował że całe zgromadzone tam paliwo ścieka po wewntrzej części błotnika i zbiera się w okolicach chlapacza (jak masz) i koła tylnego prawego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Bo nie wlewa sie paliwa pod korek. Proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Koledzy czyli rozumiem że to naturalne zjawisko i tak prawidłowo działa system nadmiaru plaiwa. Ok w takim razie nie będę nic kombinował i szukał dziury w całym. Do kolegi "gregson". Ja osobiście tankuje pod korek do pierwszego strzału i zostawiam. W tej sytuacji nalewał mi gość ze stacji i jak widać dolał za dużo :-) Dobrze jeszcze raz dziekuje i sprawdzę to przy nastepnym tankowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Dobrze jeszcze raz dziekuje i sprawdzę to przy nastepnym tankowaniu. Tym razam zatankuj sam by rozwiać wszelkie wątpliwości. Ja miałem podobny problem w X-tralu. Okazało się że wlew przerdzewiał i zrobiła się dziurka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Koledzy czyli rozumiem że to naturalne zjawisko i tak prawidłowo działa system nadmiaru plaiwa. Ok w takim razie nie będę nic kombinował i szukał dziury w całym. Do kolegi "gregson". Ja osobiście tankuje pod korek do pierwszego strzału i zostawiam. W tej sytuacji nalewał mi gość ze stacji i jak widać dolał za dużo :-) Dobrze jeszcze raz dziekuje i sprawdzę to przy nastepnym tankowaniu.Bo to Bo to powszechna praktyka na stacjach wlewania tyle ile tylko wejdzie. Wieksza sprzedaz... Dlatego ja zawsze mowie, przy nalewaniu, ze tylko do pierwszego odbicia a nie wiecej. Czytalem kiedys nawet o negatywnych efektach przelewania zbiornika ale juz nie moge tego znalezc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Bo to powszechna praktyka na stacjach wlewania tyle ile tylko wejdzie. Wieksza sprzedaz... Dlatego ja zawsze mowie, przy nalewaniu, ze tylko do pierwszego odbicia a nie wiecej. Czytalem kiedys nawet o negatywnych efektach przelewania zbiornika ale juz nie moge tego znalezc. Moze to m.in.powodować zawieszanie się pływaka wskaźnika poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McAndy Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Ja mam to samo z 2.0 AWD benzyna.... u mnie winna jest uszczelka na jednym z otworów pompy/pływaka zbiornika pod siedzeniem pasażera... generalnie czoło otworu gwintowanego jest nierówne i uszczelka nie trzyma właściwie - puszcza paliwo przy pełnym baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoczek Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Wszystko wskazuje, że paliwo wylało się przez otwór przelewowy w gardzieli. Jeśli przy kolejnym tankowaniu do 1-go odbicia nie będzie wycieku, to sprawę można uznać za zamkniętą. Ostatnio identyczna sytuacja spotkała kolegę w firmowym Focusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badi Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Panowie podepnę się. 2.0 dci 4x4, jak duży jest zbiornik? Na totalnej rezerwie wlewam około 50litrów i koniec, pistolet odbija. Wskaźnik wskazuje, że jeszcze mnie jest full. Raz wlałem pod korek. Co robić? Panowie podepnę się. 2.0 dci 4x4, jak duży jest zbiornik? Na totalnej rezerwie wlewam około 50litrów i koniec, pistolet odbija. Wskaźnik wskazuje, że jeszcze mnie jest full. Raz wlałem pod korek. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 To zależy od czułości "odbijaka" Wyciągnij pistolet o jeden ząbek i lej bez zapadki trzymając cyngiel ręką , jeśli wejdzie więcej to dobrze , albo dolej na innej stacji/dystrybutorze ? ...diesel pieni się bardziej niż benzyna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ostatnio jak tankowałem, to komputer pokazywał jeszcze około 40km zasięgu, a do baku weszło około 57 litrów. Może to też zależy od... wyskalowania dystrybutora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Na UA na stacjach paliw mają specjalne drewniane klocki na które najeżdża się od strony wlewu. Do Corsy wchodzi wtedy koło 5 litrów Pb więcej, ale w Passatach chłopaki wspominali że ekstra dyszka lub nawet ponad się mieści. Może to pomoże rozwiązać zagadkę pojemności zbiornika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.