Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Silnik V6 3.0 zaślepione przewody gumowe od czego one są


irek78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

masz monowtrysk a ja wielopunkt ... różnica tkwi w kolektorach właśnie, i tym co na nich, więc mogę tylko dociekać

na I-ym zdjęciu ...  jeśli wąż wychodzi z pokrywy zaworów to może być to "odma"

na drugim ... oplot wskazuje na jakieś "podciśnienie"

zobacz czy EGR nie jest odłączony (pionowa metalowa rurka ok. 1/2" łącząca lewy kolektor wydechowy z grzybkiem - zaworem na wysokości pokrywy zaworów) ... przy grzybku powinien być króciec podciśnienia

to częsty zabieg ... ale nie robi się tego w ten sposób 

 

uzupełnij profil o silnik  :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta rurka gumowa wychodzi spod monowtrysku jezeli wyciagne rurke z niej to auta nie odpale ssie  tamtedy powietrze może miały one być połączone co o tym sażicie ta druga wychodzi spod obudowy filtra powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę wprowadzać Cię w błąd ...

wstukaj w grafice google "nissan vg30" ... może dopatrzysz się na którymś obrazku jak to wygląda w oryginale  :wave:

 

uzupełnij profil  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie w okolicy z tego co mi wiadomo nie ma takowej osoby co by miała ten silnik chyba że jest tu ktoś z okolic jeleniej góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem z okolic Jeleniej, ale niestety nie ten silniczek.

 

@lemmy69 troche mnie wyprzedziles ;)

Edytowane przez KubaTyran
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem czujny ja ważka w ciąży  :D

 

ja w Żywcu mam teraz auto 

ale Ty też masz wielopunkt ... chyba :huh:


w Maximie można jeszcze podpytać, mają te same silniki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łeee, no to problem zdaje się z głowy ...

proszę, Kuba telepatycznie to rozwiązał 

no, kolego plusior mu się należy jak nic (z prawej strony posta Kuby wciśnij zielony znacznik ... taki zwyczaj ;) )

 

i uzupełnij profil, bo to sporo nieraz wyjaśnia (V6 są "inne" od pozostałych terrano) 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulatora ciśnienia (pressure regulator):

 

vg30ifs.jpg

 

Coś pomotane z powrotem paliwa, zaślepione - przy sprawnej pompie paliwa, będzie zalewało silnik.

 

Pomyliłem się, zasugerowałe się innym VG30E z 83'', a to jest VG30i 86-89.

Poprawnie to zawór regulujący dopływ powietrza A.B. Valve:

vg30iabvalve.jpg

 

Fotka zaworu, przykręcony do obudowy powietrza:

DSC_0351.JPG

Edytowane przez wojtus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtus ... regulator, o którym wspomniałeś na początku jest z tyłu silnika między głowicami ( nazywany też zaworem zwrotnym paliwa), przewód powrotny do zbiornika zaczyna się od tego zaworu

WRÓĆ !!! w wielopunkcie tak to wygląda, więc sorry za mylne sprostowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak myślicie czy poprzez zaślepienie tego przewodu auto czasami może mulić jadac na 4l po dziurach i błocie nie odczuwam spadku mocy lecz jak przełącze na 2h to czuć jak czasami auto słabnie do 2k obrotów jest fajnie powyżej zamula go i wtedy jak by nie pracował na wszystkie gary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...