Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Pewno w obu przypadkach ECU to CD700 a zetki które zostały obdażone nim przez fabrykę wychodzą strasznie kiepsko na hamowni, no i na drodze też odstają osiągami od innych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 U mnie identyko. Komputer 23710CD700 - jak podaje http://nissan-europe.epc-data.com/Czyli zgadza się, że coś z tymi kompami CD700 jest chyba nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 A na jakim paliwie jeździcie tak naprawdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 z c.p.n'a Ja jeździłem na 95 i 98 Statoil i nie widziałem różnicy i na 100 Shell też bez różnicy. Ktoś mi mówił, że na stacjach też często oszczędzają i tak naprawdę leje się to samo. Poza tym w stanach normy paliw są sporo gorsze a te silniki w większości jakoś dają radę. Znalazłem kiedyś na ktoryms amerykańskim forum problem z tym dołkiem. Koleś wystroił kompa i było ok. Tylko nie wiem co to był za komp... Musze znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Recool Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Przecież do zetki sie PB98 leje -.- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Przecież do zetki sie PB98 leje -.- Też wiem co jest napisane na wlewie od paliwa... Kwestionuje jakość paliw i sens zwracania uwagi na zieloną lub czerwoną rączkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Hm,Polska wiadomo jaki kraj, ale tym bardziej mi się wydaje "niestosowne" lanie 95. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 No to błąd zdecydowanie. Lej 98 a jak masz watpliwosci co do jakosci to 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Strojenie a nie inne ecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zetki z CD800 mają sądy wąsko pasmowe ale za to można je stroić w czasie rzeczywistym no i bazowo mają lepsze parametry od zetek z CD700... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 A te komputery są przypisane do jakiś konkretnie roczników lub np wersji Us czu Eu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 A te komputery są przypisane do jakiś konkretnie roczników lub np wersji Us czu Eu? tak, https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0Ajjb-IvnD__HdHJ0Z09SZUU1azc4ekhfUnFmWXRWZkE&single=true&gid=0&output=pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) Autko po pomiarze, wstyd wklejać, koniecznie musze się wybrać do stolicy na strojenie. Odwykowa zetka została wczoraj dostrojona, ECU to nasze ulubione CD700 poza poprawą map paliwa i zapłonu, odcinka została podciągnięta do 7000obr.min a także Zetka dostała nowy filtr powietrza po tych zabiegach ukazały się następujące cyferki: Jeszcze do końca nie jest to co można by oczekiwać, obstawiam że końcowy tłumik może być przytkany bowiem jest w nim masa nagaru olejowego... Jakby więcej czasu było to dla testu można by zdemontować końcowy tłumik Edytowane 10 Września 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kumi Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 No to grubo brała. A jaki nalot ma? hej czy jak zeta bierze tyle oleju to czy odczuwalny jest spadek mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Jak bierze olej to raczej powinna jęczę lepiej chodzić bo wyższe sprężanie w komorze jest jak oleju pobiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 tak, https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0Ajjb-IvnD__HdHJ0Z09SZUU1azc4ekhfUnFmWXRWZkE&single=true&gid=0&output=pdf Gdzie ta roznica? Ja tylko widze CD700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) Czy moje G35 nie ma ECU : C? Bo 2003 (wersja w pełnym packu brembo, mechanizm różnicowy ze szperą i zawieszenie sportowe) + 6MT 2003 G35 Coupe VQ35DE MT Y Y NONE 5 AM702 AM700, AM7012003 G35 Coupe VQ35DE MT Y Y NONE 5 AM703 jeden z tych chyba? Edytowane 28 Listopada 2015 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Gdzie ta roznica? Ja tylko widze CD700 A wiesz co to wide band? Swoją drogą nie wiem do czego wam te informacje? One są przydatne tylko wtedy gdy chcecie stroic auto i to na seryjnym ECU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 No wiem, czytałem w Wikipedii ;-) Ale mniejsza o wiedze. Powyżej piszą ze 800 lepszy jest od 700... i wszyscy sprawdzają jaka maja wersje, proste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Heh... mylisz sonde szerokopasmowa z wersja Romu... Jeżeli masz revup to na pewno nie masz Romu CD700 tylko CFXXX... Lepsze mogą być tylko dla tunera bo dają się stroić w czasie rzeczyiwstym lub nie...dla przecietnego kierowcy nie ma to kompletnie zadnego znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 A jakk to wszystko sprawdzić, czy jest revup czy nie, jaka wersja itd.... Mam 2006r, po lifcie, 221kW, wnioskuje ze to revup...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Tak to REVUP, nawet na zagarach ma napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkor Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Niestety lub stety nadeszła pora zakończenia tego cudownego związku. Zetka szuka nowego właściciela. http://sad-panda.eu/zetka/ Autko sprzedane, pojechało do Katowic. Mam nadzieję że nowy właściciel będzie miał tyle frajdy z jazdy co ja. -- Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.