Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Nowe QQ 1,2 acenta 2014 klima grzeje serwis mówi że jest OK


Miras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie wiec powiedzcie mi w prosty sposób jak mam nastawic klimatyzację aby przy obecnej pogpdzie z nawiewow wydostawalo sie lekko ciepłe powietrze bez klimatyzacji i jak mógłbym regulowac sobie ta temperature.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj sprawdzałem u mnie jak to jest dokładnie...i!

Przy 19 st czy z klimą czy bez leci mocno ciepłe powietrze,bez klimy jedynie po jakimś czasie powstaje zaparowanie w środku.

Dodatkowo,po wyłączeniu klimy zmiana (obniżenie) temperatury o 1 st skutkuje odczuwalną obnizka temperatury powietrza.

Wniosek?

Po wyłączeniu klimy zmiana temperatury pokrętłem(auto ) i temperatura powinna się zmieniać.

Działa tak u mnie również z załączoną klimą,dodatkowo po włączeniu klimy dmuchawa zaczyna wiać o 1 lub 2 stopnie wyżej od ustawionego w manualu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to skomplikowane i trudne do wytłumaczenia/zrozumienia a instrukcja Nissana nic nie wnosi. Nigdy nie mam czasu poeksperymentować bo ostatnio jeżdźę na któtkich trasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to skomplikowane i trudne do wytłumaczenia/zrozumienia a instrukcja Nissana nic nie wnosi. Nigdy nie mam czasu poeksperymentować bo ostatnio jeżdźę na któtkich trasach.

Spróbuj może wydrukować moją instrukcje z "20 listopad 2014, 19:29" i z kartką wykonać krok po kroku.

A jak nie dajesz rady to pokaż w serwisie niech Ci to zrobią,

To na prawdę działa. -3stopnie korekcji daje zasadniczą zmianę .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Niestety instrukcja do korekty  klimatyzacji  powyżej zamieszczonej w J11 jest nie do wykonalna próbowałem dziś nie mogłem wejść w Diagnosis auto system Wielka szkoda .


Dziś w serwisie obniżyli mi w moim QQ o 3 stopnie klimatyzację według info Bogdana555555 różnica jest zasadnicza  przy 16 C przyjemny chłodek a nie grzanie Podziękowanie problem rozwiązany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miras - czy to w J11  ci zrobili? Wg instrukcji Bogdana? Wczesniej piszesz, że się nie da... 

Edytowane przez seta21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kilka dni temu miałem taka przygodę, że przy temp. zewn. ok -8o C klima nagle w czasie jazdy zaczęła przeraźliwie grzać w całym zakresie temperatur do +16 włącznie, jedynie LO nie grzało. Normalnie myślałem, że się ugotuje ;) Dodatkowo przestał działać obieg zamknięty - nie zapalała się dioda. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wrócił do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Mam te same objawy, przy 16 st. wyraźnie grzeje. Zgodnie z powyższym opisem kolegów jest to poprawne gdy samochód jest mocno wyziębiony, ok.

Brakuje mi po prostu trybu manual by wpuścić powietrze równe otoczeniu. Po kilku mroźnych dniach wyprowadzam czysty wyziębiony samochód wcześnie rano. Temperatura w nocy gwałtownie skoczła na plus. Samochód zaczął pokrywać się przymarzającą parą. Załączyła się klima utrzymując przejżystość szyby. Z zewnątrz spryskiwacz z płynem i wycieraczki zrobiły swoje. Po chwili zrobiło się zimno i wyłączyłem klimę. Para tak się nasiliła że musiałem zjechać na chodnik. Nawyki z poprzednich samochodów dają znać o sobie. Wystarczyło tylko włączyć grzanie przdniej szyby i problem z głowy, ale te przyzwyczajenia i ta sztuczna inteligencja. Pracuję w niby mieście, a pla do okoła i kurz że słońca nie widać. Staram się ochronić filtr i zanim nie wyjadę na utwardzony teren (200 m)  włączmam recyrkulację. W takiej sytuacji załącza się klima, po co ? i ten sposób obsługi !!!. Ma się to nijak do tego czego potrzebuję. Wyprowadzam rano samochód w miejscu skrzyżowania o dużym ruchu. Zaraz "walka" z gałeczkami co pół stopnia. Na trasie po ustablizowaniu się temperatury silnika i wnętrza można się pobawić gałeczkami. Raz jesteśmy czymś podniceni i 18 st. to upał a innym raze coś nas łamie i 24 st. to za zimno. Dodam jeszcze że zaciągnięta podsufitka wyraźnie stabilizuje temperaturę wnętrza tak latem jak i zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg.mnie na sprawdzenie prawidłowej pracy klimatyzacji musimy poczekać do czasu, gdy temperatura otoczenia podniesie się powyżej 16 stopni. Wtedy przy ustawieniu na 16 stopni klima powinna chłodzić od razu. Bo teraz, gdy temperatura na dworze oscyluje w okolicy zera, to chyba dziwnym nie jest, że skoro mamy ustawione 16 stopni, to układ będzie na starcie grzał żeby jak najszybciej te 16 stopni we wnętrzu osiągnąć. Klimatyzacja w warunkach zimowych nadaje się co najwyżej do osuszenia pary na szybach. O ile w ogóle zadziała, bo przecież poniżej określonej temperatury nie włączy się wcale (wbudowane zabezpieczenie przed uszkodzeniem układu w niskiej temperaturze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 macie moze przycisk po prawej gornej stronie do odmrazania przedniej szyby ?(mocny nawiew z klimatyzacja)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z prawej strony są dwa przyciski do rozmrażania szyb. Górny przedniej, dolny tylnej. Nie ma to wpływu na pracę wentylatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry moja pomylka, myslalem o lewej stronie :)

Edytowane przez ProceSS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak u was z tą grzejącą klimatyzacją, byliście z tym w serwisie, przerobili coś? Dzisiaj jechałem trochę dłużej autem i nawet przy nastawieniu na 16 C. po 15 min jest już raczej nie do zniesienia, to ocena również współpasażerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobnie, użytkuję auto 1,5 miesiąca, klimę praktycznie mam cały czas włączoną i grzeje, dopiero jak na LOW zrobiłem to zaczęło chłodzić. Ale skoro wszyscy tak mają to widocznie jest to wina temperatur zewnętrznych, i latem będzie inaczej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje,że jest to uzależnione od temperatury zewnętrznej,zauważyłem różnicę w grzaniu w zależności od warunków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja dorzucę swoje dwa grosze. Niestety - u mnie także przy 16 stopnia grzeje - i to odczuwalnie za mocno. Tryb low dopiero włącza klimatyzację. O ile na krótkich trasach ciężko to odczuć o tyle w moim przypadku przy trasach w okolicach 200km robi się nie przyjemnie bo mam ochotę rozebrać się niemal do podkoszulka. W poprzednich dwóch autach i tym bardziej drugim domowym nigdy nie ustawiałem temperatury poniżej 19 stopni (wszystkie wyposażone w klimatyzacje automatyczne dwustrefowe). W środę mam przegląd zalecany po 3000km i tą usterkę już zgłosiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalecany przegląd po 3 tyś? Mi przy odbiorze mówili, że dopiero standardowy przegląd zalecili po 1 rok/20 tyś.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tak jest,nie wiem czemu kolega ma zalecony po 3tys?


Aha! Tamw opisie widzę X -a więc może dla tego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...