Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Silnik 3.0 v6 t1


irek78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moje terano jest z 88r silniczek 3.0 na monowtrysku i mam z nim problem a mianowicie przy jeździe bez przodów odczuwam spadki mocy powyzej 2 tys obrotów silnik jak by przestawał pracować na któryś z garów do 2 tys obrotów jest ok ogólnie odcinke ma przy odziwo 5 tys obrotów co może być nie tak dodam że nie ma zamontowanego zaworu regulujacego dopływ powietrza tą rurke mam zaslepiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa paliwa może już niedomagać

2. przepływomierz ... przeczyścić delikatnie

3. korek w zbiorniku paliwa ... spróbuj bez korka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy ,,przy jeździe bez przodów" ??

pewnie coś jest nie tak z tym regulatorem. ale równie dobrze może być :

-zapchany filter 

-stare przewody wysokiego napięcia które mają przebicie 

-zużyte świece 

i wiele innych możliwości :P 

 

proponuję ci podjechać do kogoś i popatrzeć jak to wszystko powinno być podłączone 

albo wymieniać się na fotki ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jak pisać o tym samym w dwóch wątkach ;)

Monowtrysk jest w ka24, 3.0i ma dualpointa :)

 

Problem na zimnym silniku Na 100% jest uszkodzony podgrzewacz paliwa - tworzenie mieszanki.

Inne brak paliwa - pompa, ubity jeden z wtrysków, przepływka, sonda lambda... najpierw wymigać błędy może ECU coś powie.

 

Co do brakującego zaworu, ma utrzymać podcisnienie na pewnym poziomie, po przekroczeniu otwiera się wpuszcza powietrze i zamyka się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w którym miejscu jest ten podgrzewacz bo nie mam pojecia jak wyglada w google wpisalem ale nie ma nic co by wygladalo jak to ustrojstwo


i doszło jeszcze to że po odkreceniu korka wlewu paliwa pod koniec go najnormalniej w swiecei wypchało jakieś cisnienie tak że go nie utrzymałem hehjezdze z odkreconym i jak by lepiej sie zbierał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mogło to mieć jakiś wpływ na ta dziwną sytuacje z tym słabnieciem auta i mam jeszcze jedno pytanko czy wymieniał ktos uszczelke pod głowicą v 3.0 v6 z 89 jakie koszty bo mi mechanik krzyknal za 2  500 zł plus uszczelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w którym miejscu jest ten podgrzewacz bo nie mam pojecia jak wyglada w google wpisalem ale nie ma nic co by wygladalo jak to ustrojstwo

 

Miedzy obudową wtrysku i kolektorem dolotowym, jest gruba płytka z bakelitu - w dolocie widzoczna gruba siatka, sama grzałka.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do poprz. postu:

No pewnie, że mogło być to przyczyną ... odpowietrznik w korku zapewnia dopływ powietrza w miejsce wypompowanej benzyny ... u Ciebie wytwarzało się podciśnienie w zbiorniku, przez co pompa miała ciężej zassać paliwo ... wystarczało go tylko na niewielki apetyt silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj chwilę bo coś przeoczyłem chyba ...

Jeśli wypchnęło korek to w zbiorniku było nad- a nie podciśnienie

Może przewody na zbiorniku są źle podłączone, lub w komorze silnika

Na pewno nie powinno tam być nadciśnienia ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

przyczyną słabnięcia somochodu jest ciśnienie w baku dokładnie nie wiem czym spowodowane ale na chwile obecną jeżdżę bez korka wlewu i jest dobrze musze jeszcze zobaczyć odpowietrznik baku wisi tam jakiś przewód i jest on zaślepiony sprawdze i wszystko opiszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze zbiornika wychodzą trzy przewody (rurki) 

1. zasilanie paliwem

2. powrót nadmiaru

3. odpowietrzenie

prześledź dokąd ten ostatni prowadzi w komorze silnika ... o ile pamiętam to do tajemniczej czarnej puchy obok zb. spryskiwaczy

jeśli tak to odłącz go stamtąd i sprawdź czy będzie lepiej przy zakręconym korku

do tej puchy są podłączone jeszcze chyba dwa inne przewody ... może pomylone z innego miejsca


----------------------------------------

na stelażu pompy w zbiorniku są dwa króćce: 1 i 2 ... może są odwrotnie podłączone i pompuje Ci paliwo do powrotu w silniku

lub w komorze silnika zasilanie i powrót są odwrotnie podłączone

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta tajemnicza czarna pucha to filtr par paliwa.Pochłaniacz par paliwa ma znaczenie tylko i wyłącznie ekologiczne - zapobiega przedostawaniu się oparów benzyny do atmosfery. Parujące ze zbiornika paliwo przechodzi do "kanistra", powietrze jest w nim oddzielane od paliwa i wydostaje sie na zewnątrz. Benzyna natomiast skrapla sie w kanistrze i jest zasysana do układu dolotowego silnika.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...