irek78 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Witam moje terano jest z 88r silniczek 3.0 na monowtrysku i mam z nim problem a mianowicie przy jeździe bez przodów odczuwam spadki mocy powyzej 2 tys obrotów silnik jak by przestawał pracować na któryś z garów do 2 tys obrotów jest ok ogólnie odcinke ma przy odziwo 5 tys obrotów co może być nie tak dodam że nie ma zamontowanego zaworu regulujacego dopływ powietrza tą rurke mam zaslepiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 pompa paliwa może już niedomagać 2. przepływomierz ... przeczyścić delikatnie 3. korek w zbiorniku paliwa ... spróbuj bez korka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 dodam jeszcze że przy włączeniu przodu na wolne tzn 4l to idzie normalnie nie przeszkadza mu nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 co to znaczy ,,przy jeździe bez przodów" ?? pewnie coś jest nie tak z tym regulatorem. ale równie dobrze może być : -zapchany filter -stare przewody wysokiego napięcia które mają przebicie -zużyte świece i wiele innych możliwości proponuję ci podjechać do kogoś i popatrzeć jak to wszystko powinno być podłączone albo wymieniać się na fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Nie ma jak pisać o tym samym w dwóch wątkach Monowtrysk jest w ka24, 3.0i ma dualpointa Problem na zimnym silniku Na 100% jest uszkodzony podgrzewacz paliwa - tworzenie mieszanki. Inne brak paliwa - pompa, ubity jeden z wtrysków, przepływka, sonda lambda... najpierw wymigać błędy może ECU coś powie. Co do brakującego zaworu, ma utrzymać podcisnienie na pewnym poziomie, po przekroczeniu otwiera się wpuszcza powietrze i zamyka się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 a w którym miejscu jest ten podgrzewacz bo nie mam pojecia jak wyglada w google wpisalem ale nie ma nic co by wygladalo jak to ustrojstwo i doszło jeszcze to że po odkreceniu korka wlewu paliwa pod koniec go najnormalniej w swiecei wypchało jakieś cisnienie tak że go nie utrzymałem hehjezdze z odkreconym i jak by lepiej sie zbierał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Odpowietrznik w korku się "zmęczył" W IC są nowe jakby coś ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 a mogło to mieć jakiś wpływ na ta dziwną sytuacje z tym słabnieciem auta i mam jeszcze jedno pytanko czy wymieniał ktos uszczelke pod głowicą v 3.0 v6 z 89 jakie koszty bo mi mechanik krzyknal za 2 500 zł plus uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 a w którym miejscu jest ten podgrzewacz bo nie mam pojecia jak wyglada w google wpisalem ale nie ma nic co by wygladalo jak to ustrojstwo Miedzy obudową wtrysku i kolektorem dolotowym, jest gruba płytka z bakelitu - w dolocie widzoczna gruba siatka, sama grzałka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 jutro obczaje co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Do poprz. postu: No pewnie, że mogło być to przyczyną ... odpowietrznik w korku zapewnia dopływ powietrza w miejsce wypompowanej benzyny ... u Ciebie wytwarzało się podciśnienie w zbiorniku, przez co pompa miała ciężej zassać paliwo ... wystarczało go tylko na niewielki apetyt silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 a jak wiadomo niestety v6 spore zapotrzebowanie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 I dlatego bez gazu raczej cienko widzę jego użytkowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 do konca roku powinien juz gaz zawitac bo tak to niestety nie da sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Poczekaj chwilę bo coś przeoczyłem chyba ... Jeśli wypchnęło korek to w zbiorniku było nad- a nie podciśnienie Może przewody na zbiorniku są źle podłączone, lub w komorze silnika Na pewno nie powinno tam być nadciśnienia .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 ja mam np podciśnienie jak otwieram zbiornik to jest tylko głośne zassanie powietrza, ale nie odczuwam braku mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 przyczyną słabnięcia somochodu jest ciśnienie w baku dokładnie nie wiem czym spowodowane ale na chwile obecną jeżdżę bez korka wlewu i jest dobrze musze jeszcze zobaczyć odpowietrznik baku wisi tam jakiś przewód i jest on zaślepiony sprawdze i wszystko opiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 ze zbiornika wychodzą trzy przewody (rurki) 1. zasilanie paliwem 2. powrót nadmiaru 3. odpowietrzenie prześledź dokąd ten ostatni prowadzi w komorze silnika ... o ile pamiętam to do tajemniczej czarnej puchy obok zb. spryskiwaczy jeśli tak to odłącz go stamtąd i sprawdź czy będzie lepiej przy zakręconym korku do tej puchy są podłączone jeszcze chyba dwa inne przewody ... może pomylone z innego miejsca ---------------------------------------- na stelażu pompy w zbiorniku są dwa króćce: 1 i 2 ... może są odwrotnie podłączone i pompuje Ci paliwo do powrotu w silniku lub w komorze silnika zasilanie i powrót są odwrotnie podłączone 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek78 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 dzieki lemmy69 jutro wszystko zobacze co i jak może akurat jakiś baran wcześniej zamienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Ta tajemnicza czarna pucha to filtr par paliwa.Pochłaniacz par paliwa ma znaczenie tylko i wyłącznie ekologiczne - zapobiega przedostawaniu się oparów benzyny do atmosfery. Parujące ze zbiornika paliwo przechodzi do "kanistra", powietrze jest w nim oddzielane od paliwa i wydostaje sie na zewnątrz. Benzyna natomiast skrapla sie w kanistrze i jest zasysana do układu dolotowego silnika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.