myszorek Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) W temacie konkurencji dla Qq. Rośnie kolejny przeciwnik, chociaż cenowo pewnie będzie odjechany. http://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/premiery/news-oto-infiniti-qx30-calkiem-nowy-model,nId,1924116 Edytowane 18 Listopada 2015 przez myszorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 No i Sam Sobie odpowiedziałeś , czy to auto jest konkurencją dla qq .Jest super stylistycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Cena będzie pewnie co najmniej dwa razy większa (utrzymanie też) a miejsca tam pewnie jest mniej. Jeśli chodzi o wygląd to wolę QQ. Infinity jest trochę przekombinowany tymi przetłoczeniami, zwłaszcza z tyłu. Właściwie ciężko powiedzieć dla jakiego auta jest to konkurencja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Jak to co Lexus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Wg mnie nie jest to konkurencja dla QQ. Myślę, że zbyt duża różnica w wielkości. To może być konkurencja dla np Mazdy CX-3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burgi Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 To auto zrobione jest na Mercedesie A-klasie, także jest to bardziej konkurencja dla aut klasy premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 W temacie konkurencji dla Qq. Rośnie kolejny przeciwnik, chociaż cenowo pewnie będzie odjechany. http://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/premiery/news-oto-infiniti-qx30-calkiem-nowy-model,nId,1924116 ten samochod bedzie bardziej w klasie modeli: Pulsar, Auris, A-klasa, CT200, Golf, A3, Astra, BMW 1, Fokus, itd ... on tak "wysoko" tylko wyglada jak kiedys PT-Cruiser ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 ten samochod bedzie bardziej w klasie modeli: Pulsar, Auris, A-klasa, CT200, Golf, A3, Astra, BMW 1, Fokus, itd ... on tak "wysoko" tylko wyglada jak kiedys PT-Cruiser ... No przecież Qashqhai jest raptem niecałe 6 cm wyższy od mojej tiidy ,więc też tylko tak "wysoko" wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Zgadza się. QQ, to taki tylko trochę podwyższany kompakt - dla dziadków, którym z racji wieku trudno już zająć miejsce za kierownicą bądź dla młodych kobitek by się polansować na dzielni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazor Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Mojego J11 odebrałem 2-go listopada. Do dzisiaj zrobiłem 1200 km. Kilka przemyśleń poniżej (całkowicie subiektywnych): 1. Siedzenia są świetne. Wygodne i miękkie (ale nie za bardzo). Regulacja podparcia lędźwiowego to jest to, czego mi było trzeba. Jazda J11 to prawdziwa przyjemność. 2. Silnik 1.6 coraz bardziej mi się podoba. Jest dynamiczny i żwawy - zwłaszcza, gdy przekroczy 1500 rpm. Mój egzemplarz akurat przy 3K rpm wchodzi w jakieś dziwne wibracje i pojawia się denerwujące buczenie ale mija, gdy tylko obroty miną tę "magiczną" granicę. Pewnie pojadę z tym do serwisu wcześniej czy później ale pobieżna lektura w sieci każe mi sądzić, że jest to cecha, której niestety nie da się wyeliminować. 3. Jeśli chodzi o spalanie, to w mieście niestety nie ma lekko - co najmniej 8-9l, a nawet więcej, jeśli trzeba często ruszać i "gazować". Na ekspresówce, nawet jadąc 120 na 6-tce nie da się raczej zejść poniżej 6.5. Ale jadąc drugorzędnymi drogami w zakresie 60-80 udało mi się zejść do.. 4.7l. Szok. 4. Kamery to super sprawa ale w taką pogodę niestety trzeba je często czyścić - najlepiej zaopatrzyć się w ściereczkę i profilaktycznie wycierać, co jakiś czas. 5. Czujnik deszczu działa jak chce. Nie ma sensu na nim polegać. 6. Automatyczne światła natomiast pozytywnie mnie zaskoczyły. Nawet długie. O ile jednak samochody "wyskakujące" zza zakrętu są wykrywane bardzo sprawnie, to te w oddali nie są już wykrywane za dobrze i często muszę ręcznie wyłączać długie, by nie oślepiać innych. 7. Jeszcze w temacie automatycznego trybu pracy wycieraczek: jest to rozwiązane idiotycznie, bo nigdy nie wiem, w jakiej pozycji znajduje się manetka po prawej stronie kierownicy. Jeśli mam akurat ustawione wycieraczki na 'auto' a chcę oczyścić szyby, to muszę przesunąć dźwignię dwukrotnie w górę. Bez sensu. Przesuwając manetkę w dół, nie wiem, czy ustawiam wycieraczki w tryb auto czy w tryb z ręcznym ustawianiem częstotliwości. Moim zdaniem tryb auto powinien być włączany oddzielnym przyciskiem albo jakoś sygnalizowany. 8. Brak głosowego wybierania kontaktów z książki telefonicznej to skandal w dzisiejszych czasach. 9. Radio cyfrowe DAB+ w lubelskim działa wyśmienicie i oferuje krystalicznie czysty dźwięk. Mam nadzieję, że wkrótce dojdzie więcej stacji. 10. Nawigacja - myślałem, że z jej aktualnością będzie gorzej. Jestem pozytywnie zaskoczony. Fakt, że działa cały czas i jest dostępna w każdej chwili jest bardzo przydatny. 11. Liczba aplikacji w NissanConnect to kpina. Twitter? Eurosport? Facebook? Po cholerę mi to? TripAdvisor jest OK. Google search działa trochę topornie ale daje radę. Brakuje aplikacji radia internetowego i możliwości odtwarzania obrazu np. z Youtube (obecnie jest tylko dźwięk). 12. Zawieszenie jest bardzo miękkie, co daje o sobie znać zwłaszcza na połatanych polskich drogach z dużą liczbą poprzecznych nierówności. Człowiek czuje się, jak na podskakującej bryczce. 13. Skrzynia biegów (przynajmniej w porównaniu z moją Astrą 3) jest mało precyzyjna. Czasami trudno jest trafić w odpowiedni bieg, co w Oplu jest nie do pomyślenia. 14. System sygnalizowania przekroczenia linii oddzielającej pasy jest może i przydatny na autostradzie ale w przypadku wąskich dróg powiatowych to "pain in the ass". Najlepiej wyłączyć. 15. Start&Stop.... what the f*ck!!? Po co to komu i dlaczego? A zwłaszcza brak możliwości wyłączenia na stałe. 16. Coś mi trzeszczy na nierównościach w okolicach prawego lusterka. Do szału doprowadza. A w Oplu, obecnie 10-letnim, nic nie trzeszczy. Od nowości aż do teraz. 17. Dlaczego po wyłączeniu silnika nie ma możliwości domknięcia szyb? W 10-letniej Astrze mogę, a w nowym QQ za 90+ K nie mogę. I serwis mówi, że nie można przeprogramować. 18. Dlaczego po zmniejszeniu temperatury poniżej 16 stopni włącza mi się obieg zamknięty, A/C oraz nawiew na full? Czy jeśli chcę mieć nawiew zimnego powietrza z zewnątrz, to muszą najpierw wyłączyć klimę, wyłączyć obieg wewnętrzny i zmniejszyć nawiew? 19. Maska unoszona jest ręcznie i podpierana rachitycznym prętem, który w dodatku mocno nagrzewa się od silnika. W 10-letniej Astrze mam teleskopy. Chyba nic więcej nie muszę dodawać. 20. Generalnie samochód podoba mi się i jeździ się nim bardzo przyjemnie. Denerwują jednak dziwaczne oszczędności i brak pewnych funkcji, które w samochodzie za takie pieniądze po prostu powinny być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Co do skrzyni biegów, to kilka już osób pisało o haczeniu przy włączaniu drugiego biegu. Czyżby kwestia regulacji mechanizmu zmiany biegów? Bo u mnie biegi włączają się precyzyjnie. Tak właśnie jak zauważyłeś Striderze szanowny w innym QQ. Nie jest to może precyzja rodem ze szmelcwagena (to był chyba jedyny plus Passata, którym jeździłem), ale powiedzmy, że w skali od 1 do 5 mogę dać skrzyni z QQ mocną czwórkę. Przynajmniej tej z mojego egzemplarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 No ale patrząc na budowę skrzyni biegów, to raczej zawsze trójka haczy bo 1 i 2 mają wspólny synchronizator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Widocznie nie jeździłeś T30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Myślę, że Tazor musi też jeszcze troszkę oswoić się ze swoim QQ. Pamiętam, że na początku też nie do końca podobało mi się włączanie drugiego biegu. Jednak po przejechaniu paru tysięcy kilometrów najwidoczniej dotarliśmy się razem z moim QQ i problem przestał istnieć. A właśnie, nie wziąłem pod uwagę faktu, że Tazor ma przecież silnik 1.6. W takim razie skrzynia u niego jest inna niż przy silniku 1.2. Wobec tego nie ma co ich porównywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 I nie było problemu? Z resztą ja tu nie mam jakiegoś dyskomfortu. Po prostu odczekam 1 sekundę i wchodzi jak w masełko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Tak właśnie zmieniam. Nic na siłę i na dwa razy. Dobrze prawisz Striderze. Jeśli chodzi o skrzynię w QQ 1.6 DIG-T, to chyba nie musi Ci się wydawać, że jest taka sama jak w Juke 1.6 DIG-T. Ten sam silnik więc więcej niż pewne, że skrzynia jest taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Problem tylko "na zimno". Potem to już bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 No właśnie. Ogólnie przy zmianie biegów ten ułamek sekundy "zawahania" (czy nawet sekunda jak mówi Grzmot) pozwala synchronizatorom popracować tak jak powinny. A wtedy biegi wchodzą jak w masełko. Zresztą co ja będę starym wyjadaczom tłumaczył. Sami przecież dobrze wiecie, że co nagle, to po diable. A jak się popieści, to się wszystko zmieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Tu się z Tobą zgadzam i dla tego nie szukam dziury w całym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Może nie ograniczony zasób skrzyń, ale po co zmieniać coś co się sprawdza. Podejrzewam, że w najnowszym X-Trailu z silnikiem 1.6 DIG-T też siedzi ta sama skrzynia. Dzięki za dobre słowo. Jednak na razie QQ nie sprzedaję. Dopiero, gdy zacznie żreć olej jak Jackowi. Ale wtedy koledze z forum miny nie wcisnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 To raczej T30 ma taką skrzynie jak T31. T32 to inna bajka ... https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Nissan&ssd=%24HQARW1d0BwMBDEg0JTICe1gDU1xAex1RWA%24&vid=2128&cid=11&uid=89789 https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Nissan&ssd=%24HQARW1d0BwoAAkg0JQFRZQVBZEBBAiMKWA%24&vid=2836&cid=11&uid=104555 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 a to ci dopiero... w życiu bym nie powiedział... Sam pisałeś że trójka jest krótka, wiec to by się zgadzało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowakm Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Jak mozna powiedziec o fotelach ze sa swietne ?? Po dluzsZej jezdzie boli mnie szyja gdyz zaglowki sa na stale bez moliwosci totalnej regulacji przod- tyl , gora - dol. Porazka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Nie ma regulacji góra-dół ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Nowak,odwalasz maniane,popatrz dokładnie na fotel i zobaczysz ,że zagłówki można regulować góra-dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.