SieneK_68 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 ... pozytywnie zaliczony Otóż, wczoraj po południu, zaprzągłem przyczepę do binladena i pojechaliśmy "z marszu" na przegląd rejestracyjny.Panowie na SKP zrobili wielkie oczy jak zobaczyli "zestawik" bo jeszcze nigdy nie mieli do czynienia z przyczepą do przewozu koni.Ochoczo zabrali się za sprawdzanie tego i tamtego. Najdłużej zeszło im się na szukaniu numerów ramy w binladenie, hehe.Nie znaleźli i poprzestali na tabliczce znamionowej. Uważnie też sprawdzali hamulce w przyczepie, ochy i achy jak to "pięknie obie osie równo biorą" Tak też następne odwiedziny w przyszłym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 He.. he... Czyli jak konie w aucie się zmęczą masz opcję zabrania ich na przyczepkę. Dobry kierowca, dobry.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 a przyczepy nie dostają przeglądu na kilka lat ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 moja ma przeglad co roku przewóz żywych zwierząt DMC 2000kg 2 osie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 A wiesz gdzie te numery są i trzymałeś ich w niepewności? Ja to mam zawsze ubaw jak na przeglądzie szuka numerów w czystym fartuszku jak doktur,no i gdzie te numery panie a ja mu na to trzeba sie położyć i pobródzić.... ojejku co za auto?! Oczywiście słownictwo jest batdziej dosadne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 przyczepy powyżej 750kg mają przegląd co roku, http://hcd-customdevices.pl/jalbum/Norstar/index.html z przeglądem przyczepy zawsze jest jakaś jazda tylko raz próbowali mi hamulce w niej sprawdzać i im sie tylko trochę udało przyczepa ma tandem czyli jak wjedzie jedną osią w rolki to druga wisi w powietrzu ... więc tylko jedną oś sprawdzili a chłopaki biegali kombinowali dopiero co dostali kategorie na przyczepy na tej stacji i musieli rozkminić jak zapiąć wajchę do hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Witojcie!! To ja dorzucę swój zestaw.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 a ja proponuję, żebyście wszyscy zasilili zdjęciami galerię http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/29489-zdj%C4%99cia-naszych-teren%C3%B3wek/page-3 fajnie wyglądają te Wasze zestawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 fajnie uu a ja ma tylko fote zestawu ale przed remontami .... zaróno ciagnika jak i przyczepy a teraz do okoła brzydka sceneria to kiepskie szanse na lepsze foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 "nie filozuj" ... wstawiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 mój zestaw jest bardziej prymitywny Przymierzam się do zakupu traku przewoźnego mniej więcej takie coś czy żeby poruszać się nią po drodze muszę ją zarejestrować ? Ciągniki mają przyczepy niezarejestrowane np. do robienia balotów czy dwukółka do przewozu drewna i jeżdżą po drogach? I tak mi sprzedający tłumaczył że traktuje się to jako przyczepa specjalna i nie można przekraczać 30 km w obszaże zabudowanym i 60 km czyli tak jak przy holowaniu pojazdu . Trakiem poruszać będę się po okolicy dwa trzy razy w roku więc nie widzę sensu rejestracji , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 zapraszam do galerii: https://www.facebook.com/krzysiek.sienkowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 a to ty jesteś nawet nie tak daleko odemnie,muszę wpaść w odwiedziny,nawet widziałem wasze ogłoszenie o mojej imprezie imieninowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 zapraszam Długa Szlachecka k/Sulejówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 wiem wiem widzę tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) jasne, zapraszam tylko dla uściślenia, w stajni trzymam konia, pensjonat, a mieszkam 12km w stronę Warszawy wystarczy dać dzień, dwa, wcześniej znać i się umówimy na spotkanie w stajni Stajnia Szlachecka: https://www.facebook.com/StajniaSzlachecka?ref=bookmarks Edytowane 21 Listopada 2014 przez SieneK_68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 jeśli chodzi błoto ....... bywa też i tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 ale panierka mam nadzieję, że małe ciśnienie w tej myjce? a przy okazji, znalazłem numery ramy są dokładnie tam gdzie być powinny być problem polegna na tym iż patrzeć na numer należy "na wprost" a oświetlać latarką pod kątem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 ciśnienie normalne tylko oczywiście to ta delikatniejsza dysza, gdzieś wrzucałem filmik jak się sama nadstawia nikt jej nie trzyma, tylko wyciągnę karchera już jest i czeka na kąpiel - wniosek sprawia jej to przyjemność, więc proszę na mnie nie nasyłać towarzystw opieki na zwierzętami ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 nikogo nasyłać nie mam zamiaru, tak tylko zapytałem bo dostałem kiedyś po nogach z takiej profesjonalnej myjki do silników i ... bolało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 A mojego na razie trzeba ciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 ... na przegląd o numery zadbaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 hehe jeszcze mu do przeglądu brakuje a to mój zestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 - panie leśnicy! panie leśnicy!!! - co jest? - dżewo do lasu pszyfieśli!!! ... pozytywnie zaliczony Otóż, wczoraj po południu, zaprzągłem przyczepę do binladena i pojechaliśmy "z marszu" na przegląd rejestracyjny.Panowie na SKP zrobili wielkie oczy jak zobaczyli "zestawik" bo jeszcze nigdy nie mieli do czynienia z przyczepą do przewozu koni.Ochoczo zabrali się za sprawdzanie tego i tamtego. Najdłużej zeszło im się na szukaniu numerów ramy w binladenie, hehe.Nie znaleźli i poprzestali na tabliczce znamionowej. Uważnie też sprawdzali hamulce w przyczepie, ochy i achy jak to "pięknie obie osie równo biorą" Tak też następne odwiedziny w przyszłym roku Dziś mając po drodze, dwa dni wcześniej niż w dowodzie, stawiłem się na przegląd "zestawikiem". Pierwsza uwaga: - popraw pan masę w przyczepie bo po włączeniu przeciwmgłowego robi się "boże narodzenie". W binladenie mam do wymiany lewy łącznik gumowy stabilizatora tylnej osi. Co by to nie było wymienić trzeba chyba oba, prawy i lewy, ale jak to wygląda Delikatnie "słychać" końcówkę drążka środkowego z lewej strony i sworzeń lewego wahacza. Można z tym jeździć ale w przyszłym roku mnie już z tym nie puszczą 227.000km nakręcone /oryginalny przebieg / Jestem z tego autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Stabilizatory i łączniki nie są potrzebne ale sworzeń i i końcówki drążków to już jest niebezpieczna sprawa. wiadomo że jak masz lekko wybite, to można jeździć gorzej jak ci wyskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.