masir Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam! U mnie wyrobiła się ta wajcha do zmiany biegów i jak kręce silnik wysoko to coś tam wpada w dość głośny rezonans/wibracje co jest bardzo wkurzające, czy warto szukać tej części czy może zapodać takiego shorta od razu? Może ktoś ma patent jak to naprawić? http://allegro.pl/short-shifter-nissan-350z-370z-infiniti-g35-g37-i4795787871.html http://allegro.pl/short-shifter-nissan-350z-infiniti-g35-g37-jdm-i4781964215.html Co sądzicie o tej modyfikacji? Czy warto zakładać? Może ktoś już tego używa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Tylko i wylącznie seria, short shifter to dramat, w serii moim zdaniem jest już zbyt Short przez co ciężko lewarek chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Seria jest idealna ale jeśli ktoś chce zrobić dłuższy lewarek zmiany biegów to short shifter jest dobrym pomysłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 :turned:jak to mówią zakładając shorta cieszysz się 2 razy, raz przy zakładaniu a raz przy ściaganiu a jak chce się lewarek wydłużyć to robi się przedłużkę metalową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Tzn masz na mysli 350z tylko? Bo np w hondzie bez shorta h*jowo sie jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 powiem więcej to sa opinie hondziarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Jak zrobisz przedłużenie lewarka i nie założysz shorta to bijesz biegi jak w kamazie po całej kabinie. W zetce był by za mały skok z nim i by się ciężko jeździło ale jechałem Evo z shortem i było spoko tylko ze miał założoną ciężką gałkę chyba 380 gram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masir Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Interesuje mnie jak ten patent sprawdza się w 350Z ? Miałem w Civicu takiego shorta z krótkim lewarkiem i biegi wchodziły precyzyjnie, ale to całkiem inne auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Ja mam w moim EJ9 shorta mega naprawde krotkiego i jeszcze nigdy nie popierdoily mi sie biegi o jest naprawe precyzyjna. Nie wiem jaki jest skok w nissanie bo mam AT i tylko raz jechalem MT ale akurat tutaj nie chyba tragedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 ja mogę powiedzieć tak: w Nismo mam lekko wyżej osadzoną gałkę niż jak miałem w dwóch EU, myślałem o shortshifterze ale w kierunku by było jak w wersji normalnej, nie mniej moim zdaniem to głupie gadanie, że potrzeba jeszcze krótszego przełożenia - naprawdę OEM jest w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.