123hudy Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 No kurde niewierzę kolejny silnik mi padł stracił ciśnie na 4 cylindrze, co sie okazało dopiero po wymianie wtrysku teraz mam na nim ledwo 8 atmosfer ręce opadają ktos zna jakiś sposób zeby go wskrzesić tak aby pogonić jakiemuś tepemu angolowi? Bo juz mam dosc w nim grzebania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Tak nagle zdechło? Sprawdzałeś zawory czy się domykają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 No i tu jest problem.bo tu niema gdzie tego zrobić Chyba ze jest jakis sposób zeby to samemu sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Bez odkrecania głowicy nic nie ustalisz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 a jakie są tam popychacze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Raczej mechaniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Szklanki ? może sie coś zatarło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Kolega @123hudy zmieniał silnik, chyba głowicę, mieszał wtryskami i olejami silnikowymi. Mogło się coś pochrzanić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 No glowica byla zmieniana bo tamta pekla, więc chcąc nie chcąc musiałem zmienić popychacze sa w nim takie to sa zdaje sie hydro, i tak sie zastanawiam czy to moze nie cos z którymś z nich, moze ten kaperek z góry spadl z któregoś czy co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 W jednym i drugim jest inna zasada ustawiania luzu zaworowego.a objawy to spadek mocy wieksze spalanie.hydrauliczne stosuje stosuje sie plytki a reguluje podkladkami,a mechaniczne ustawia sie przez szczelinomierz poprzez kreceniem sruby na koniku i kontrze nakretka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Zaraz zaraz, hydro a płytki to chyba dwie różne rzeczy, prawda? Chyba że są jakies hybrydy. Kolego 123hudy, hydro powinny być zanurzone w oleju. Inaczej szlag je trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Te na foto sa narazie na parapecie, to sa z zepsutej glowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Szczerze to sam nie wiem jakie macie tam bo nie widziałem hydro są hudro po to że ciśnienie oleju ma nimi sterować i kasować luzy i tu się nic nie ustawia chyba że jakiś po prostu padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 A jeśli się zawiesił, to może nie domykać zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 No wlasnie kolega mechanik mi tak tłumaczył ich dzialanie,że te dekielki na nich unosza sie pod wpływem ciśnienia oleju, przed założeniem pokazywał mi jak one działają, po dmuchnieciu sprężarka w srodek dekielki sie unosiły poczym wracaly ( jak powietrze przestało dmuchać) zaczelo mnie zastanawiac teraz czy jest możliwe zeby jeden z tych dekielków poprostu spadł czy coś takiego, bo one przecież sa tylko włożone w popychacz, a jak odpale silnik to na wolnych obrotach slychac rytmiczne coś ni to stukanie albo coś takiego bardziej jakby a zreszta nagram to zaraz i podrzucę linka To link Stuki: http://youtu.be/ipv5nDKILxM'>http://youtu.be/Ipv5nDKILxM'>http://youtu.be/ipv5nDKILxM według mnie słychać rytmiczne jakby syczenie dobrze jest to slychac z wnętrza auta bo nieslychac jako takiej pracy całego silnika, co otym sądzicie? Kurcze link niewchodzi wpisze ręcznie http://youtu.be/Ipv5nDKILxM No i tecznie tez niemoge go dodac dlaczego? http://youtu.be/ipv5nDKILxM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 U kolegi @Misiekcopper też tak stuka, tylko ciszej. On z tym jeździ, ale pewnie to kwesta czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Umnie to wyskoczylo nagle i tetaz kopci i nierowno pracuje no i juz sam niewiem co z tym robić No a co z tym.linkiem ktos wie czemu niemoge go dodac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Chłopaki z Terrano też nie mogli dodać. Widać coś z systemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 No kurde lipa spróbuje dodac to z odstepami http //youtu.be /ipv5nDKILxM No kurde lipa spróbuje dodac to z odstepami http: //youtu.be /ipv5nDKILxM No i sie udalo tylko tam po http trzeba odstepy skasowac A dzisiaj znowu popiołem się pod komputer i wyskoczyl mi błąd P0404 jest to blad egr ze sie niedomyka lub nieotwiera i efekty tego moga byc takie jak spadek mocy,problem z odpaleniem i tp choc niejestem pewien czy ma to jakis zwiacek z ciśnieniem w cylindrze to tam jednak wyczytalem ze z powodu walnietego egr może niebyc dobrego ciśnienia na cylindrach bo powietrze niewraca, kilka razy wyskoczyl mi check i zakazdym razem tylko ten błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 No to zacznij grzebać chłopie. W dziale "Zrób to sam" Almera jest opis jak się za to zabrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 No ja niebede sie bawil narazie w rozbieranie erg tylko wymienie go na inny ( bo mam) a jak to nic nieda to juz lipa sciagam glowice i zawioze do sprawdzenia zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Czytajac te posty to jest gdybanie a sprawa jest prosta by znalezc usterke nalezy kupic w aptece stetoskop lekarski ( to jest to o lekarz sobie na szyji zawiesza ) wyjac sluchawke a w jej miejsce wlozyc cienka dluga rurke metalowa , zalozyc stetoskop na uszy i koncowka szukac zrodla tego niepokojacego halasu. Mialem ostatnio podobny przypadek, pojawily sie stuki takie rytmiczne nie wiadomo skad i okazalo sie,ze to kolo pasowe na wale silnika sie rozsypywalo , jak wyjalem to wewnetrzne kolo mialo luzy wewnetrzne kolo male mialo duzy luz i stukalo o duze co bylo powodem tego niepokojacego halasu , drugie potencjalne zrodlo halasu to zawory , przesuwajac rurke stetoskopu po pokrywie zaworow bedziesz slyszal ich prace, przykladajac ja do wtryskow tez uslyszysz ich prace, innego zrodla tego halasu nie widze. Pozdrawiam Do kol.123hudy, pytanie czy objaw padniecia 4 cylindra objawil sie przed czy po wymianie wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Przed wymiana, dlatego wymienilem ten wtrysk bo wszystkie objawy były takie same jak kiedyś jak faktycznie mialem wtrysk walniety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 No to Ci wspolczuje, przyczyna sa tylko dwa przypadki:pekniete pierscienie na czwartym cylindrze, zawieszajacy sie zawor lub podpalone gniazdo zaworu,pierscienie sprawdzi mechanik stosujac probe olejowa, jezeli po nalaniu oleju do cylindra skoczy cisnienie to beda pierscienie, jezeli nie skoczy to zawory.Jak dobry mechanik to pierscienie wymieni od spodu , jezeli fajansiarz to zdejmie glowice, tak czy inaczej czeka Cie robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 No właśnie po dlugasnym namyśle i próbach sprzedania go w całości czy też na części zdecydowałem się wziąć się za robotę i wskrzesić to padło ;-) wiec zabrałem się do roboty i powoli dobieram się do głowicy ( robie z doskoku bo czasu zawsze brak) wiec za jakiś tydzień ją zdejmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.