Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Silnik stracił ciśnienie po wymianie wtrysku


123hudy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No kurde niewierzę kolejny silnik mi padł stracił ciśnie na 4 cylindrze, co sie okazało dopiero po wymianie wtrysku teraz mam na nim ledwo 8 atmosfer ręce opadają ktos zna jakiś sposób zeby go wskrzesić tak aby pogonić jakiemuś tepemu angolowi? Bo juz mam dosc w nim grzebania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nagle zdechło? Sprawdzałeś zawory czy się domykają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Bez odkrecania głowicy nic nie ustalisz :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej mechaniczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega @123hudy zmieniał silnik, chyba głowicę, mieszał wtryskami i olejami silnikowymi. Mogło się coś pochrzanić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No glowica byla zmieniana bo tamta pekla, więc chcąc nie chcąc musiałem zmienić popychacze sa w nim takie a1a1e3fb4c140f99113736d6e560cf7c.jpg to sa zdaje sie hydro, i tak sie zastanawiam czy to moze nie cos z którymś z nich, moze ten kaperek z góry spadl z któregoś czy co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym i drugim jest inna zasada ustawiania luzu zaworowego.a objawy to spadek mocy wieksze spalanie.
hydrauliczne stosuje stosuje sie plytki a reguluje podkladkami,a mechaniczne ustawia sie przez szczelinomierz poprzez kreceniem sruby na koniku i kontrze nakretka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz, hydro a płytki to chyba dwie różne rzeczy, prawda? Chyba że są jakies hybrydy. Kolego 123hudy,  hydro powinny być zanurzone w oleju. Inaczej szlag je trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli się zawiesił, to może nie domykać zaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie kolega mechanik mi tak tłumaczył ich dzialanie,że te dekielki na nich unosza sie pod wpływem ciśnienia oleju, przed założeniem pokazywał mi jak one działają, po dmuchnieciu sprężarka w srodek dekielki sie unosiły poczym wracaly ( jak powietrze przestało dmuchać) zaczelo mnie zastanawiac teraz czy jest możliwe zeby jeden z tych dekielków poprostu spadł czy coś takiego, bo one przecież sa tylko włożone w popychacz, a jak odpale silnik to na wolnych obrotach slychac rytmiczne coś ni to stukanie albo coś takiego bardziej jakby a zreszta nagram to zaraz i podrzucę linka

To link Stuki: http://youtu.be/ipv5nDKILxM'>http://youtu.be/Ipv5nDKILxM'>http://youtu.be/ipv5nDKILxM według mnie słychać rytmiczne jakby syczenie dobrze jest to slychac z wnętrza auta bo nieslychac jako takiej pracy całego silnika, co otym sądzicie?

Kurcze link niewchodzi wpisze ręcznie http://youtu.be/Ipv5nDKILxM

No i tecznie tez niemoge go dodac dlaczego?

http://youtu.be/ipv5nDKILxM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kolegi @Misiekcopper też tak stuka, tylko ciszej. On z tym jeździ, ale pewnie to kwesta czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki z Terrano też nie mogli dodać. Widać coś z systemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No kurde lipa spróbuje dodac to z odstepami http

//youtu.be

/ipv5nDKILxM

No kurde lipa spróbuje dodac to z odstepami http: //youtu.be /ipv5nDKILxM

No i sie udalo tylko tam po http trzeba odstepy skasowac

A dzisiaj znowu popiołem się pod komputer i wyskoczyl mi błąd P0404 jest to blad egr ze sie niedomyka lub nieotwiera i efekty tego moga byc takie jak spadek mocy,problem z odpaleniem i tp choc niejestem pewien czy ma to jakis zwiacek z ciśnieniem w cylindrze to tam jednak wyczytalem ze z powodu walnietego egr może niebyc dobrego ciśnienia na cylindrach bo powietrze niewraca, kilka razy wyskoczyl mi check i zakazdym razem tylko ten błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zacznij grzebać chłopie. W dziale "Zrób to sam" Almera jest opis jak się za to zabrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja niebede sie bawil narazie w rozbieranie erg tylko wymienie go na inny ( bo mam) a jak to nic nieda to juz lipa sciagam glowice i zawioze do sprawdzenia zaworów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac te posty to jest gdybanie a sprawa jest prosta by znalezc usterke nalezy kupic w aptece stetoskop lekarski ( to jest to o lekarz sobie na szyji zawiesza ) wyjac sluchawke a w jej miejsce wlozyc cienka dluga rurke metalowa , zalozyc stetoskop na uszy i koncowka szukac zrodla tego niepokojacego halasu. Mialem ostatnio podobny przypadek, pojawily sie stuki takie rytmiczne nie wiadomo skad i okazalo sie,ze to kolo pasowe na wale silnika sie rozsypywalo , jak wyjalem to wewnetrzne kolo mialo luzy wewnetrzne kolo male mialo duzy luz i stukalo o duze co bylo powodem tego niepokojacego halasu , drugie potencjalne zrodlo halasu to zawory , przesuwajac rurke stetoskopu po pokrywie zaworow bedziesz slyszal ich prace, przykladajac ja do wtryskow tez uslyszysz ich prace, innego zrodla tego halasu nie widze. Pozdrawiam

Do kol.123hudy, pytanie czy objaw padniecia 4 cylindra objawil sie przed czy po wymianie wtrysku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Ci wspolczuje, przyczyna sa tylko dwa przypadki:pekniete pierscienie na czwartym cylindrze, zawieszajacy sie zawor lub podpalone gniazdo zaworu,pierscienie sprawdzi mechanik stosujac probe olejowa, jezeli po nalaniu oleju do cylindra skoczy cisnienie to beda pierscienie, jezeli nie skoczy to zawory.Jak dobry mechanik to pierscienie wymieni od spodu , jezeli fajansiarz to zdejmie glowice, tak czy inaczej czeka Cie robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No właśnie po dlugasnym namyśle i próbach sprzedania go w całości czy też na części zdecydowałem się wziąć się za robotę i wskrzesić to padło ;-) wiec zabrałem się do roboty i powoli dobieram się do głowicy ( robie z doskoku bo czasu zawsze brak) wiec za jakiś tydzień ją zdejmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...