kicaj Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam wyskoczył mi nie dawno błąd, okazało się że to sonda lambda przed katalizatorem, sondę wymieniłem na oryginalna ale nadal zapala mi się check egine z błędem P1031 i P1051 Murano 2006 Europa zagazowane w Niemczech, instalacja z dodatkowym smarowaniem gniazd zaworowych, poczytałem troszkę na necie i są różne opisy odnośnie tych błędów, jedni piszą że jest to za uboga mieszanka paliwowo-powietrzna, a inni że sonda lambda, sonda jest nowa czytałem gdzieś na necie że sonda musi trochę popracować, ale nie wiem czy to jest to,dodam że obroty na benzynie jak i na gazie nie falują, silnik chodzi równiutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 podepnij się pod auto i zobacz korekty na PB i LPG, jeździsz cały czas na gazie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) samochód eksploatowany cały czas na LPG,na benzynie też wywala ten błąd Edytowane 22 Listopada 2014 przez kicaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 spróbuj zakręcić butlę i pojeździć troche na PB, wiem, że to może boleć ale tak trzeba, podłącz fejsa pod nissmo i sprawdź korekty silnika, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Dzięki za pomoc ,mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki, wymieniałem ostatnio simeringi w tym pseudo reduktorze, ciekło z prawej strony, wylewając olej z reduktora mechanik zauważył opiłki metalu, rozumiem że reduktor do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Nie wiem co to za błędy P1031, P1051. W Murano, przed katalizatorami są zamontowane tzw. szerokopasmowe, skompensowane czujniki A/F. I jeśli pojawią się błąd P0031, to dotyczy on grzałki czujnika banku1 (tył).Błąd P0051 dotyczy Analogicznego czujnika banku2 (przód). Oba błędy mówią wyłącznie o braku podgrzewania czujnika. Można to łatwo sprawdzić na złączu sondy (pin 3,4). Przez ok 10 s. po włączeniu stacyjki zimnego auta powinno tam być ok 5V (nie wiem ile pokaże zwykły voltomierz bo przebieg jest prostokątny prawie). Grzałka ma natomiast 2.3 - 4.3 ohma. Tak więc może być to spalony bezpiecznik zasilający podgrzewacze (15A) 2PLN/szt. Jeśli oczywiście P1031 to P0031 a P1051 to P0051. pozdrawiam. wkar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Dzięki za pomoc, rozumiem że chodzi o sondy w serwisie wyszło coś takiego czyli sondy mogą być dobre? Podłączyłem przed chwileczką kopa i wyskakują takie błędy P0037 P0057 P1031 P1051 Edytowane 30 Listopada 2014 przez kicaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 P0037,57 to błędy drugich sond. Też dotyczące podgrzewania. Nie widziałem jeszcze auta z uszkodzonymi 4 sondami. Trzeba sprawdzić obwody zasilania sond (w pierwszej kolejności), oraz sterowanie podgrzewaniem. I tyle. wkar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Witam mam jeszcze pytanko wymieniłem sondy za katalizatorem i na komputerze się już nie pojawia błąd, ale zapala mi się czek i wywala błąd P1051 i P1031,dodam jeszcze że wymieniałem sondę przed katalizatorem patrząc z przodu samochodu lewa strona i nie wiem co dalej, może miał ktoś taki problem, proszę o pomoc ,dzisiaj byłem u mechanika i okazało się że katy są usunięty, czy to może być przyczyna tych błędów? dodam jeszcze że spalanie mam na poziomie 13L/100km więc na spalanie nie ma to wpływu Możesz mi kolego Wkar podpowiedzieć gdzie tego bezpiecznika szukać? Edytowane 23 Lutego 2015 przez kicaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Jeszcze raz: 1. Sprawdź grzałki sond, po rozpięciu złączy -pin 3,4 2. Otwórz Manual na stronie dot. błedu P0031,51 i tam na schemacie jest ten bezp. Sorry,obecnie nie mam czasu tego szukać. Pozdrawiam wkar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Witam koledzy pomożecie mi zlokalizować ten bezpiecznik 15A mam schematy do Murano ale nie mogę wyczaić gdzie ten bezpiecznik się znajduje ,okazuje się że sondy są wszystkie dobre i na 99% ten cholerny bezpiecznik jest przepalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.