Gość Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam.Mój maverick 2,7td po wymianie wtrysków po regeneracji i filtrów odmawia współpracy.Odpala po 10 -15 obrotach .Świece po wymianie .Po odpaleniu biały dym.Po chwili wszystko wraca do normy.Nie zapowietrza się .Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 a włożyłeś nowy komplet uszczelek pod wtryski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 a włożyłeś nowy komplet uszczelek pod wtryski ? Witam. Wszystko było nowe.Znajomy stawia na pompę.Mówi że ta daje zbyt niskie ciśnienie przy rozruchu i potrzebuje kilku obrotów aby nabić ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 a skąd pewność że sie nic nie zapowietrza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 a skąd pewność że sie nic nie zapowietrza ? a skąd pewność że sie nic nie zapowietrza ? a skąd pewność że sie nic nie zapowietrza ? Wymieniłem przewody na nowe.Po nocy ręczną pompką mogę nacisną jeden raz potem jest twarda.Odpowietrzałem kilka razy.Było samo paliwo.Mam dodatkowy filtr przez który widać co płynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 a to tak nie zupełnie ... jeżeli masz nieszczelność przed pompą to ona zasysa powietrze a nie paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgadza się.Tylko filtr dodatkowy mam za filtrem głównym.Bezpośrednio przed pompą.Gdyby szło powietrze to było by je widać .Problem zrobił się zaraz po wymianie wtrysków.Pierwsze co zrobiłem to było zrobienie szczelnego układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 fakt, no to nie ma co szukac przed pompą jak było dobrze a jakie cisnienia otwarcia wtrysków ci ustawili ? bo td i tdi maja inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Pytanie bez odpowiedzi.Dałem je przez znajomego do warsztatu pompiarza.Robi tylko pompy i wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 były dość spore różnice z tego co pamiętam, gdzieś jest wątek z walką z moim silnikiem tam pisaliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Postaram się jutro dowiedzieć o ciśnienie.Myślę że stary pompiarz sprawdził co ma robić.Myślę że tdi ma inne wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Bo to sie robi tak ze daje sie cały zestaw lub auto i wtedy można coś pokombinować z ustawieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAINE Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Miałem coś podobnego, chłoaki z warsztatu rozkładali ręce i nie wiedzieli co jest grane. Wszystko było sprawdzane od zbiornika paliwa, przewodów , świec żarowych pompy i wyszło że przekaźnik świec żarowych wariował czasem podawał napięcie a czasem nie. Tyle że to nisan Terano II 2,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.