skylinegtr343 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam mam problem z moja nyska ciężko pali teraz to czy zimny czy cieply trzeba długo kręcić a jak juz zapali puści chmurę czarnego dymu bylem na kompie i wyszlo ze jest zly czas wtrysku wiec wymieniłem pompę ale problem w ciąż ten sam juz nie mam pojecia co mu dolego za pomoc z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
primerka... Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Czesc Kolego. zobacz czy w rozruszniku nie koncza ci sie szczotki . ja tez tak miałem myslałem ze cos sie dzieje z pompa .ale całe moje szczescie okazały sie to tylko szczotki w rozruszniku a miałem podobne obiawy do twoich tez ciezko palił i długo krecił. Pozdrawiam .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 tak Ci się dzieje przy każdym odpalaniu czy po jakimś dłuższym postoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Jak miałeś zły czas wtrysku to było wyregulować pompę a nie ją wymieniać. Świece żarowe grzeją ? Rozrząd sprawdzałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylinegtr343 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Rozrusznik regenerowałem i nic to nie dalo tak dzieje się tak za każdym razem a pompę wymieniłem bo tak nasi kochani mechanicy działają odrazu pompa do wymiany ale rzeczywiście trzeba ja ustawić ale musze znaleźć rzetelnego mechanika który to zrobi a czy swiece grzeją to nie wiem kontrolka od grzania niby się swieci ale wydaje mi się ze krótko. A rozrząd sprawdzany jest na znakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 to że kontrolka krótko świeci to szczegół, świece i tak grzeją się dłużej, włącz sobie zapłon i jak zgaśnie kontrolka to słuchaj, przy filtrze powietrza masz taki większy przekaźnik i po chwili powinien tyknąć a świece wykręć i na krótko pod aku podłączaj, zobaczysz czy grzeją całe czy sam czubek tylko, ew miernikiem możesz sprawdzić opór, jak któraś będzie spalona to wiadomo że tylko wymiana.. no i kąt wtrysku do sprawdzenia, jeśli "tacy" fachowcy Ci pompę wymieniali to może ustawili na oko, a na ciepłym silniku dobrze pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylinegtr343 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 no wlasnie nie na cieplym tak samo zle. a ten przekaznik to juz nie tyka wcale po wlaczeniu zaplonu kiedys pamietam tykal ale tez po dlugim czasie teraz nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 to go zdemontuj, rozbierz i styki przeczyść jak nie pomoże to sprawdź czy napięcie dochodzi do niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.