seta21 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 U mnie też jest cacy spasowane to miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 U mnie jest krzywo schowek. Tylko jak oglądałem w dwóch innych - miał tak samo. Więc uznałem, że tak powinno być. Ale mi to nie pasuje, nie podoba mi się. Zrobię później zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowakm Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie taka sama szpara zarówno od kierowcy jak i pasażera. Idealnie spasowana tapicerka ... i też szumi ponad 100km/.h te typy tak mają czy uszczelka nie taka ?? Auto niby nie kwalifikuje sie VINem do wymiany. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez nowakm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Skoro szumi to na pewno jest nie tak.U mnie po uszczelnieniu lusterka przestało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Dzisiaj dostałem list powiadomienie klienta akcja serwisowa obramowanie drzwi. Proszą o niezwłoczne skontaktowanie się Dealerem Nissan w celu umówienia terminu kontroli usprawnienia samochodu. Czas naprawy 3h.Operacja ta zostanie wykonana bezpłatnie. Był już ktoś na takiej akcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njacek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Dzisiaj dostałem list powiadomienie klienta akcja serwisowa obramowanie drzwi. Proszą o niezwłoczne skontaktowanie się Dealerem Nissan w celu umówienia terminu kontroli usprawnienia samochodu. Czas naprawy 3h.Operacja ta zostanie wykonana bezpłatnie. Był już ktoś na takiej akcji Ciekaw jestem jaka pula aut jest tym objęta. Gadałem dzisiaj przez chat z konsultantem w You+Nissan i powiedział, że dla mojego VINu nie ma obecnie żadnej akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 dzisiaj przyszło pismo z Nissana ... wzywają do wstawienia sie do serwisu, zrobią dodatkowe zabezpieczenie przeciwkorozyjne ramek drzwiowych . W szczególnych przypadkach (jak inforumją) mógł sie pojawić brązowawy nalot poniżej ramki okiennej !!!! Czyli rdza nam auta zżera , tak jak w Mercedesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Też to mam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciu Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Też dostałem dzisiaj pismo z Nissana, ale w sprawie systemu czołowego hamowania awaryjnego (FEB) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makrys Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 A u mnie cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Piszą,że to ich selektywna kontrola wyłapała te nieścisłości i nie każdy model jest pod to podciągniety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Jacku, daj znać, gdy już wybierzesz się z tą sprawą do ASO. Jestem ciekaw na czym polega to dodatkowe zabezpieczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QQbiac Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Witajcie Forumowicze, miło mi dołączyć do waszego szacownego grona posiadaczy QQłek @colins - byłem na tej akcji serwisowej w styczniu (dostałem powiadomienie w You+Nissan). Usprawnienie polegało na wklejeniu dotatkowych uszczelek na obramowaniu szyb drzwi. Przy przednich to tylko pionowy słupek - jedna uszczelka, tylne drzwi to dwie uszczelki - oba pionowe słupki. Auto chcieli na ok 6 godz (zeby sie wygrzało bo jak stwierdzili to precyzyjna robota i liczy sie estetyka) dlatego zawiozlem dzien wczesniej po pracy, wzialem zastepcze i odebralem na nastepny dzien. Przy okazji zaktualizowali NC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Wklejenie uszczelek ma poprawic zbezpieczenie przeciwkorozyjne to dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Jacku, daj znać, gdy już wybierzesz się z tą sprawą do ASO. Jestem ciekaw na czym polega to dodatkowe zabezpieczenie. Byłem dzisiaj i powiedziano mi,że jestem już odfajkowany przy okazji przeglądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QQbiac Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Samo ich umieszczenie dla mnie nic nie wnosi do sprawy. Ale była akcja, zamówili elementy i wykonali zgodnie z instrukcją... Żeby chociaż te uszczelki obejmowały całą ramkę wokół okna ale paski tylko na pionowych słupkach?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Myślałem, że to chodzi raczej o te chromowane ramki-listwy drzwi wokół szyb. A to jeszcze co innego. To ja chyba olał taką ich akcję serwisową. Mi tam nie zardzewieje. Dużo większe pole do popisu dla korozji widzę w podwoziu, które niestety nie jest zbyt dobrze zabezpieczone. Zresztą nie dostałem na razie listu, to może już nie dostanę. Edytowane 5 Marca 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QQbiac Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Też tak myślałem, że to te zewnetrzne chromy. Jeszcze jak mi powiedzieli szumnie, że muszą zamówić "zestaw elementów" który zostanie domontowany to wręcz byłem pewien! A to takie paski gumy o przekroju może 5x5mm przyklejone dość blisko tej okrągłej uszczelki drzwi. Choćbym nie wiem jak abstrakcyjnie myślał to nie potrafię sobie wyobrazić ich wpływu na cokolwiek... Przy okazji przeglądu muszę ich zmusić do uszczelnienia lusterek bo to jest skandal. A niby mój sie na tę akcję nie kwalifikował! Zastepczy Notes był spoooooro cichszy w środku na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) ściema jakich mało... i niby po to mój QQ był 5 godzin w serwisie, dla pasków gumy które bym przykleił w 20 minut. Potem się wszyscy dziwią że nowe auta "takie drogie" , jak serwis sobie liczy 5 x 120 PLN roboczogodzina. A na marginesie jestem po wymianie halogena, pech chiał że go kamień trafił... 650 PLN z wymianą, więc uwaga na to małe kółko. Edytowane 22 Marca 2015 przez romeosoul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Robiłeś z Autocasco? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Nie. Za mała kwota. Pozatym już opona poszła z autocasco i nie wiem jak ma się to do zniżek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.