tadzio Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Witam,w dalszym ciagu nurtuje mnie taka sytucja, wiadomo ze z zwrostem obrotow silnika wzrasta zuzycie paliwa ,a jak to sie ma do takiej sytuacji; 1-samochod jedzie w korku na biegu przy 900 obrotow z niewielkiej gorki , sytuacja druga samochod jedzie na luzie przy wolnych obrotach 900obrotow nachylenie drogi jak poprzednio. W obydwoch przypadkach obroty silnika jednakowe to i zuzycie paliwa winno byc jednakowe ,a sa opinie ze na luzie spalanie jest wieksze,moze czegos nie rozumie ,prosze o wyjasnienie,jestem z okresu gaznikow i moze dlatego trudno mi pewne sprawy zrozumiec dlatego prosze o wyrozumienie ,pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 ale czego nei rozumiesz?? w podanym przez Ciebie przypadku, pojazd jadący na luzie ma czas wtrysku np. 2.6ms a samochód jadacy na biegu (hamując silnikiem) ma czas wtrysku 0.6ms np. Nissan lub 0ms np Honda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadzio Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 ale czego nei rozumiesz?? w podanym przez Ciebie przypadku, pojazd jadący na luzie ma czas wtrysku np. 2.6ms a samochód jadacy na biegu (hamując silnikiem) ma czas wtrysku 0.6ms np. Nissan lub 0ms np Honda Szanowny DINO ale nie chodzi o hamowanie silnikiem, tylko o powolna jazde w korku gdzie na 1biegu utrzymule 900obrotow, a swobodnie moglbym jechac na luzie utrzymulac wolne obroty 900obr. a szybkosc regulowac hamulcem , niechodzi mi o jakies kolosalne oszczednosci paliwa tylko o sama zasade dzeki za inform.i wyrozumialosc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 około 900obr/min mają nieraz auta na postoju na luzie (czyli jakies 2,6-3.5ms) czyli jak wbijesz bieg i zaczniesz się poruszać do przodu, to zawsze wystąpi efekt hamowania silnikiem (czyli ten czas wtrysku spadnie) nei sa to nie wiadomo jakie oszczędności ale najlepiej podepnij jakiegoś fejsa, ustaw sobie jaki jest czas wtrysku i przejdź się i zobaczysz, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.