fred77 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Odnoszę wrażenie, że podczas przyspieszania samochód lekko ściąga w lewo, a gdy ujmę gazu to delikatnie ucieka w prawo. Pragnę podkreślić, że są to ściąganie jest ledwo wyczuwalne ale jednak jest. Geometria przedniego zawieszenia była ustawiana zaraz po wymianie wszelkich gumowych elementów. Potem drugi raz była sprawdzana po około 5000km i nie było prawie żadnych odchyłek. Ogólnie wszystko gra. Jednak wiadomym jest, że aby geometria przodu była idealna to z tyłu też wszelkie gumy nie mogą być zużyte. Niby nie są i ich nie ruszałem. Jedynie łączniki stabilizatora były wymieniane. Ale czasami da się wyczuć coś w rodzaju lekkiego obrócenia się tylnego mostu. Dzieje się tak gdy delikatnie na równym asfalcie ruszam i po chwili bardziej przyspieszę to czuje się takie lekkie szarpnięcie. Tak jakby właśnie gdzieś coś delikatnie przestawiło się na jakimś luźnym elemencie. Czy ktoś może podpowiedzieć na co ewentualnie zerknąć, co się najbardziej zużywa przy tylnym zawieszeniu i jak sprawdzacie ewentualne luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babcuk Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Takie luzy na tylnym moście sprawdzisz jedynie na szarpakach w SKP Ale tylko na takich co jest możliwość posuwu płyt w przód i w tył,wtedy wsiadasz do auta hamulec w podłogę i szarpiesz osią przód-tył bądź domowym sposobem zaczepiasz linkę holowniczą za jedną stronę mostu a drugi koniec za drzewo i delikatnie szarpiesz do przodu (tylko w miarę rozsądnie żeby nie było tak jak w filmach) najlepiej ktoś abyś mógł spojrzeć pod auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 tuleje metalowo gumowe wahaczy tylnego mostu od tylnego mostu do ramy masz 2 takie z obu stron weź to sprawdź nie prawda sprawdzisz to łomikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haczepsu Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 mialem tesame objawy tylko troche bardziej wyczówalne i tydzień temu wymieniłem na polbusze komplet na tył 220 zl , sam jestem ciekaw jak długo wytrzymają , jak masz małe luzy to podnieś auto do góry ake na ramie i wtydy breszką sprawdzaj , ja miałem takie luzy że wlączyłem na bieg i położyłem się pod samochód a kolega ruszał kolem w lewo i w prawo i było widać że jest luz na drążkach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Fred, sprawdź połączenie belki górnych wahaczy z ramą w T II jest ona przyspawana tylko w 4 punktach po każdej stronie @Powalla miał ten sam objaw ... trzeba było spawać ps: właśnie dla łatwiejszego szukania takich zagadnień chciałem kiedyś posegregować tematy ... nie wszystkim pasowało, więc odpuściłem Fred, w tytule tematu było chyba coś o "stukaniu w moście" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 To ten temat > http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/96032-pukni%C4%99cie-przy-zmianie-bieg%C3%B3w-t2/ U mnie było szarpanie i potem puknięcia (tak znalazłem tamten temat) . Jak widać od tamtego czasu już trochę minęło i mogę powiedzieć że naprawa okazała się skuteczna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.