Gość lechmysz Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Cześć, od pewnego czasu nurtuje mnie problem obrotów w almerze N15 1.4 LPG. Wymieniłem reduktor gazu (gazownik twierdzi, że na benzynie jest strasznie wysoka emisja spalin), świece, filtry, olej itd, dodatkowo mechanik uznał za winowajce uszkodzony silniczek krokowy, który wymieniono, jednak problem wciąż pozostaje - przy włączonych światłach i np hamowaniu na biegu jałowym silnik tak muli, że aż gaśnie (zarówno na PB jak i LPG). 3 razy sie wracałem do gościa żeby ustawił obroty, ale ciągle dzieje się to samo. Teraz szukając info na forum trafiłem na post w którym ktoś pisał o możliwości uszkodzonego przepływomierza - i teraz się zastanawiam, czy to możliwe że mechanik to przeoczył? Pytam was bo już troche tracę cierpliwość z tym odwiedzaniem warsztatów, co prawda "poprawki" wykonują za darmo, ale co z tego skoro nie przynosi to efektów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 a jaka to instalkacja?? przepływkę warto zmierzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.