barwol Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Witam Was. Czy ktoś może mi pomóc w temacie pod tytułem - jak wymienić olej w skrzyni automatycznej? Jest to wersja 7-mio biegowa w modelu V6 dci z 2013 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Zrobiłbym tak samo jak w wersji 5A/T w modelach z silnikiem YD25. Masz może model tej skrzyni?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Niestety ale nie udało mi się tego jeszcze sprawdzić - model skrzyni. W Nissanie poinformowali mnie o potrzebie posiadania jakiegoś specjalnego wężyka czy czegoś. Bez tego ani rusz a wężyk jest tylko w centrum szkoleniowym - podobno... A ja chce zmienić olej!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Wężyki im się śnią. Dobre. Ustal jaka tam jest skrzynia na pewno ma korek spustowy i chłodnicę oleju. Nawiasem jak sprawuje się V9X?? Update:: Mam. Skrzynia w V9X to Jatco RE7R01B montowana także w modelu 370Z. Masz tu trochę dokumentacji: http://atsg.biz/images/JR7DEMO.pdfhttp://www.ebookpapa.com/file~re7r01a-pdf-.pdf I czekam na odpowiedź na pytanie jak sprawuje się V9X. Zastanawiam się właśnie nad Patkiem z tym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Na wstępie napiszę, że jestem przekręcony na punkcie tego modelu. Poprzednio przez 7 lat jeździłem wersję 2.5. Co do środka to są lepsze materiały ale całość jest nadal spartańska w stosunku do np. marek niemieckich. Ja tak chce ale innych może to razić. Wyposażenie w wersji V6 jest pełne i mi nic osobiście nie brakuje. Koszmarem jest natomiast aktualizacja mapy - potrzeba 3 płyt i 3h wolnego czasu. Sam silnik to bajka. Cichy, bezwibracyjny, z wystarczająca mocą i momentem. Jak chcesz to jedziesz statecznie a jak potrzebujesz przyspieszenia to masz czołg-rakietę. Automat w trybie normalnym czasem zbyt długo myśli a w trybie sport zbyt wysoko utrzymuje obroty. To mogłoby wyglądać trochę lepiej. Oczywiście wersja 7-biegowa jest o lata świetlne lepsza od mojej poprzedniej 5-cio biegowej. Spalanie średnie jest na poziomie 10,5 litra (cykl mieszany), 7-8 litrów w trasie do 110 km/h i 15 litrów w przypadku "ognia". Całe zawieszenie jest lepiej zestrojone i moim zdaniem jest też trwalsze od poprzednika. Nadal jednak doładowanie bagażnika powoduje siadanie tyłu więc w przypadku dużych potrzeb w tym zakresie wymagane będą wzmocnione sprężyny. Z drobiazgów ale fajnych to paski nie skrzypią i jest podgrzewany filtr paliwa!! Jak coś jeszcze to pytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Czyli git malina i jest wszystko czego mi brakuje w YD25. Do skrzyni się przyzwyczaiłem więc nie przeszkadza mi jej długie myślenie. Patek jest surowy i ma być surowy. Zawiecha jest ta sama z wyjątkiem przodu gdzie coś w konstrukcji sprężyn zmieniono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Jutro wymieniam olej w serwisie Nissana (przebieg 40.000 km). Postaram się opisać co i jak + jaki koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.