Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana oleju w AT - model V6dci


barwol

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłbym tak samo jak w wersji 5A/T w modelach z silnikiem YD25. Masz może model tej skrzyni??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale nie udało mi się tego jeszcze sprawdzić - model skrzyni. W Nissanie poinformowali mnie o potrzebie posiadania jakiegoś specjalnego wężyka czy czegoś. Bez tego ani rusz a wężyk jest tylko w centrum szkoleniowym - podobno... A ja chce zmienić olej!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki im się śnią. Dobre. Ustal jaka tam jest skrzynia na pewno ma korek spustowy i chłodnicę oleju. Nawiasem jak sprawuje się V9X??

 

Update::

 

 

Mam. Skrzynia w V9X to Jatco RE7R01B montowana także w modelu 370Z.

Masz tu trochę dokumentacji: http://atsg.biz/images/JR7DEMO.pdfhttp://www.ebookpapa.com/file~re7r01a-pdf-.pdf

 

I czekam na odpowiedź na pytanie jak sprawuje się V9X. Zastanawiam się właśnie nad Patkiem z tym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie napiszę, że jestem przekręcony na punkcie tego modelu. Poprzednio przez 7 lat jeździłem wersję 2.5. Co do środka to są lepsze materiały ale całość jest nadal spartańska w stosunku do np. marek niemieckich. Ja tak chce ale innych może to razić. Wyposażenie w wersji V6 jest pełne i mi nic osobiście nie brakuje. Koszmarem jest natomiast aktualizacja mapy - potrzeba 3 płyt i 3h wolnego czasu. Sam silnik to bajka. Cichy, bezwibracyjny, z wystarczająca mocą i momentem. Jak chcesz to jedziesz statecznie a jak potrzebujesz przyspieszenia to masz czołg-rakietę. Automat w trybie normalnym czasem zbyt długo myśli a w trybie sport zbyt wysoko utrzymuje obroty. To mogłoby wyglądać trochę lepiej. Oczywiście wersja 7-biegowa jest o lata świetlne lepsza od mojej poprzedniej 5-cio biegowej. Spalanie średnie jest na poziomie 10,5 litra (cykl mieszany), 7-8 litrów w trasie do 110 km/h i 15 litrów w przypadku "ognia". Całe zawieszenie jest lepiej zestrojone i moim zdaniem jest też trwalsze od poprzednika. Nadal jednak doładowanie bagażnika powoduje siadanie tyłu więc w przypadku dużych potrzeb w tym zakresie wymagane będą wzmocnione sprężyny. Z drobiazgów ale fajnych to paski nie skrzypią i jest podgrzewany filtr paliwa!! Jak coś jeszcze to pytaj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli git malina i jest wszystko czego mi brakuje w YD25. Do skrzyni się przyzwyczaiłem więc nie przeszkadza mi jej długie myślenie. Patek jest surowy i ma być surowy. Zawiecha jest ta sama z wyjątkiem przodu gdzie coś w konstrukcji sprężyn zmieniono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...