jurekbaca Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 rano po postoju jak jest zimno po skręcie w prawo i wyprostowaniu kól przy przyspieszaniu gluche stuki po parenastu metrach cichnace pozniej zjawisko nie wystepuje nissan note 1400 2012r serdecznie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Podobnie jest gdy padają łożyska kolumny MacPhersona .Po skręcie sprężyna nie wraca do końca i stuka ,tyle że to jest dość wyraźne . lekkie stuki są też słyszalne przy kalibracji ABS .Może stukać przegub ale on by stukał przy mocno skręconych kołach zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Raczej z łożysko McPhersona. Poproś kogoś znajomego, żeby pokręcił kierownicą na postoju. Ty dotknij sprężyny. Jeżeli poczujesz wyraźne przeskoki - łożysko do wymiany. Jeżeli nie wyczujesz żadnych "przeskoków" i "szarpnięć" - to wg. Nissana tak może być - szczególnie w mroźne i wilgotne dni. Wtedy nie przejmuj się i jeździej dalej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Miałem dokładnie ten sam efekt akustyczny i tylko w skręcie w prawo . W ASO wyjęli prawe zmielone plastikowe łożysko Macphersona ,lewe nie było lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 W sumie to bardzo ciekawe , jednym padają po nastu kkm a np.tak jak u mnie 90kkm na budziku i zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Mój jak zmieniał właściciela to też nic nie było słychać ,a zapas do kolumn poszedł do nowego właściciela.Ponad 90 tys przejechane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Wypytywałem dlaczego tak jest nic nie chcieli powiedzieć ,tylko chwalili się że już ten problem jest rozwiązany bo teraz wkładają wzmacniane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 W sumie to bardzo ciekawe , jednym padają po nastu kkm a np.tak jak u mnie 90kkm na budziku i zero problemów. Podobno - to, że coś tam stuknie nie oznacza, że łożyska są do wymiany. Z czasem stuknięcia mogą ustąpić i już się nie pojawić. A że TIIDa jest dobrze wyciszona... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Tak dobre wyciszenie a stuki i tak pięknie było słychać w kabinie przy włączonym silniku i radiu. U mnie po ruszeniu stuki nie ustępowały przy każdym skręcie było słychać stukanie i to nie ciche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Tym bardziej , że je nawet czuć na kierze. Wiem bo na krótko wystąpiły w micrze, ale tu przyczyna stuningowane koła dużo szersze od ori. Więc na postoju przy max.skręcie aż odbijały sprężyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 W tym przypadku trzeba rozróżnić dwa rodzaje stuków, jakie mogą pojawć się przy łożyskach McPhersona: - stuki wywołane przez przeskakującą sprężynę - i te są konkretne i faktyczne czuć je na kierownicy i nie da się ich nie usłyszeć i nie poczuć. - ciche głuche stuko-trzeszczenie W pierwszym przypadku łożysko jest raczej trupem. W drugim, wg. Nissana może się pojawiać przy niskich temperaturach i przy dużej wilgotności. Z czasem może zniknąć raz na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 . Z czasem może zniknąć raz na zawsze. Bo juz nie będzie co miało stukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Bo juz nie będzie co miało stukać Może, ale parę przeypadków "zaniku" na forum było opisanych - bez śmierci pacjęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Choćby moja K12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 I mój E11 . Dlatego coś tam wiem, bo pomęczyłem chłopaków z Polmotoru . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 W tym przypadku trzeba rozróżnić dwa rodzaje stuków, jakie mogą pojawć się przy łożyskach McPhersona: - stuki wywołane przez przeskakującą sprężynę - i te są konkretne i faktyczne czuć je na kierownicy i nie da się ich nie usłyszeć i nie poczuć. Dokładnie tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesk1 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 - ciche głuche stuko-trzeszczenie Miałem coś takiego w swoim, przebieg 70kkm. Okazała się pęknięta sprężyna na kielichu amorka.Pękło 3/4 zwoja w koszulce i po przetarciu koszulki tarło o kielich. Łożysko było w dobrej kondycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.