marek0203 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 W trakcie jazdy chciałem zredukować z 5 na 4 i problem ciężko było cofnąć lewarek. I dalej - ciężko znaleźdź luz. Na puszczonym sprzęgle coś dzwoni, piłuje - cichnie po wciśnięciu. Po ruszeniu na jedynce (ciężko wbić) chrobot, na dwujce trochę ciszej. 3-4-5 cicho. BRAK CAŁKIEM WSTECZNEGO. Dzięki za porady w czym problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 sprawdź wszystkie mocowania i krzyżaki może juz mają za duże luzy i nie wbijają biegu do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek0203 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Dzięki, jak trafę na warsztat sprawdziy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 poduszki olej w skrzyni może poszedł simering na ośce i wysrało olej ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek0203 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Już wszystko wiem, poluzowały się cięgna na przrdzewiałym mocowaniu pod podłogą, pod lewarkiem i rozwaliły skrznie.Było w niej trochę opiłków i kawałki aluminium, gdzieś coś połamało z obudowy. Pozatym pękł pirścień (sprężyna) zabezpieczajaca. Mam ze szrotu drugą skrzynie za 300,- i ją mi wmontują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.