Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Witam problem z tylnim mostem d40


kikut

Rekomendowane odpowiedzi

rozbieralem bebny z tylu okazalo sie ze jak krece kolem to szumi jak cholera czy ktoś wie może czy da sie naprawic tylni most i gdzie to  można okolice sosnowca zrobic i jaki koszt ? czy może lepiej zakupic nowy  

skrzynia automat z blokadą  dzieki za jakieś wskazówki pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może 1- diagnoza ; co szumi ?? Łożyska , dyfer , szczęki na 2-gim kole .Czy przeszkadza w czasie jazdy :jeep: ? W Hi-luxie wyły mosty od 80km/h, ale wystarczyło radio pogłośnić i było OK. :nissan2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może 1- diagnoza ; co szumi ?? Łożyska , dyfer , szczęki na 2-gim kole .Czy przeszkadza w czasie jazdy :jeep: ? W Hi-luxie wyły mosty od 80km/h, ale wystarczyło radio pogłośnić i było OK. :nissan2: .

 

Jak widać radio jest dobre na wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co nie jechalem tylko podnioslem do gory i pokrecilem kolem szczelalo cos chyba w moscie kzyzak raczej nie bo byl sztywny i nie mial luzów wiec raczej to most na lozysku raczej nie bo na piascie tez luzu nie bylo raczej wiec to most czy da sie naprawic most czy tylko wymiana ?

jesili nie da sie to czy ma ktos namiar na jakies pewne czesci ??? 


aha i jak zdiolem beben byl w nim olej oczyscilem wszystko i przestalo rwac jak wrzucalem d i blokowalo jak ruszalem dopiero jak wrzucilem wsteczny i delikatnie cofnolem a potem znowu d to ruszal normalnie bez blokowania . mial ktos juz tak ? i czy to moze byc wina wymiany oleju w moscie . i jak mi wymienili olej podobno byly opilki . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko da się naprawić. Jak miałeś olej w bębnie to możliwe że uszczelniacz się rozleciał i przez dłuższy czas jeździłeś z niskim stanem oleju w moście. Obawiam się że bez zaglądnięcia do mechanizmu w tylnym moście nie obejdzie się.

 

 

Tak nawiasem. Popraw interpunkcję i gramatykę bo ciężko się czyta Twoje posty a jeszcze gorzej na nie patrzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki postarm sie

 dzieki w poniedziałek jade na warsztat i sie okażę 


sorki że pytam ale niewiesz może dlaczego mam spalanie na poziomie 17-18 l i nie przekraczam 3tys 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może właśnie dlatego. Patek też jest ciężki i jak trzymam go na niskich obrotach to trzeba sporo czasu aby go rozpędzić. Więc stosuję taktykę taką że rozpędzam go cisnąc do 4000rpm a gdy już osiągnę prędkość przelotową 90-100km/h odpuszczam mu aż skrzynia przejdzie w nadbieg i obroty w okolicach 2000rpm. Spalanie przy takiej jeździe mam na poziomie 9.8-10.0L/100km. Oczywiście w trasie. W mieście spalanie osiągam na poziomie 12-12.5L/100km.

 

Generalnie zauważyłem że jeśli w układzie napędowym występują problemy typu zatarte łożysko albo blokujące hamulce, spalanie rośnie diametralnie. Przy zatartej piaście miałem spalanie rzędu 13-14L w mieście. Więc zrób Navce konkretny przegląd tak abyś nie miał zastrzeżeń do elementów napędu i z nim współpracujących systemów. Podłączenie OBD skanera może wykaże jakieś problemy w systemach autka. Należałoby to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnosisz koło i kręcisz w lewo w prawo i sprawdzasz czy nie ma luzów, czy nic nie ociera i kręci się prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...