GHOST666RIDER Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Nissan 100 Nx GtiRok Produkcji: 1991Silnik: Sr20de + LpgUkład Wydechowy: 100% Przelot koncowy tłumik ori nissana.Układ Dolotowy: SeriaUkład Hamulcowy: SeriaElektryka: Elektryczne szyby, Elektryczne regulowane lampy przod, Centralny zamek,Koła: 14/185/65Nadwozie: Zlikwidowana antena tyłWnetrze: Dodatkowe zegary (Cisnienie oleju, Temp oleju, Voltomierz), Shift lightAudio: 4 glosniki + TubaStan auta: 100% ori, nie bity, oryginalny przebieg, nie zgnity, Zadbany Autko nabylismy 20 Listopada 2010 roku, przywieziony z wawy.Zdjecia poprzedniego właściciela:Zaraz po zakupie:Zrobiona została zrobiona konserwacja kielichow tyl:Zdjecia robione 06.01.2011 sory za jakos telefonem. W lipcu dokładnie 15.07.2011 poszły panewki........ Dzien przed wyjazdem na wakacje. Dobrze ze nie w drodze na mazury.Nabylem dol z p11 GT no i trzeba bylo zabrac sie za prace:Doł zaraz po tym jak go dostałem:No i z czasem zabrałem sie za tego bandziora:|Pierwsze co to dzwiglem furacza.... Potrzebne do tego byly 2 ORI lewarki nissana, 2 podklady kolejowe, 4 kola + pare plyt osb. Potem trzeba bylo go "wywlec" spod auta....Ile radosci:DEkologiczny sie nagle zrobil naped na 1 murzyna....A oto i on zaczalem go rozbierac na czesci 1wsze:Po paru godzinach walki zeszla i głowica:Prezentowalo sie to tak:Na szybko wskoczylem w cos co JEZDZI..... i myklem glowice do planowania a oto i ona:Nastepnie wyleciala skrzynka na bociana.... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 dodaj nastepnego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Prócz motoru to auto wygląda dobrze, jakie masz plany odnośnie tego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Tzw tworczy nieład.... "Artystyczny"Ale porzadek byc musiPo wyjeciu tej glupkowatej skrzyni myslalem ze niemam klucza do odkrecenia tego piekielnego zamachu...... Pogmeralem i tu prosze nagle sie jakis znalazl. Efekt tego taki:W miedzy czasie Zdemontowalem nakladki na progi zeby obczaic co w trawie piszczy i tak:Lewa strona:Jakies male ogniska rdzy ale twardo sie trzyma zakonserwuje zlikwiduje rdzawe i bedzie cycus glancus. Prawa strona.....No tutaj juz ZONK trzeba bedzie na przyszly rok wymienic progi i kawalek blotnika narazie go zywica potraktuje niech sie wysypie co ma sie wysypac przez zime i po problemie.No i serce jak sie wziolem ostatnio za uszczelnianie to rozebralem dziada do panewek praktycznie. Uszczelnilem glowna miske, mniejsza miske, pompe oleju.Wymienilem rowniez uszczelniacze na kolo zamachowe i pompe olejowa.Glowica po myciu w WANNIE w domu bo nie mialem gdzie indziej :/A tu prawie na dobrym miejscu Motorownia przygotowana na nowa uszczelke wyczyszczona z syfu itp. No i wreszcie z uszczelka Po rozmowie ze znajomym co sklada silniki itp podpowiedzial mi 1 knif. Mianowicie zeby dobrze glowice dociagnac najlepiej skrucic SZPILKI o 2 badz 3 zwoje. Powinno sie dawac nowe ale raz ze cienko z hajsem a dwa mozna przyciac i bedzie ok Na foto widac 1 ori a 2 juz ciachnietaGlowidza posadzona i poskrecana ....Kolo pasowe na miejscu:Poskladany rozrzad jak przystalo.... I Kolektor ssacy przypasowany + weze wodne, aparat zaplonowy i takie pierdolki podstawa filtra oleju itp Dziupla ogarnieta na prace w 2012 JAUWpadly zimowki tyl + kolpaki ori nissan i temat tylu zamkniety zostal.Wziolem sie za przod:-Wpadly przewody zaplonowe nowe-Wpadla maska spowrotem-Zamontowalem oslony pod silnik-Poskrecalem przeguby przod zawleczki itp pozakladane-Zimowki przod + kolpaki-Oko do holowania pomalowane z nudow-Pospinane i posprawdzane wszystko na tip topPrezentuje sie to tak:Oko do holowania:Halogeny mam ale musze je naprawic bo zarowki zdechly a srubexy objechane musze nad tym posiedziec puki co brak. Po myciu okien i ogarnieciu garazu z syfu itpPodwozie zostalo zakonserwowane bitexem:Zabralem sie za wnetrze:-Wpadlo radio spowrotem-Podpiete zostaly zegary-Odkrecona kierownica bo cos sie przestawila minimalnie-Wyjeta zarowka z abs zeby mnie nie wku..... Bo abs'u juz niemaPrezentuje sie to tak:Fura została poskladana do STYCZNIA 2012 roku. Od nieszczesnych wakacji z racji na to ze robiłem to sam i braku czasu.Po przejechaniu jakis 2 tysiecy padło sprzegłoSkrzynia biegow wyjeta. Wyjecie skrzyni i pociecie kolektora zajelo mi raptem 4.5 godziny moim zdaniem niezle biorac pod uwage ze samemu. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 nastepny post .. Jedna szybka rada wywale te walde mordy czyli wtryskiwacze i kup przynajmniej reg fasty za 130 zł kpl bo SZKODA SILNIKA ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Pare fotek:Jak to mialo jeszcze jezdzic jak jest ORI Po naprawie skrzyni przejechałem 600 km i znow musiałem rozbierac padło łozysko oporowe......Gdzies we wrzesniu 2012 nabyłem wnetrze z Sunnego N13 Gti w stanie idealnym:Dalej stoja w pokoju posiadam tez kanape tylna. Przod fotele wymienie kanape tyl obszyje materialem z sunnego.Miałem problem z obrotami poradzili rozbierac rozrzad no to sie stało:To temat obrotow ogarniety wina tkwila w silniczku krokowym wpadly nowe swiece ngk i jest znosnie.Rozlecialy sie laczniki z tylu trzeba nabyc nowe i wymienic ale to jest juz pierdolka.Autko mnie juz draznilo kiepskim lakierem na spoilerku oraz rdzawka na blotnikach itp wiec padl czas na blacharke i malowanie. kilka fotek z prac.No i juz przygotowywanie do malowania szpachlowanie i takie pierdolki:No i zestaw zrob to sam z dobrego sklepu lakierniczego.....:W sumie zrobione beda wneki nadkoli obie strony odmalowana klapa tylna, lota, blotniki, oraz delikatne zaprawki na progach jak sie otworzy drzwi. . Tak to w trakcie pracy wygladało: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Twoje posty dodają zapału w momentach gdy się nie chce i gdy nadchodzi zwątpienie W weekend będę więc sam zaległości nadrabiał. Respekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 daje czadu kolega /. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 szacun \m/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 No to auto zostalo wypolerowane na cacy i przygotowane do montazu ktory nastapi jutro. Przy okazji zostanie ustawiony zaplon lampa tak jak powinno byc i moze w sobote uda sie nia na spot wybrac bo fotele trzeba uprac umyc srodek itp.Pare fotek:Tyl wypolerowany przod nie:No to zdjecia z dzisiaj. Fura opanowana w 100% łącznie z nowym akumulatorem Lac i smigac, pare fotek:Dokładnie w piatek tzn 25.01.2013 nabyłem nakładke PFEBY ktora mialem kiedys na mojej setce ktora wyzłomowałem. Nakładka poszła do ziomka do rybnika teraz jego auto idzie na szrot wiec ja odkupiłem.Po naprawie i pomalowaniu przod bedzie wygladał tak:Ta nakładka to rarytas zabijaja sie o ten towar ludzie posiadajacy nx'y.Fura moze nie jest jakas mega JDMOWA ale ori i przy tym utrzymana coraz mniej ich juz jest. Chwilowo moj dupowóz na czas robienia CHRUPKA. Tak moja pani tym klasykiem smiga. No to mały UP.Zdechła lewa piasta tył wpadła juz nowa.Z partsow TUNINGOWYCH załatwiłem całe kompletne polibushe na przod skład zestawu to:-głowna guma wahacza x2-tuleja wahacza x2-gumy pod stab x2-gumy pod laczniki przod x4--- Aktualizacja. Poprzedni post: 28-03-2013 o 20:21 ---Co do wozu to sobie smiga.....W miedzy czasie podziało sie:-Zmiana kierownicy na ta ktora byla w p10-Nowa linka sprzegla-Ustawiona zbierznosc os przednia-Nowe łozysko koło prawe przod-Zakupione reperaturki tyl na zaciski bo brak recznego....... Jutro ogarnie sie-Kupiłem nowe lampy na przod z Gofra 3 angel eays.Zrobie foto jak ma sie to w aucie:)Lampy wpadly takie:A na aucie bedzie mialo sie to tak po wymianie dokladki zderzaka przod:A przy obecniej bedzie miec sie to tak:Wymienione zostana z powodu iz obecne swieca jak swieca nowych ori nieda sie kupic a te odswieza deasign tego wozu. Spoko ale to wszystko stare posty teraz auto sie ciutke zapuscilo.....Pare zdjec:[list=]http://fotowrzut.pl/tmp/upload/T6ZHREF89I/2.jpg Blotniki (standard)Pod maska tez szalu nima:Jak ja to mowie brud smrod i ubostwo .P10 Wrucilo na drogi po ciezkich bulach, teraz przyszla pora na tego kolege.Jedyne co zostalo zrobione w tym aucie to zmiana kierownicy i zdezelowanie po troszku wszystkiego.Mianowicie do zrobienia jest:-Amory tyl-Laczniki i gumy stab tyl-Sworzen prawy przod-Tarcze klocki przod-Silnik do uszczelnienia bo leje z 2 miski i z pompy oleju.-Naprawa lpg chodzi jak chodzi-Blacharka........ (wymiana progow, blotnikow, naprawa podlogi w 2 miejscach jak narazie, naprawa 1 slupka, wzmocnienie karoseri.)-Trzeba zamontowac lampy z Golfa 3 ktore czekaja na lepsze czasy-Wymienic zawiasy drzwi lewych bo opadly i mnie wkurw.....Pewnie znajda sie inne sprawy do naprawy.Na chwile obecna czekam na czesci a mianowicie:-Zawias tyl-Laczniki gumy stab tyl-Sworzen przod-Koncowki drazka-Tarcze klocki przod-Reperaturki Corolla 88-92 3d-Progi juz mam.-Lampy golf 3 sa-Dokladka Pfeba jest-Zawiasy sa-Specjalna pasta uszczelniajaca silnik firmy Locktite do silnikow wyczynowych jest.-Checi tez sa.-Springi -35 tez sa ale z racji iz mam olejowe amory zastanawiam sie czy jest wogule SENS???No i trzeba zaczac dzialac bo nie odpuszcze i nie wyzlomuje go ani nie oddam za grosze. Bo sam pare zl wsadze godzin pracy i bedzie fajna fura do jazdy. Zreszta swoje eGT zrobilem teraz pora na auto mojej Zony bo Nx jest jej dupowozem.W tym tyg mysle ruszyc zawieszenie bo jazda z wylanymi amorami z tylu i stukajacym sworzniem mnie doprowadza do bialej goraczki 8)Nie bez powodu mowia szefc w dziurawych butach chodzi. Wiecznie gdzies cos komus dlubie na swoje czasu niema. Wymienilem amory z tylu bo stare + laczniki to byla jakas agonia.Doszly paczki rozne rozniste.-Tarcze klocki przod-Reperaturki tyl-Amory + gumy i odboje zamontowane-Koncowki drazkow kier-Sworznie ale ciekawostka z KALAMITKAMI do japonca takich jeszcze nie widzialem.-i pare innych pierdolek.Tu pare fotek:Wglad w kielichy:I niech mi ktos powie ze to jest Zla baza do odbudowy.Amorki:Siem rozpadl lacznikNowe amorki w prawdzie DACO olejowe najtansze ale to jest do jazdy do sklepu auto i dla mojej do pracy a nie do rajdow Teraz bedzie przebiegac reanimacja parcha powoli stopniowo, a do przodu.Nastepne zaraz w styczniu wylatuje silnik z auta oraz skrzynia na takie zabiegi jak:Silnik:-Uszczelnienie-Przelanie tlokow nafta-Poczyszczenie--Regulacje-Wymiane ukladu zaplonowego-Poprawe paru pierdolekSkrzynia--Uszczelnienie-Rewizja calkowitaKomora silnika:-Czyszczenie-Poprawa paru dziwnych patentow-Moze malowanie holera wi co mi strzeli do glowy choc watpie.Zawias przod:-Wymiana wahacza prawego z racji sworznia ktory musial byc przyspawany bo byl luzny i ma teraz przez do po 5tys luz........... Trzeba wymienic wahacz jak i sworzen na normalistyczny + poprzekladac Poli.Potem wezme sie za blacharke powoli stopniowo wyremontuje i tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 No no i do przodu ale kielichy były robione ? wcześniej reanimowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Kielichy miały 1 mala dziurkę dosłownie 3 cm jak go kopiłem tak są 100% ori ja je tylko zapaćkałem mazidłami Te auto w ogóle ma Ori budę bezwypadkowa w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 To warto ratować i pakować kasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 No warto warto. Nabylem fotele z Sunnego Gti musze je zawiesc do tapicera w celu naprawy siedzisk sa wysiedziane. Zbieram graty do auta sporo czesci juz mam. Musze kupic graty na LPG przerobke nowy map sensor bo ten jest kaput i przy okazji wtryski bo te walteki to gowno do potegi entej.Troszke tego talatajstwa mi bedzie potrzebne material na rozporke tyl i takie tam rozne cary. Zrobie zeby moja kobita mogla sie cieszyc z jazdy tym wozem. Napewno musze cos w progi wstawic zeby usztywnic te auto bo jest miekie jak kocie Go.... Rozporki pomontuje pocuduje rozne patenty i bedzie gites. Mamy go 4 lata przeszlo idealny nie jest ale wiem co mam odratuje dziada i bedzie smigal nastepne dobrych pare lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Map sensor asz stagowski o1 ps01 ? jak to pada rozłazi się obudowa wtryskiwacze to barakuda albo przynajmniej regfasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Spall sie czujnik temp gazu i wogule kiepsko to dziala. Chce wymienic mapsensor cc3 na cc5.wtryski to albo AC W01 albo barakuda. Musze sie nad tym zastanowic. Wkur.... Mnie to ze te auto jest zamulone na gazie przy odpuszczaniu gazu potrafi szarpnac wogule do d*py to jezdzi na LPG. Na PB to nie jest ten samochod o wiele lepiej jezdzi i niema takich akcji ze szarpie gasnie czy cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 a co to za instalacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 KME DIEGO 3 bodajze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 to szału nie ma kwestia nowych wtrysków i wystrojenia tego cudu moze Dino to zna jaki masz tam reduktor bo skoro były waldemordy to i alaska moze być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Fotele z Sunnego Gti poszly do tapicera beda jak nowety Powoli skladam graty.Kumpel bedzie robil flansze na rozporki tyl. Zrobie ten tylna za siedzeniami i moze ta nad pasami zobacze.Generalnie wzmocnie ta bude jak tylko bedzie sie dalo. Przy wymianie progow wzmocnie je plaskownikami albo rurami bezszfowymi. Fotele wygladaly tak:Pokaze jak skoncze jak sie to prezentuje. Odebralem siedzisko kierowcy. Niemam foty przed ale byla wysiedziana tak ze wystawal drut + mial paskudna dziure co pokaze. Dla mnie zrobione jest MEGA robota i poskladane w 1 calosc oraz uprane wstepnie.Poskladane z pasazerem nostromo zwanym milka sanczes:Przed praniem:Uprany: Zamontowany zostal fotel lewy i zostaly wymienione swiece. Zdjecie za chwile. Nowy 1 lerzak wpadl do srodka, komfort bez porownania.Niema porownania nowe do starych. Tylko czemu w ori takich nie dali tego nie rozumiem ale tego chyba nikt nie skuma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ja do swojego Sunny też kupiłem z GTi fotele i było niebo a ziemia. Wysiadać sie nie chciało i mimo że wyglądają niepozornie to bardzo dobrze trzymają tyłek i plecy na właściwym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ja te wziolem za piwo wiec koszt zaden. Jedynie tapicer wiec liczac na okrętkę 110zl za komplet foteli w stanie IGLA. Za tyle niema bata zeby takiue kupil nie mówiąc o tym ze w ogóle dostać takowe to jest ciężka sprawa bo to juz towar deficytowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 ja dałem 300 + 120 za wymianę gąbki bo była wygnieciona od wsiadania na obu fotelach, ale tapicerka też igłaSą na tyle solidne że ciężko je tak mocno poprzecierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 W moim od kierowcy byla dziura ale tapicer po znajomosci lat 77 ale fachura mega. Jak oddal mi fotel kierowcy to nie wierzylem ze to lewy a jak naprawde do mnie to doszlo to sie nadziwic niemoglem na zywca 3 razy lepiej to wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcis Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Sorry, ale jak popatrzyłem na te "konserwacje" to odechciało mi się dalej przeglądać projekt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.