Gość Tofu Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Sorry, ale jak popatrzyłem na te "konserwacje" to odechciało mi się dalej przeglądać projekt... Szkoda że chciało ci sie pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Marcis wez pokaz swoj projekt to pogadamy. Znalazl sie nastepny fachura i znawca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcis Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Projektu P10 nie opisywałem, dawne czasy... Tu przykład jak było przygotowane nadwozie do lakierowania: Każdy element był tak przygotowany, na to podkład reaktywny, akrylowy... A tu prezentacja z tym, że kolejnego właściciela widzę, że nawet podpisał się pod moją pracą http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92709-primera-p10egt/ A gdyby ktoś był ciekawy to mój aktualny projekt (http://nz/viewtopic.php?t=8957) sorry, że w temacie P.S. Syfienie nadwozia biteksem to żadna konserwacja tylko smarowanie czymś lepiącym nadwozia/podwozia, pomijam fakt przygotowanej powierzchni.... Konserwacja nadkoli tylnych chyba Sam widzisz co dała? Edytowane 16 Grudnia 2014 przez marcis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 No Ja widze co dala. Widac nigdy nie miales 100nx'a wiec dyskusja moim zdaniem zdedna. Chwalisz sie co ODMALOWANIEM zdrowego auta? No sory bylo jeszcze w ryj trzepniete bo pamietam ale mniejsza oto.Masz projekt ODBUDOWY auta:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88035-primera-p10-egt-by-ghost-alias-chrupek/Milej lektury. Ps uczyc mnie nie musisz jak robic badz reanimowac auto. Jezeli ci nie pasuje to nie czytaj nikt cie nie zmusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcis Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Nie było zdrowe a stłuczka to już sprawa następnego właściciela. Nie mam już nic do dodania, każdy bawi się jak lubi... Chyba sam kupię tego bitexu na s13 i p10 4x4 P.S Projekt primery już widziałem na innych forach też Edytowane 17 Grudnia 2014 przez marcis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Przyszly poli na stab do tylu takze trzeba zamontowac . Fotel zrobiony niejest w 100% tak jakbym chcial ale za 100 to i tak jest ok.Poli na staba: Fotele on bord: Wpadla drobna zmiana. Wymienilem ECU z nx'owskiego na ten z Chruptaka P10 eGT do tego zaplon na + i chodzi to ciut lepiej. Takie mody w 5 minut. No to maly duzy UP leci.Auto po wstawieniu do garage i wywaleniu filtra weglowego + montazu rozporki przod umarlo..........Udalo mi sie go wskrzesic od bidy ale odkrylem ciekawe 2 sprawy.Oleju bierze hmmm bardzo duzo. Bo na bagnecie mial moze 1 mm oleju........Kompresje ma, a raczej jej BRAK. Pomiar pokazal: 8.2 9.3 8.9 9.0Tak wiec moral prosty silnik KAPUT. Teraz moja pani go DOJEZDZI......... Mysle max za 2 miechy wleci motor z Primery P10 eGT po 100% remoncie LOW PORT, z przerobiona glowica na rolki z p11. Do tego skrzynia z eGT obecna jest sprawna ale pujdzie na handel z racji tego ze z p10 jest lepsza.Mialem kupic wczoraj 2 Nx'a dla budy ale pan mnie wykolegowal bendac 20km od niego przez przypadek zadzwonil do mnie i powiedzial ze sprzedal go delikatnie sie wkur.... Ale takie prawa rynku.Tak wiec najpierw SWAP + ogarniecie tego LPG. Potem robimy blacharnie............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 ile nalatane ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Ten obecny czy ten ktory wleci?Obecny ma hmm glowica ma 235tysi dol chu... go wie. Bo wysraly sie panewy i kupilem jakis dol sprawny. Wiec mozna powiedziec ze ma 235. W tym glowice jak zdejmowalem to hajsu brak wiec zrobilem maniane tylko plan glowicy...............To co wleci jest po kapie jak moj chrupkowy i ma przelotu caly 1 TYS km. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 robiłeś próbę olejową ? ale generalnie to wszystkie nie domagają wiec raczej jasne co się dzieje ,, a Nowy jaki masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Z Primery P10 eGT. Po kompletnym remoncie i zrobiony na tip top. Przerobiony Ygreki na Rolki :D Takze bedzie lala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Mój po remoncie zrobił 15 tys ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 To jakas sugestia? To co w Chrupku jak i w tym motory nie posmigaja za dlugo do tego zmierzasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Może mój był zrobiony h,,,,owo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Okaze sie jak sa moje poskladane. Wyjdzie w praniu. Ja tam wole zrobic remont i jezdzic niz kupic jakiegos kolejnego trupa od pseudo klubowicza ktory wciska mine, a potem ja sie z gownem musze bujac.W nosie mam takie interesy juz przejechalem sie juz na paru czesciach jak i na 2 samochodach mialy byc za***iste, a wyszlo jak zwykle........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Każde auto które się ogląda jest "idealne" a potem się okazuje że to trupNa to nie ma regułyDlatego ja nienawidzę sprzedawać samochodów, a zwłaszcza znajomymLepiej kupić coś w rozsądnych pieniądzach i przygotować się na wkład niż kupić coś powyżej wartości rynkowej bo było "wygłaszczone i wypucowane" i potem się dziwić że jednak coś się zepsuło A co do remontu silnika to mój ojciec w swoim fordzie, po remoncie silnika zrobił już prawie 100tys i nadal jest żyleta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Ja jak kupilem 100nx'a to byla naprawde PERELKA. Ale dzieki temu ze nie stal w GARAGE ja zrobilem spychoterapie nic nierobilem przy nim jak trza bylo to go trafil szlak.Teraz pora na ODBUDOWE + drobne zmiany.Zewnetrznie zmieni sie tylko dokladka przod + lampy z GOFERA 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Bo Fordy są przygotowane do remontów a nissan nie bardzo zresztą tam jak się robi remont to na nowym wale ew 1 szlif to 0,125 mm a nie 0,25 i wyważanie to podstawa u mnie oobruciło panewkę i wydawało się że korby za słabo skręcone bo reszta wyglądała wmiarę ok silnik dostawał w pałę bo miał 172 KM ...a potem okrojony do 150 i 200 niuta trafił do mnie ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 No w P10 niewiem ile ma KM jeszcze ale kreci sie do 8500 RPM wiec duzo za duzo Ale daje rade.Jezu jak sie rozsypie to se golfa 2 kupie i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 dobra dobra ,, jak to mówią nasi ,,, nie P@#$@#$ ol ... na hamowni zobacz czy to ma sens jeśli chodzi o momęt i moc do 8500 seria GT ma 7500 i to jest piękne w GT ile ja autek wydymałem kręcąc nismo do takich obrotów epickie po prostu ,, z udanych kilów to wspominam calibrę ospojlerowaną i z wydechem 4 cale chyba jechał koleszka 20 lat + z jakąś tępą dzidą bląd ,, i chciał pokazać co ma ,,,, i d*pa hatch back bo wziął lepsze było jak ja grzecznie staję na prawym pasie a miałem napis z tyłu DISEL .... i rura sierowana w asfalt ,,, koleszka z prawego jak zobaczył opis to na lewy wysttrzelił jak tylko mógł a ja patrzę na masce Opel astra 1,4 multi port na 1 dyce wyrównałem się z nim wbiłem 2 koleszka ostro wybierał aż omało silnik nie wyskoczył wbił 3 i ogien a ja na 2 jce i 3500 rpm ... no to ppapapapapa do obciny na 2 jce odstawiłem go na 3-4 długości ,,, oczywiście co to za zwycięstwo kiedyś z kolesiem z astrą GT 2.0 150 KM poleciałem od ronda matecznego też widział tablice tylne ,,,,, ale jak startować to to lepszych wiec zdarzyło mi się i podkurwić koleszkę z 200 Sx S14a z kosmicznym wydechem chciałem zobaczyć jak mi ucieknie bo wiedziałem co ma pod maską Pierdnął ogniem z rury i poszedł pięknie ,,, to że się twój tak kręci to nie znaczy że nie mozesz biegów zmieniać wcześniej Mojego składał i robił Coobcio choć mówił że ważenie i szlify wtedy robił w firmie w której już nie będzie robił bo kiepsko to robią wiec pewnie to był kolejny efekt panewki dał wyczynowe ACL race finalnie to wyglądało jakby były wibracje i popuściło na korbach ,,,, u mnie Ja też zwaliłem bo mogłem odkręcić zobaczyć co i jak wymienić panewki i skręcić po ludzku to by latało dalej przynajmniej chwilę ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Ja go nie paluje na 8500. Tylko napisalem ze jest takowa opcja. Co hamka pokaze tego niewie nikt jedno jest pewne oszczedzam silnik zeby:a- Niepalil jak smokb- Nierozsypal sie za wczesnie. Blotniki w stanie jak widac:Silnik szrot :Maly mod powrot do OEM.: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majchrzok1 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 co tam się dzieje w niegdyś najlałdniejszym nx-sie z setkowego forum? odbudowa trwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Narazie mam przeprowadzke na glowie i swap w toyocie ojca. Za pare dni przywioze nowy silnik do niego zacznie sie niebawem zaraz po Corlce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 To działaj sprawnie byś setce zrobił tą transplantację poprawnie by żyła z nowym serduchem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majchrzok1 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 a co się stało z tym motorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Kompresja 9.2 najwiecej. Najmniej 8.5. Olej se lyka ciutke i ogolnie doceniony jest ale jezdzi nondstop. Nowy silnik in da GARAGE jest mega zajebsicie elegancki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.