Arni87 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Witam, kupiłem niedawno patrola 3.0di Y61 i mam następujący problem, często na wyższych biegach 2,3,4,5 przestaje przyspieszać mimo wciskania gazu do oporu, obroty stoją w miejscu, ale jak odpuszczę gaz i nagle dodam to problem znika i znowu przyspiesza, jest też problem na 4 biegu przy 3,5 tysiącu obrotów i nagle jakby jakiś tryb awaryjny się włączył i spada moc, obroty, dalej nie przyspiesza, w czym tkwi problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Podobne objawy występują przy przeładowaniu turbiny. Może VNT w turbinie się przycina, o ile coś takiego tam jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni87 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jest, masz na myśli zmienną geometrie łopatek ? Jest tam gruszka podciśnieniowa, ramię i przy przygazowaniu jest ruch dźwigienki około centymetra, może 1,5, a ten pierwszy problem jak przy odpuszczeniu i dodaniu gazu normalnie przyspiesza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tak właśnie dzieje się u mnie, po odpuszczeniu gazu i dodaniu dalej przyspiesza. Dzieje się to rzadko a nawet coraz rzadziej. Jednak problem nie został rozwiązany. Poczytaj tu: http://www.forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84122-problem-z-brakiem-mocy-22-dci-2004r/page-2?do=findComment&comment=1009190 Ty masz inny silnik ale objawy te same. Może to jakiś trop w szukaniu przyczyny braku mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Filtr paliwa pewnie zapchany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni87 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Przy mrozach pogorszyły się objawy, filtr wymieniłem i poprawiło się jak na razie, równo przyspiesza, tylko jest problem, bo za każdym razem na 4 biegu, przy ~3,5 tys. obrotów jest jakby odcięcie i spada moc całkowicie, jakby jakiś tryb awaryjny, co może być przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Wygląda na to, że przy dużym poborze brakuje paliwa. Możliwe przyczyny to: - zatkany smok w zbiorniku - nieszczelna linia paliwowa ( łapie "lewe" powietrze ) Ewentualnie elektroniczny moduł pedału gazu szwankuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni87 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Wygląda na to, że przy dużym poborze brakuje paliwa. Możliwe przyczyny to: - zatkany smok w zbiorniku - nieszczelna linia paliwowa ( łapie "lewe" powietrze ) Ewentualnie elektroniczny moduł pedału gazu szwankuje. Będę musiał gdzieś na komputer podjechać, może to wina turbiny ? Zmienna geometria może się zacinać ? A tak przy okazji, nie mogę nigdzie znaleźć serwisówki do tego silnika 3.0 di a tym bardziej momentu i kolejności dokręcania śrub głowicy, ma ktoś te dane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czario Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Witam. U mnie przy takich objawach pomogła wymiana przepływomierza. Na komputerze nie było błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.