mrCD Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Dzień dobry, Dawno się nie udzielałem, tylko czytałem,... ale czas to zmienić. Ostatnio zauważyłem, że moja automatyczna skrzynia nie redukuje biegu. Bez problemu zmienia z 5 na 4, z 4 na 3,... ale czasem zdarza jej się zatrzymać na 3-ce. Problem ze zrzucaniem biegu pojawia się na ślimaczym dojeżdżaniu z nogą na hamulcu, bez pełnego stop. Czyli np. przed tzw. "zieloną strzałką". Toczę się z zawrotną prędkością 5-10km/h, mijam zakręt, wciskam gaz (sądząc, że mam jedynkę), a moment walczy z trzecim przełożeniem, a nie z tarciem... po dobrych kilku sekundach komputer zaskakuje, że trochę za wolno na 3-kę, redukuje i... zamiatam zadem po pasie. :-/ Problem z redukcją nie jest częsty, ale zdarza się, zarówno na "D", jak i na "M", chyba że zrzucę z 3 na 2 ręcznie, wtedy bez problemu wskakuje jedynka. Macie pomysł gdzie/jak szukać problemu? Na forach zagranicznych nic szczególnego nie znalazłem. Check Engine nie mruga zalotnie. Obstawiam jakiś czujnik/komputer skrzyni, ale zastanawia mnie, że problem pojawia się tylko przy zrzucaniu z 3-ki na 2-kę. Help! Z góry dziękuję za wszelkie pomysły/sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Po pierwsze jaki masz przebieg i kiedy (przy jskim przebiegu) wyminiales olej. Jezeli wymieniales to jaki olej zostal zalany do skrzyni? Skrzynia raczej do rozebrania będzie jeżeli objawy beda się nasilac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrCD Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Przebiegu niespecjalnie dużo (o ile mu wierzyć), ok 30kkm. Oliwy jeszcze nie zmieniałem, poprzedni właściciel raczej też nie. Szlag, a tak się cieszyłem, że to A/T i nie będzie problemu z synchro, czy dwumasą... :-( Po pierwsze jaki masz przebieg i kiedy (przy jskim przebiegu) wyminiales olej. Jezeli wymieniales to jaki olej zostal zalany do skrzyni?Skrzynia raczej do rozebrania będzie jeżeli objawy beda się nasilac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 To zacznij od wymiany oleju. Ja mam Revenol i smiga za***iscie. Tylko spusc caly olej i odkrec miske skrzyni zeby zebrac ewentualny syf. Parametry dokładnie znajdziesz na forum albo na google tego Revenolu jakie zaleca producent do tych skrzyn. Nie lej pierwszego lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrCD Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Dzięki za informację. Mam nadzieję pomoże... To zacznij od wymiany oleju. Ja mam Revenol i smiga za***iscie. Tylko spusc caly olej i odkrec miske skrzyni zeby zebrac ewentualny syf. Parametry dokładnie znajdziesz na forum albo na google tego Revenolu jakie zaleca producent do tych skrzyn. Nie lej pierwszego lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 REVENOL J2/S... Filterek w skrzyni warto przy okazji wyczyścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrCD Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Dzięki. REVENOL J2/S... Filterek w skrzyni warto przy okazji wyczyścić Niby już wszystko jasne, a jednak nie... 1. Czy między miską, a skrzynią jest uszczelka jednorazowa, czy trzeba jakimś szuwaksem uszczelniać? 2. Gdzie szukać nr 2 z obrazka (A/T fluid charging pipe)? Edytowane 14 Lutego 2015 przez mrCD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) To jest miarka czyli powinna być na sciane grodzowej w komorze silnika chyba że to tylko odpowietrzenie , może to też byc wlew oleju do skrzyni Edytowane 14 Lutego 2015 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 uszczelka wielorazowa jest... Bagnet do sprawdzania i dolewania oleju masz za kolekotrem ssacym od strony pasażera, przy grodzi, przykręcony jest śrubka na klucz 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrCD Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 To jest miarka czyli powinna być na sciane grodzowej w komorze silnika chyba że to tylko odpowietrzenie , może to też byc wlew oleju do skrzyni uszczelka wielorazowa jest... Bagnet do sprawdzania i dolewania oleju masz za kolekotrem ssacym od strony pasażera, przy grodzi, przykręcony jest śrubka na klucz 10 Dzięki za wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.