DINO Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 hmmm ale się kolega "zapiekł". że niby ja ??? :D jak tak to nieeeeee spoko mam duży dystans do siebie i wszystkiego innego Pierwsze sondy to czujniki szerokopasmowe skompensowane, zgadza sie to szerokopasmówki które nie pracują wcalena składzie stechiometrycznym. hmmm ostatnio miałem Volvo do strojenia, które miało szerokopasmówke na pokładzie i AFR wskazywał 14.7. czy to nie jest mieszanka stechomertyczna??? moja Ody robi dokładnie to samo, a scaner potrafi chyba to rozróżnić po to jest w innym przypadku było by to bezużyteczne urządzenie Najprościej jest więc stosować odp.analizator i już. to znaczy jaki??????????? mogę się mylić jak każdy kto coś robi i lubie się dowiedzieć czegoś nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Z kupnem ostrożnie. Orginały (Bosch)ok. 650/szt. Ja kupiłem Boscha ok. 250,- Działa świetnie. Numer Nissan: 226937Y020 numer Boscha: 0258007264 Uniwersalnych nie ma. Ale najpierw poprawna diagnoza. Polecam lekturę manuala. Edytowane 11 Grudnia 2014 przez wkar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Otóżwymieniłem sondę, która umiejscowiona jest z tyłu silnika. Zrobiłem z 40 kilometrów i zaświeciła się kontrolka engine. Jutro jadę do serwisu i sprawdzimy co tym razem jest tego powodem. i wyrzuciło ten sam błąd profilaktycznie wymienię świece czas pokaże czy to dobry ruch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Dlatego polecam porządną diagnostykę, żeby nie było naprawiania " na chybił trafił". Świece powinny wystarczyć na ok 170 tyś. km. Pozdrawiam wkar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Auto było diagnozowane w serwisie Boscha. Dzisiaj byłem i faktycznie świece nie dość, że zakopcone na maxa to i jeszcze mokre od strony pokrywy zaorów. Dla tego padła decyzja o ich wymanie wraz z uszczelkami pokryw. Przebieg auta to 205 000. W aso na dzien dobry chcieli wymienic 4 sondy......... i nadal coś go boli......... wymienione swiece, uszczelki pokrywy zaworow i zrobiłem 60km i pojawiła się kontrolka silnika, a miało być ok. Może Koledzy podpowiedzą co może być przyczyną anomalii bo serwis chce próbowac wymieniać poszczególne elementy na próbę........ Edytowane 22 Stycznia 2015 przez pdw88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) podłącz zwykły skaner OBD na ELM327, do tego aplikacja Torque i będziesz miał prawidłowy błąd z systemu. Wtedy napisz jaki to kod a ja pogrzebę w manualu. Mam jeszcze Chryslera Pacificę 3.5 V6 i kiedyś padła sonda lambda. Mechanik komputerem za kilka tysi nie mógł odczytać błędów bo albo wyskakiwał nieznany kod albo rozłączało go ECU. Podłączyłem taki skaner obd na bluetooth i zwykłym smartfonem odczytałem i kody błędów i dane z sond lambda. Edytowane 3 Lutego 2015 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) no i zakupilem obd, zainstalowalem torque pro na mym telefonie. Po skanowaniu jest błąd - p1273 :-o . Czyli wszystkie dostępne mi narzędzia diagnostyczne wskazują ten sam nr błędu. Edytowane 7 Lutego 2015 przez pdw88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 A jaki opis błędu Torque podało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Zagadka dalej nierozwiązana. Wymieniona sonda to Bosch, który krosuje się z orginałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Jak dla mnie dalej problem z sondą. Wywaliłbym Boscha i założył Denso. Według katalogów tego silnika w USA fabrycznie Nissan montuje tam Denso. Albo spróbowałbym przełożyć sprawną sondę z innego Murano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 tylko gdzie kupić owe Denso? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 www.rockauto.com Zamawiałem tam wiele części i nigdy nie było problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 a może jednak pokusisz się o LD może to coś ujawni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 czym proponujesz jeszcze sprawdzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 każdym, który ma odczyt LD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Dalej walczę z nieszczęsnymi błędami. Proszę oto opis błędów Nissana, może komuś się przyda: http://club-fx.ru/showthread.php?t=47635&page=3 proszę o dane z pcmscana Czy Koledzy pomogą w interpretacji ww. danych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 jakoś dziwnie to się wyświetla masz 2 banki a % sa z 4 masz 25% na krótkiej korekcie na I banku i to jest powód checka, szczelne wszytko dookoła?? popsikaj plakiem lub czyms podobnym i zobacz czy obroty się zmieniają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Opsikane wszystko autostartem, brak reakcji silnika Edytowane 28 Lutego 2015 przez pdw88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 z tego co pisałeś, to check jest od początku jak masz auto?? tak?? sprawdź w takim układzie przejście pomiędzy sondami do ECU auta, może była jedna walnięta i ktoś sparował do drugiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Zgadza się auta nabyłem z pomarańczowa lampeczką. Przy okazji wymontowałem zamontowaną wcześniej sondę Boscha i w jej miejsce wsadziłem denso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 i co sprzedający powiedział?? chodzi o to abyś sprawdził przejście pomiędzy sondą a ECU ewentualnie pomiędzy dwoma sondami, o ile niektóre mozga byc wspólne to sygnał nie może mieć przejścia, zastosowałem kiedys coś takiego doraźnie w P12 niby pracowało ale i tak wywaliło checka tylko później, i teraz nawet zmiana sondy nic nei da do czasu az się nie przelutuje przewodów tak jak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Auto kupiłem od Kolegi. Zupełnie nie orientują się co w trawie piszczy. Pan w ASO,, gdzie auto było serwisowane powiedział im, że trzeba jakieś tam sondy wymieniać i pompę wspomagania zmienić. W efekcie ...... wybrali sobie innego Suva w salonie. A ja pomyślałem, że kupię żonie autko, bo marudzi że Grand Cherokee za duży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 pompę to można pewnie zregenerować po taniości sam tak robiłem w swojej Ody, wyszło mi około 120zł z uszczelkami z serwisu ale sondy przecież wymieniłeś i dalej to samo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 racja wstawiłem nową sondę boscha, jednakże (może za dużo czytam) masa ludzi twierdzi,że tylko sonda Denso albo Nissan. No to podmieniłem. Najlepsze jest, że check nie zapala się z jakąś stałą częstotliwością. Raz przejadę 20km raz 40..... Swoją drogą 80l benzyny pożera w 420km . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 no to za dużo trochę tego paliwka idzie ale to tez jest następstewm checka bo ECU nei koryguje tylko jedzie w trybie awaryjnym, u mnie tez tak jest, jak wywali checka to nei ma trybu ECO np a jak zmieniłeś sondę to byłes w serwisie, ze to nic nie dało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.