pdw88 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Byłem, i wymienili świece oraz uszczelki pokryw zaworów. Pojechałem ponownie i usłyszałem, że trzeba podstawić przepływkę oraz pozostałe sondy.... W końcu usterka zostanie wyeliminowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 hmm, przepływka działa na dwa banki, czyli na drugim też by były korekty poza zakresem, II lambada odpowiada za stan Kata, a tu jest problem z I lambada bo krótka korekta jest na 25% czyli idzie strasznie ubogo i ECU się ratuje, hmmm wiesz co a może podmień wtryski pomiędzy bankami może tu tkwi problem w paliwie i sprawdź przejście pomiędzy wtryskami a ECU auta czy wszytko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 czyli podmienić wszystkie wtryski miejscami? Listwy są chyba różne, więc chyba trzeba pojedynczo je wyciągać czyli podmienić wszystkie wtryski miejscami? Listwy są chyba różne, więc chyba trzeba pojedynczo je wyciągać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 tak, podmień wtryski, tam nie ma żadnego problemu, wypinasz spinkę i wychodzi siknie trochę paliwem na początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 w poniedziałek rozbebeszę podszybię, ściągnę kolektory i pozamieniam wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 rozepnij jeszcze AKu na noc niech korekty wrócą do "0" i podepnij fejsa jak odpalisz i zobacz co będzie się działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) co zauważyłem: korekta 1 banku jest na 25%, natomiast lekko zakołyszę silnikiem i wskakuje wartość 0%. z powrotem na 25 i praca silnika wraca do normy a oto najnowsze parametry po podmianie sondy na używkę denso czy takie różnice w napięciach sondy banku 1i 2 są prawidłowe? Edytowane 1 Marca 2015 przez pdw88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 sprawdź połączenia elektryczne wtryskiwaczy może coś podgryzło i jest przebicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 jeszcze trochę to ja dostanę przebicia. Jutro rozbebeszę kolektory i posprawdzam wtryski. Pcmscan wyrzuca błąd p1271, którego toruqe nie widzial...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 http://engine-codes.com/search_codes.php?q=1271 mówię, sprawdź połączenia może coś podgryzło (tak jak moje wygłuszenie ) albo gdzieś się przetarło lub przycisnęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Byłem dziś w Aso, oto wydruk z consulta II: [/url]">http://http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa3e3ba0faf5fad9.html'> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 I co z tego wynika, co jest zepsute? Nadal proponuję lekturę SERVICE MANUAL MURANO 2007, SECTION EC. Szczególnie stron EC-8 do EC -14, gdzie znajduje się INDEX FOR DTC wraz z odnośnikami do stron "manuala" z opisanymi dokładnie przyczynami usterek i sposobami ich usunięcia. Pozdrawiam wkar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdw88 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Po wielu, wielu próbach wyeliminowania błędów auto przekazałem Koledze z forum z miasta Łodzi . W końcu spokój i rzetelne załatwienie sprawy .. Może komuś się przyda: po bojach został mi zestaw: 3 sondy (w tym jedna nowa bosch, podstawiona na chwilę), przepływka i czujnik wału. Wszystko sprawne albowiem winę za opisywane anomalie ponosiły katalizatory, a ściślej ich brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.