lemmy69 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opcja I ... zaadaptowane z Forda Bronco gdzieś tak od 7 min. koleś udziela się na forum NPORA, można podpytać o szczegóły ... tylko o strefach czasowych trzeba pamiętać, jankesi są "opóźnieni" o jakieś 6-8 godzin http://www.nissanpathfinders.net/forum/ -------------------------------------------- opcja II ... SAS, resory przód i tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Piekielnie fajne rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 ja nie mogę patrzyć na takie rzeczy bo głupie pomysły mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Tutaj jest ciekawie przedstawiony proces adaptacji mostu dana 44 http://nissannut.com/projects/SAS_WD21/ Kiedyś calmini zdaje się miało taki kit do montażu mostów dana 44 do pathfinderów - ale ostatnio nie umiem tego u nich znaleźć Edytowane 14 Grudnia 2014 przez saydack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 oczywiście ten z pierwszego filmiku ma zdjęty stab tylny, gdzieś na innym filmie to widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Tutaj jest ciekawie przedstawiony proces adaptacji mostu dana 44 http://nissannut.com/projects/SAS_WD21/ Tyle, że "danka" w naszym kraju jest warta tyle co pół tyraczki w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 no to jest własnie problem na naszym rynku taki odpowiednik bronka to patrolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Cała robota SAS razem z częściami z dawcą patrolem wyjdzie pewnie coś około kosztu samego mostu dana 44. Także nie bardzo jest się nad czym zastanawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Zgodzę się - wrzuciłem raczej jako ciekawostkę. Tutaj też trafiłem na zestaw do liftu terrano 7" - tylko szczerze to nie wiem jak to ugryźć http://www.btv4x4.com/btv/products/product-nissan.html Nissan Terrano with BTV suspension lift kit 7" and King Cobra extreme tires 35"-10.5"-R16 Edytowane 16 Grudnia 2014 przez saydack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 przeliczałem ile kosztują części do przekładki na mosty od patrola i tak dwie sztuki mostów 3000 zł wahacze od dysko 4szt 500 zł sprężyny, amory , poliubusze do 2000 zł inne duperele typu , przewody , blachy końcówki drążków itp to z 1000 zł trzeba dać. Wychodzi 6500 zł , ze sprzedaży części kture pozostaną po przekładce to około 2000 zł i wychodzi 4500 zł to koszt gratów bez opon . Ciekawe ile policzyli by za robociznę w warsztacie 4x4 ? Ja już mosty mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zgodzę się - wrzuciłem raczej jako ciekawostkę. Tutaj też trafiłem na zestaw do liftu terrano 7" - tylko szczerze to nie wiem jak to ugryźć http://www.btv4x4.com/btv/products/product-nissan.html Nissan Terrano with BTV suspension lift kit 7" and King Cobra extreme tires 35"-10.5"-R16 to jest na lower-boxaxh czy drop -boxach - obniżasz mocowanie: wahaczy i mostu drazków skrętnych itp - wszystko proste poza .... w zasadzie nie do zrobienia bez ominięcia problemu z przedłużeniem zwrotnicy - na ogól zestaw ma nowe dłuższe zwrotnice aktualnie ze znajomym kombinujmy jakby tu wsadzić 37" do d21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 O przełożeniach pamiętasz Hubert? Wsadzając koło jeszcze trzeba mieć czym/jak nim zakręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 O przełożeniach pamiętasz Hubert? Wsadzając koło jeszcze trzeba mieć czym/jak nim zakręcić. pamiętam ale to ma wyglądać akurat w tym przypadku.... a i żeby nie było to nie mój d21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 ... i wychodzi 4500 zł to koszt gratów bez opon . Ciekawe ile policzyli by za robociznę w warsztacie 4x4 ? Myślę, że lekko drugie tyle... Jakie mosty masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Y 61 silnik 2,8l , kupione po okazji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ciężkie i główka mostu przedniego nie po tej stronie co trzeba, jeśli dobrze myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 do lekkich nie nie należą ale tył ma blokadę , grucha przodu będzie odwracana , wszystkie uchwyty obu mostów robione od nowa pod tego typu wahacze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 No to powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 dosyć dobrze pokazana przeróbka na sztywny most http://www.offroadexpress.kiwi/Forums/viewtopic.php?f=18&t=31816 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 jak oglądam SASa to w zasadzie interesuje mnie tylko jedna rzecz która moim zdaniem świadczy o tym jak i czy zostało to dobrze zrobione ... układ kierowniczy, reszta to jest mało interesująca i chyba trudno spieprzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodakrzyżaka Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Krótko i na temat. Lepiej bym tego nie ujął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 o co chodzi z tym układem hubert , myślisz że przekładnia jest za słaba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 moim zdaniem to wszystko jest za słabe musimy panowie kupić sobie jakieś czołgi z demobilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.