Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zawór sterujący turbiną Pierburg N75


MACK17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy w moim Pathfinderze padł ten zaworek  oraz MAP sensor wszystko ładnie wymieniłem ale jest jedno ale:), Odpinając wężyki od zaworu nie opisałem sobie ich bo stwierdziłem "mam serwisówkę poradzę sobie" tymczasem w serwisówce którą posiadam ten solenoid wygląda całkowicie inaczej bo prawdopodobnie pochodzi od nowszego modelu. Mój path to 2005 rok moja prośba dla was to sprawdzenie czy macie taki zawór jak w linku http://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMzg3/z/F6sAAOSwiCRUcCYO/$_57.JPG , Oraz opisanie który wężyk gdzie jest podłączony. Solenoid znajduje się obok filtra powierza i wężyki z niego wychodzą na "gruszkę turba" pod pokrywę silnika przy podszybiu oraz do węża gumowego między turbo a filtrem powierza. Ten zawór ma opisane wejścia i kolejno nazywają się ATM OUT i VAC, nowsze pathy miały taki zawór   i niestety nie pasuje on do mojego egzemplarza, W intercarsie zażyczyli sobie za ten zaworek 800zł jednak podziękowałem kupiłem używkę za 80zł pochodzącą z silnika renault 3.0dci - numer części ten sam. co ciekawe Pathfinder z usterką MAP sensora i solenoidu jeździł jak marzenie na desce nie świeciła się kontrolka wyszło przez przypadek w trakcie diagnostyki u kolegi który kupił komputer i chciał zobaczyć co można zdziałać w nissanach. Nie było błędu jednak Map sensor pokazywał ciśnienie 0 kpa a powinien nawet na zgaszonym aucie pokazywać 98kpa(ponieważ jest to barometr pokazuje ciśnienie powierza atmosferycznego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Zawór jest podobny jak w X-trailu 2,2 dCi. A co do podpięcia: ATM- między turbo a filtr, OUT- gruszka turbo, VAC- do vacum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz zdjęcie: https://lh5.googleusercontent.com/-B0D6sNPSIuI/VI1-MB9FJOI/AAAAAAAABuo/aodzm2md_EA/w1503-h850-no/IMAG0143.jpg

 

Podłączenia:

Pierwszy wąż z lewej - do kolanka rury filtra powietrza

Drugi wąż z lewej - zawór (grzybek) turbiny

Trzeci wąż z lewej - do silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...