MACK17 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam koledzy w moim Pathfinderze padł ten zaworek oraz MAP sensor wszystko ładnie wymieniłem ale jest jedno ale:), Odpinając wężyki od zaworu nie opisałem sobie ich bo stwierdziłem "mam serwisówkę poradzę sobie" tymczasem w serwisówce którą posiadam ten solenoid wygląda całkowicie inaczej bo prawdopodobnie pochodzi od nowszego modelu. Mój path to 2005 rok moja prośba dla was to sprawdzenie czy macie taki zawór jak w linku http://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMzg3/z/F6sAAOSwiCRUcCYO/$_57.JPG , Oraz opisanie który wężyk gdzie jest podłączony. Solenoid znajduje się obok filtra powierza i wężyki z niego wychodzą na "gruszkę turba" pod pokrywę silnika przy podszybiu oraz do węża gumowego między turbo a filtrem powierza. Ten zawór ma opisane wejścia i kolejno nazywają się ATM OUT i VAC, nowsze pathy miały taki zawór i niestety nie pasuje on do mojego egzemplarza, W intercarsie zażyczyli sobie za ten zaworek 800zł jednak podziękowałem kupiłem używkę za 80zł pochodzącą z silnika renault 3.0dci - numer części ten sam. co ciekawe Pathfinder z usterką MAP sensora i solenoidu jeździł jak marzenie na desce nie świeciła się kontrolka wyszło przez przypadek w trakcie diagnostyki u kolegi który kupił komputer i chciał zobaczyć co można zdziałać w nissanach. Nie było błędu jednak Map sensor pokazywał ciśnienie 0 kpa a powinien nawet na zgaszonym aucie pokazywać 98kpa(ponieważ jest to barometr pokazuje ciśnienie powierza atmosferycznego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witaj. Zawór jest podobny jak w X-trailu 2,2 dCi. A co do podpięcia: ATM- między turbo a filtr, OUT- gruszka turbo, VAC- do vacum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zobacz zdjęcie: https://lh5.googleusercontent.com/-B0D6sNPSIuI/VI1-MB9FJOI/AAAAAAAABuo/aodzm2md_EA/w1503-h850-no/IMAG0143.jpg Podłączenia: Pierwszy wąż z lewej - do kolanka rury filtra powietrza Drugi wąż z lewej - zawór (grzybek) turbiny Trzeci wąż z lewej - do silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACK17 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Śliczne dzięki w międzyczasie zalatwiłem temat niemniej jednak dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.