driver_kaskader Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Czy tylne wahacze w 350z te dolne są krzywe czy proste a mój jest tylko skrzywiony ? te w aukcji wyglądaja na proste http://allegro.pl/wahacz-poprzeczny-tylny-tyl-dol-nissan-350z-2002-i4886114059.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 to nie jest wahacz a drążek i pewnie wyglada tak: http://allegro.pl/wahacz-tylny-tylny-nissan-350z-drazek-i4832599866.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 dokładnie o to mi chodzilo, jednak maja być krzywe. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Czy po obniżeniu potrzeba regulawane z tyłu drążki żeby ten mega negatyw zlikwidować? Można to gdzieś po tej stronie oceanu kupić - najlepiej w PL ?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 jest na allegro wahacz dolny poprzeczny ale to są takie prosto z Chin w cenie 3 razy wyższej niż jakbyś sam zamówił > http://allegro.pl/wahacze-regulowane-tylne-nissan-350z-drift-i5223455095.html Pytanie o ile auto obniżałeś, jak 3cm to nie potrzebujesz mieć takiej czy innej dodatkowej regulacji (można ze stanów ściągnąć regulowany górny wahacz ale to bardziej jakbyś chciał iść większy pochył). Jak 6cm to by się przydały. Generalnie na każdej geometrii się dowiesz jakie masz aktualnie kąty i czy są zdrowe. Przy lekkiej glebie wychodzi ciut bardziej agresywny kąt i taki jest wskazany dla lepszego zachowania auta (głównie na torze), nie pamiętam teraz dokładnie ale -1, -1,5 stopnia powinno wyjść i jest ideał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Twierdzili ze mi obnizyli tylko 2cm ale jak mierzylem tyl dzisiaj to wychodzi 660mm do wierzcholka nadkola. Czy seria przypadkiem nie miala okolo 700 mm? Tak czy inaczej, katy najmniejsze wyszly mi po obnizeniu z tylu z jednej strony -2.4 a z drugiej -2, wiec ustawilem -2.4 ale nie wiem czy to nie za duzo na tyl, nawet na tor. Potestuje jeszcze ale wydaje mi sie ze nie bedzie cala opona z tylu pracowac przy takim kacie a to wiadomo jak wplywa na szereg rzeczy.Wiec potrzebuje te drazki z tylu regulowane, dzieki ktorym zmniejsze te negatywy, chocby do testowania. Tam jeszcze jest sprawa z tym dolnym wahaczem ktory zostal po zalozeniu pelnego zawiasu, spring bucket to nazywaja. Podobno najlepiej to wywalic i zastapic toe arms. Sa jeszcze traction arms. Jakies dziwne sprawy z bump stop, nie ogarniam jeszcze lolPS. Na pewno to z twojego linku to camber arms? Jakies krotkie ale opis mowi ze tak. Ktos je juz testowal? Cena spoko, w Stanach to SPC kosztuja 88 dolcow a Kinetix az 144! Co masz na mysli mowiac w cenie 3 razy wyzszej jakbym sam zamowil? To te czarne poziome lekko zakrzywione: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 https://www.aliexpress.com/item/Car-Rear-Camber-Kit-Fits-for-Nissan-350Z-03-07-Adjustable-REAR-CAMBER-ARMS-KIT-YC100788/32696370935.html?spm=2114.01010208.3.1.iBX36p&ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_3_10057_10056_10065_10068_10055_10054_10069_301_10059_10058_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_2&btsid=8943d487-aa42-4fd2-8ab9-cac4c58a02b4 jakby poszukać mocniej to pewnie i taniej się znajdzie. A czy ten poprzeczny wystarczy do zniwelowania kąta to nie wiem, w moim poprzednim aucie było to dużo prościej rozwiązane ale patrząc na umiejscowienie tego poprzecznego to raczej do regulacji w innej płaszczyźnie to służy przede wszystkim, zatem tak jak wspomniałeś regulowany toe-arm na pewno pozwala na regulacje kąta góra/dół, zatem jeśli masz sprężynę wyrzuconą na pewno to rozwiąże problem.. ale to tylko z US sprowadzić zostaje, btw. daj znać jak będziesz ściągać może też chwycę komplet bo mam puste koszyczki na sprężynę te krzywe to natomiast co innego jeszcze > https://www.aliexpress.com/item/Rear-adjustable-suspension-camber-kit-traction-control-rod-arm-for-Nissan-350Z-G35-Z33-370Z-V35/2012174853.html?spm=2114.01010208.3.10.RQuOaF&ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_3_10057_10056_10065_10068_10055_10054_10069_301_10059_10058_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_2&btsid=79e2e15a-8ba7-4ec6-9b39-7bad24001841 to jest zdaje się wahacz dolny (a tamten to dolny poprzeczny), z tego co widziałem to za jego pomocą (i specjalnych "owalnych" śrub = toe bolts) ludzie ustawiają kąty przy gwintach które wciąż mają sprężynę w seryjnym miejscu, w koszyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Czyli mowisz ze te turbo works z pierwszego linku to te drugie na moim zdjeciu, ktore ida wglab i pod skosem? To ja juz nie wiem ktore ustawiaja toe a ktore camber? Chyba sa dwie opcje na to zawieszenie z tylu, tak? - bez koszyka i wtedy zastepuje sie koszyk tym ale czy to zalatwia sprawe z ustawieniem katow jak sie chce i tez toe? Czy do tego cos jeszcze trzeba? https://www.google.pl/search?q=350z+rear+suspension+diagram&rlz=1C9BKJA_enPL590PL590&hl=pl&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwje6tq6iY3PAhUkOJoKHS3-BBUQ_AUIBygB&biw=1024&bih=653#imgrc=3ID8f3agnafK-M%3A - z koszykiem i wtedy ktory z tych drazkow na moim zdjeciu odpowiada za camber a ktory za toe? https://www.google.pl/search?q=350z+rear+suspension+diagram&rlz=1C9BKJA_enPL590PL590&hl=pl&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwje6tq6iY3PAhUkOJoKHS3-BBUQ_AUIBygB&biw=1024&bih=653#imgrc=szcStcExBkdn9M%3A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 z tego co rozumiem to:tak te co idą w głąb u ciebie na zdjęciu (poprzeczne) to te z linku allegro turboworks i ustawiasz tym toe - ten wygięty wahacz dolny to do ustawiania camber - zamiast koszyka można dać wahacz do ustawiania camberaczkolwiek te elementy razem tworzą geomoterię więc wpływają i na to i na toZ tego co widziałem to rozwiązanie numer 1:wymieniasz dolny wygięty wahacz na regulowany i korygujesz nim camber a do tego toe regulujesz specjalną "owalną" śrubą wkręconą w koniec koszyka dawnej sprężynyhttp://i284.photobucket.com/albums/ll39/rskylinej/IMG_3874.jpg rozwiązanie numer 2: w związku z tym że koszyk i tak nam niepotrzebny to zamiast niego wstawiamy regulowany wahacz i nim korygujemy camber a teo dodatkową "owalną" śrubą albo i nie ma konieczności go korygować wtedyFajnie jakby ktoś powiedział jak to u siebie rozwiązał i jakie ma korekty dokładnie bo ja bazuje na niekompletnych opisach z US forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.